Zubar B.V., gevestigd in 's-Gravenhage, is in november 2011 opgericht, en komt voort uit de operatorafdeling van een adult dating-website die reeds sinds begin 2006 operationeel is, zodat wij inmiddels bijna 6 jaar aan ervaring hebben. Omdat wij in eerste instantie zeer nauw betrokken waren bij deze website weten wij als geen ander hoe belangrijk het is voor een opdrachtgever dat de berichtafhandeling op een correcte wijze wordt uitgevoerd. Zubar gaat tegenwoordig verder onder de naam Yops.

Zubar Reviews

    Slecht

    Al een eeuwigheid geleden heb ik voor zubar gewerkt, ben hier toen weggegaan met een reden. De reden is verder niet relevant. Vorige week heb ik besloten om weer eens te kijken hoe het nu bij zubar is. Ik heb een mail gestuurd, en het duurde echt nog ruim 4 dagen voordat ik een reactie kreeg. Het kwam er eigenlijk op neer dat ik niet welkom was, omdat zij teveel zouden twijfelen en mijn berichten waren niet goed genoeg, en dat terwijl mijn berichten door de controles altijd goed waren bevonden zeg maar gewoon perfect. Mij maakt het verder niet uit want ik heb Zubar niet nodig. Maar het leek mij weer leuk om terug te gaan naar het oude stekkie. Nou ik ben blij dat ik niet meer welkom ben, het gevoel was toen toch wel goed om weg te gaan.

    Sylvia ga vooral zo door met jouw botte hartelijkheid.

    Sterke punten
    Op tijd uitbetaling
    Genoeg tik mogelijkheden

    Zwakke punten
    Sylvia en coaches
    Teveel controles
    Komma neukerij

    Raar bedrijf

    Ik denk dat Zubar Sylvia er uit moet donderen en er nieuwe coaches in moet zetten!
    Sylvia maakt de Chat stuk! Coaches kunnen hun gang gaan omdat Sylvia hun de veren in hun reet steken!
    Zubar loopt lang zo goed niet meer als voorheen en dat is overduidelijk te merken!

    Vriendin van mij heeft van de week zich proberen aan te melden maar tot op de dag van vandaag geen reactie terug gekregen van die Sylvia! Ook heeft zij een mail naar Zubar zelf gestuurd met of ze nog operators nodig hadden hier ook niks op terug gekregen! Zubar heeft dringend operators nodig zeggen ze steeds maar op mensen terug reageren die zich aanmelden ho maar!! Trieste gedoe daar! Wil je goed verdienen ga dan voor Cutey Chats werken standaard 15 cent per bericht en 2 cent bonus na 20:"0 uur. Dus niet eerst tikken voor 10 cent als bij Zubar maar al gelijk berichten weg tikken voor 15 Cent! Ook wekelijkse betalingen!!
    Dat motiveert echt! Daar kan Zubar een voorbeeld aannemen!

    Sterke punten
    Wekelijkse betaling.

    Zwakke punten
    Sylvia moet weg! Zij verpest het voor iedereen en ook voor Zubar zelf!

    Irritante Coaches!

    Zeiken over: We, Wij,Jij,jou,Jouw etc!

    Operators die werken voor Zubar zijn geen mensen maar een Getal/Nummer

    Heb je een klacht over Sylvia en spreek jij daar Zubar zelf op aan dan spelen ze dat altijd door aan Sylvia en krijg je ten alle tijden een soort van Dreig mail terug!

    Dus Zubar willen jullie dat jullie oude werknemers/operators terug komen Ontsla Sylvia en zet er nieuwe coaches in! Zoals het nu is kom ik Niet terug en wil ik daar ook geen mail meer over ontvangen!!!!!

    Zubar

    Tja, Zubar, wat moet ik daar eens over zeggen.

    Toen ik er net werkte vond ik het echt fantastisch. Ik had een leuke coach, ik ging goed met mijn berichten op Berichtcentrale, kreeg weinig verbeter punten en ze waren zo tevreden met mijn typen dat ik na zes dagen al een andere chat erbij mocht nemen (X-club heette die volgens mij). Ik was helemaal happy en ook erg gemotiveerd.

    Maar toen begon het ineens. Ik kreeg een andere coach, de reden weet ik niet eens meer... volgens mij was er niet eens een reden! Deze coach was mwah, ze was niet verkeerd, maar ook niet zoals mijn allereerste.

    naja, okee, vooruit dan maar. Ik ging gewoon door hoe ik gewend was, typte berichten met veel tekens en dacht dat ik toch wel de goede richting op ging. Maar ja, na elke week kreeg je een soort rapportje over de week. Ik kreeg screenshots met rode kaders van woorden (me/je/we) wat toch écht niet kon hoor! Het is jij, mij, wij.

    Ook mocht ik niet de zogenoemde opvulling doen. Moest alles op de kleinste vorm houden. Dus geen 'oooooh, hahahah, xxxx', nee het was 'oh, haha, xxx'.

    Okee, sorry hoor!

    Oh en dat stomme van 'reageer op deze e-mail vóór 21:00 uur op die en die dag'. Jeetje, mensen hebben ook nog een leven naast de chat.

    En dat je verplicht was elke week 200 berichten moest halen. De eerste twee weken ging dat wel want ik was vrij, maar toen mijn andere verplichtingen weer begonnen, zat ik soms zondagnacht nog fanatiek te typen om maar op de 200 te komen. Als ik dat niet had, oei oei oei, dan moest dit aan de zogenoemde 'hogerhand' worden verteld. Nou, oei, broei, wat was ik bang. En naast dat werd je profiel gelijk op inactief gesteld, ik vond het allemaal een beetje kleuter gedrag.

    Ook mocht je op zaterdag, maar vooral zondag, je niet afmelden, want dan dacht Zubar dat je dat deed omdat je die kut 200 berichten niet haalde.

    En door al die grammaticale regels en de hoeveelheid tekens die Zubar toch wel verplicht stelde, duurde het soms net te lang om alles te checken waardoor het bericht bij Berichtcentrale verviel en ik die tijd voor niks had getypt.

    Maar het ergste vond ik nog wel dat er een erge persoonlijke situatie voorkwam en ik voor onvoorziene tijd even niet aanwezig kon zijn, en ik netjes had gevraagd of mijn account even op pauze kon worden gezet totdat het weer beter ging. Nou dat werd niet zo makkelijk aangenomen, want daar was die pauze status niet voor hooooor. Het was of ik zou gewoon elke week mijn target halen, of ik werd ontslagen... mijn keuze was daarin makkelijk.

    Na al dit negatieve, vond ik wel dat het bij Zubar prima geregeld was omtrent de betalingen. Elke maand kreeg ik netjes en op tijd het geld op mijn rekening gestort.

    Sterke punten
    Uitbetaling was altijd op tijd
    Soms extra bonus bij feestdagen

    Zwakke punten
    Mierenneuken om grammatica
    Wisselen van coach
    Geen reactie op vraag andere chats
    Verplichte target van 200 berichten
    Dreigen met 'hogerhand'

    Zubar ? NOOIT MEER! kun je beter Zumba gaan spelen

    Heb ook voor zubar gewerkt, even alles op een rijtje:

    Bij Zubar B.V. kun je al zeer snel beginnen als chat-operator, waarbij je (erotische) berichten van onze klanten beantwoord, en alleen werkt wanneer je daar zelf tijd en zin voor hebt!

    er staat "en alleen werkt wanneer je daar zelf tijd en zin voor hebt!"

    Conclusie: het is alles behalve dat. want de coaches komen meteen met

    "je bent VERPLICHT 200 berichten per week moet versturen anders word je op inactief gezet"

    De vraag luid dan, Wanneer heb je dan er tijd voor als je meer dan 40 uur in de week werkt? zit je dan op de zondag uren achter de pc met tegenzin te typen omdat je de 200 berichten MOET halen. Zoveel uren en zo weinig betaald krijgen. Voor elke scheet of je nou een komma vergeet of JE / ME / WE schrijft in plaats JIJ / WIJ heb je de coach meteen in je nek hijgen met "Het regent klachten over jou ABN's" sorry hoor maar vele operatoren schrijven met JE / ME / WE. Jou opdracht is om die klant aan de PRAAT te houden, who cares of je dat nou met WE / JE / ME of WIJ / JIJ doet??? die gasten zijn zo wanhopig daar echt niet op gaan letten hoor. Ik zag het probleem eigenlijk niet maar goed. Dan elke week gezeik op skype met klachten je doet nooit iets goeds.

    toen had ik gezegd, weetje wat jongens doe die rotzooi maar lekker zelf dan als je het zo goed beter weet. Daar was ik snel klaar mee met die coaches. Zovele uren , zovele drama , zovele stress en afgezeikt te worden voor slechts 10 cent per bericht? is het mij niet waard. Hun verdienen bakken geld door ons en wij krijgen maar 10 cent ervan. Zijn zat andere sites die niet zo idiotische controles doen en zelfs beter betalen. wtf 200 berichten per week is bijna onhaalbaar als je meer dan 40 uur per week moet werken. Kreeg ook een mail met of ik terug komen wou en op welke voorwaarde ik alleen terug zou willen komen. Dacht bij me eigen krijg de tering maar. Ik denk dat zubar probeert oude operatoren terug te winnen omdat ze merken dat de huidige operatoren langzaam een voor een vertrekken bij zubar omdat hun echt onbeschoft en respectloos zijn naar de operatoren. En proberen ze op deze manier de oude operatoren terug te winnen omdat ze gewoonweg operatoren te kort komen. Zelf schuld. Ik ga alleen terug als hun coulanter zijn beter verdiensten bieden en zelf de aantallen berichten bepalen mag en geen gezeik krijgt om elke scheet. voor 10 cent ga ik daar niet meer terug.

    Sterke punten
    Betalen op tijd uit

    Zwakke punten
    Teveel eisend
    Gefrustreerde coaches
    Je word afgezeikt bij elke scheet (gepaard met kritiek)
    je bent verplicht 200 berichten per week te doen
    Ze zijn grof onrespectvol en toleranties weder medewerking (collegiaal) kan je vergeten

    Geen mening, maar een tip

    Nooit meer voor Zubar werken, de coaches daar dat maakt Zubar kapot!
    Die zijn zo kinderachtig zo aanvallend naar de operators iedereen vertrekt.
    Ik heb ook een mail gehad van de filosoof en ga daar geen antwoord op geven en ik ga ook zeker niet terug.

    Sterke punten
    Goede verdiensten
    nette tijdige uitbetalingen

    Zwakke punten
    Vervelende coaches
    ze doen controles, maar laat Zubar daar mee stoppen BC stuurt nu zelf af en toe een controle en dat moet meer dan voldoende zijn.
    Als Zubar dit zo gaat aanpakken, komen er veel mensen terug of in ieder geval dan blijven de mensen er.

    Zubar is niet zo leuk om voor te werken

    Ik ging toch even googlen waarom ik als ex werknemer van Zubar ineens een mail krijg van ene filosoof in bedrijf in opdracht van Zubar. Dit is toch heel vaag?
    Toen ik zag dat meerdere mensen hebben gehad, zit ik vol woede. Hoe durven ze mijn mailadres aan anderen door te geven zonder mijn toestemming. Dit kan toch helemaal niet? Wat doen ze dan met onze adresgegevens?

    Mijn advies, NIET reageren op de mail. Dit voelt niet goed.

    Ik ben zelf ook bij zubar weggegaan om hun arrogante coaches die om elke punt of komma commentaar hebben. Bij elk berichtje krijg je weer zo een mail waardoor je echt onzeker wordt. Iedereen vertrekt bij zubar en gaat naar een ander bedrijf.

    Ik werk nu met heel veel plezier voor Operatormatch en heb daar nooit gezeur. Ze laten iedereen in hun waarde.

    Sterke punten
    Betalen op tijd uit.

    Zwakke punten
    arrogante coaches
    zeer strenge controles die vaak nergens op slaan
    geven mailadressen en wie weet meer door aan anderen

    Zubar wil weer contact met ex-operators...

    Het lijkt erop dat Zubar een beetje terug begint te komen van haar strenge beleid en eenzijdige strengheid op andermans functioneren Heb ongeveer een half jaar voor ze gewerkt, ben weggegaan en kreeg deze week onderstaande mail:

    "Beste lezer,

    Mijn naam is , en ik ben als externe consulent ingehuurd door Zubar B.V. om te polsen of voormalige medewerkers interesse hebben om terug te komen.

    Je vertrek kan allerlei redenen hebben gehad: Men was te streng, men was niet streng genoeg, het target kon niet worden gehaald, je werd te snel op pauze gegooid, het boterde niet met je coach, de tarieven stonden je niet aan, de chat waar je op werkte beviel niet, het klikte niet met de supervisor, om maar een aantal mogelijkheden te noemen. Laten we eerlijk zijn: De klachten op internet liegen er niet om.

    Ik zou graag van jou willen horen waarom je bij Zubar weg bent gegaan, en of je eventueel interesse hebt om terug te komen.
    Zo ja, dan zou ik ook graag van je horen onder welke voorwaarden dat zou zijn. Wil je bijvoorbeeld een andere coach dan je had, een soepeler target, meer technische ondersteuning, een andere tariefsstructuur, of werken op een andere chat? Dat zou heel goed mogelijk kunnen zijn!

    Graag hoor ik van je, zodat ik richting Zubar kan communiceren waardoor mensen bij hen stoppen, en om te kijken of wij iets voor elkaar kunnen betekenen zodat jij weer voor hen aan het werk kunt.

    Voor de duidelijkheid: Ik ben weliswaar ingehuurd door Zubar, maar dit is op externe basis. Dit is voor mij een tijdelijke opdracht, en alle informatie die je mij geeft betreffende je ervaringen met bijvoorbeeld coaches of supervisors zal geanonimiseerd door mij aan Zubar worden teruggekoppeld.

    Alvast bedankt voor je antwoord.

    Met vriendelijke groet,

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    * slecht met privacyregels: geeft prive-emailadressen aan derden zonder toestemming
    * durft zelf niet in gesprek met ex-werknemers
    * heeft blijkbaar personeelstekort, dus grote prestatiedruk te verwachten

    Goed voor eventjes... maar dan beginnen de problemen

    Via Zubar gewerkt op Berichtencentrale.
    In het begin verloopt alles goed, goede inwerking, een eerste evaluaties waren positief met een paar punten waaraan moest gewerkt worden, wat heel begrijpbaar is... dan opeens krijg je zonder uitleg een andere coach omdat mijn schrijfstijl niet goed genoeg was en je gaat je dan voelen alsof je terug in het lager onderwijs zit en je op iedere letter, komma of punt dat je plaatst word afgestraft.
    Als je dan de zinnen van de coaches zelf 2 keer moet lezen vooraleer je ze begrijpt en als de reden geeft waarom je op bepaalde dingen zo antwoord dat het zo in het ganse gesprek past, krijg je direct kritiek en gaan ze dreigen met uitsluiting en om je niet te gaan uitbetalen.

    Nu nog steeds aan het werk op berichtencentrale maar via een andere dienst en opeens doe ik alles perfect en ook bij de evaluaties die je nu ook rechtstreeks krijgt van Berichtencentrale niets anders dan positieve reacties.

    Als je hier voor wil beginnen werken, zorg dat je Nederlands op het hoogste niveau is en vooral dat je tegen onterechte kritiek van bepaalde coaches kan.
    De eerste was een supervrouw met opbouwende kritiek maar de andere waren gewoon zo snel mogelijk en zo diep mogelijk de grond in boren.

    Sterke punten
    correcte uitbetaling

    Zwakke punten
    onbekwame coaches tot onbeschoft (niet allemaal)
    Willen zo perfect zijn, dat het op de chat ook niet meer realistisch overkomt.
    Er zijn er die veel beter betalen per bericht

    Kan niet oordelen

    Voor Zubar heb ik niet gewerkt, al had ik wel de mogelijkheid om bij hun te werken. De verhalen over deze organisatie heb ik echter wel vaker gehoord. Toch is het een absoluut vereiste dat je goed Nederlands kan typen. Wat dat betreft moet je dit met z'n allen doen en wordt er dus gekeken naar een uniforme schrijfstijl zodat de klant denkt enkel en alleen met de betreffende "player" te maken te hebben. Daarnaast wordt er door de Berichtencentrale kritisch gekeken hoe de operator typt, vooral de laatste tijd met invoering van hun nieuwe controlesysteem. Zubar is naar mijn weten één van de grootste partijen, zo niet dé grootste, die voor de berichtencentrale actief is. Iedere partij wordt beoordeeld door de Berichtencentrale, slechte resultaten kunnen desastreuze gevolgen hebben en kunnen zelfs een eventuele samenwerking beëindigen met de betreffende partij. Dat was even voor de duidelijkheid.
    Ik zelf werk al jaren voor Operating4u, ze kunnen soms ook wel streng zijn maar daarnaast hebben ze zeker ook opbouwende kritiek. Ik ben zelf nogal koppig en ben niet zo van de kritiek. Maar het feit dat ik al jaren voor deze partij aan het typen ben, dat zegt volgens mij genoeg. Ik heb zojuist nog even naar de verdiensten gekeken bij Zubar, die zijn in ieder geval lager dan die van Operating4u. Iedereen moet natuurlijk zelf uitmaken bij welke partij die gaat werken, het kan mee of tegenvallen. Sommige mensen zijn lyrisch enthousiast over de ene partij, terwijl de andere partij de grond in wordt gestampt, of andersom. Het is maar net wat je persoonlijk prefereert. Het fijne is wel dat je kan stoppen wanneer je wil, totaal geen verdere verplichtingen hebt, en je eigen tijd kan indelen. Probeer het anders is een keer bij een andere partij. Succes ermee.

    Sterke punten
    Geen mening, maar controle is noodzakelijk

    Zwakke punten
    Geen mening

    Prima!

    Ik ben heel erg tevreden over Zubar. Ik vind de begeleiding heel sterk. Dit wordt ook op een positieve manier gedaan en je wordt daar behandeld als mens. De uitbetaling is perfect op tijd en er zijn minstens 3 chats waar je kunt chatten.

    Sterke punten
    Goede coaches
    Keurige uitbetaling
    3 chats
    prima haalbare target

    Zwakke punten
    uitbetaling bij minimaal 50 euro

    Zubar en Tybo Holding = ellende

    Ook ik heb 3 maanden gewerkt voor Zubar. Wat anderen ook al schreven Sylvia van Zubar iemand die alleen maar zeurt.

    Je krijgt binnen 2 dagen zeker 10 mails wat je allemaal fout doet, wordt totaal afgebrand op elke komma, elke letter en ik kan je garanderen dat er niet 1 punt in orde is. Je krijgt mails waar je helemaal af wordt gezeken en als je IETS terugzegt krijg je gelijk de coach erbij die ook nog eens begint.

    Ik dacht dit is normaal,maar het begon me steeds meer te irriteren. Dat voor 30 euro per week. Want de chats komen traag, heel traag. Vaak zit je minuten te wachten en komt er niets.

    Via een advertentie ben ik toen erachter gekomen dat er meerdere partijen op Berichtencentrale chatten en ben ik bij Operatormatch terecht gekomen. Relaxte lui, vriendelijk, denken met je mee en de betaling is hetzelfde MAAR ze hebben ook bonussen, voor veeltikkers, ze kiezen iedere keer iemand eruit die zomaar een bonus krijgt van bijvoorbeeld 10 euro en nog veel meer.

    Sinds dien werk ik daar al weer een jaar en met veel plezier.

    Sylvia, Tybo en Zubar, nooit aan beginnen

    Chantal

    Sterke punten
    Veel mails, heel veel mails met alles wat je fout doet

    Zwakke punten
    Geen goede ondersteuning
    Geen extra bonussen

    Tsja...

    Ik zie hier veel positieve en negatieve reacties staan, ik denk dat de mijne er een beetje tussenin hangt.
    Ikzelf ben anderhalf jaar werkzaam geweest voor Zubar, maar het laatste half jaar werd het plezier in het werken steeds minder. Ik zit al sinds 2004 in de erotische wereld dus ik durf wel te zeggen dat ik de klappen van de zweep ken. Helaas werd Zubar steeds competitiever naar de andere bedrijven toe, die natuurlijk ook gewoon hun boterham willen verdienen. Berichten als: Laten we zien dat we de beste zijn en dat we het alleen wel kunnen draaien vlogen je om de oren, ook werd het erg aangemoedigd om operators van andere bedrijven te 'verlinken' als ze in jouw ogen hun werk niet goed genoeg deden. Dus moest je tussendoor ook nog vele screenshots maken en versturen. Dat kost tijd en daarom ook geld. Ik zag een mailtje van Astrid voorbij komen, dat was ook mijn coach en elke drie weken kreeg ik precies dezelfde beoordeling van haar: je schrijft hartstikke leuk, je Nederlands is perfect, mannen reageren altijd terug op je maar je berichten zijn te kort dus is het niet goed genoeg. Nou sorry hoor, ik ben dus daadwerkelijk niet van plan om bij elk berichtje te gaan kijken of ik de 225 tekens wel of niet haal want reageer maar eens met 225 tekens op een berichtje waar alleen ok in staat. Ik geef het je te doen... Op een gegeven moment was ik het gemekker over de lengte van mijn berichten meer dan zat en heb ik om een andere coach gevraagd, dat was niet mogelijk dus ben ik er per direct mee gestopt, heb een ander bedrijf een sollicitatieformulier ingestuurd en mocht meteen beginnen. Daar werk ik nu met erg veel plezier, alles is veel losser, ze zitten niet continue in je nek te hijgen en ze waarderen het personeel dat ze hebben. Ik moest overigens wel lachen toen ik anderhalve maand geleden een mail kreeg van, jawel, Zubar, met de vraag of ik misschien terug wilde komen. Thx but no thx guys.

    Berichten centrale [BC]

    Ik werk nu zo,n 4maanden bij BC [Zubar] en het bevalt mij prima meestal werk ik in de middag maar als en niet veel te doen is log in na 22;00 en dan is het erg druk en ik doe meestal 800 tot 1400 berichten per maand omdat ik niet meer tijd heb .Er word op tijd uitbetaald en de inwerking vond ik geweldig leuk en ondanks dat het bij mij meerdere middagen koste zei ze geeft niets doen we gewoon nog een middag oefenen. Ik vond mijn coach lief geduldig en aardig. En dacht dat zij mijn coach bleef maar toen kreeg ik iemand anders en dat vond ik jammer omdat ik haar gewoon fijn vond . Krijg beoordelingen net als bij ieder ander werk en dat is ook logisch lijkt mij en geef toe ik vond het ook niet fijn eerst die beoordelingen. Maar je onthoud dan wel de punten die je beter anders kan doen maar ook wat je wel goed gedaan hebt word er gezegd. Het komt heel streng over in het begin maar valt reuze mee hoor. Dus zoek je leuk werk dat je lekker thuis kan doen in je eigen tijd dan zou ik het zeker doen. :)

    Sterke punten
    Fijne inwerking en heel geduldig. Betaling op tijd en fijn werk .

    Zwakke punten
    Voor mij als er middags weinig berichten komen omdat ik dan het liefste tik maar dat is wisselend ene keer druk andere keer minder.

    Vraag en aanbod

    Ik moet er nu zo om lachen dat er klanten hier klagen dat ze "opgelicht" worden. Zonder de perverse, getrouwde, foto's van hun piemel sturende, ronduit zieke, zwakke, gestoorde, ik krijg geen seks thuis, zeikende mannen zou Zubar ook helemaal niet bestaan.

    De enigen die opgelicht worden zijn de arme vrouwen van de klanten, de vrouwen die slecht worden behandeld, de vrouwen die elke dag weer bedonderd worden, de vrouwen die goed genoeg zijn om vieze sokken te wassen maar niet goed genoeg zijn om trouw aan te blijven, de vrouwen die dagelijks bestookt worden door hun mannen met de meest zieke seksuele wensen en als de vrouw van de klant niet doet wat hij zegt? Dan kan hij niet wachten om weer snel achter een site van Zubar te gaan zitten rukken ( en daar natuurlijk een complete fotoshoot van te maken varierend van een slappe piemel met volle bos haar, tot een erectie die zo grappig is dat het bijna triest is, volgend door de foto waarop ze spuiten. Echt WTF mankeert mannen die dat doen?

    Kortom hoe je het ook wendt of keert, de mannen zouden sowieso eens niet zo pervers en seks belust moeten zijn en dan zouden ze het ook niet zo moeilijk hebben om een echte vrouw te vinden die wel aan hun absurde eisen voldoet.

    En nogmaals vraag en aanbod! Zonder enge geile mannen zou Zubar niet eens bestaan!

    Sterke punten
    * Altijd tijdige en correcte betaling.
    * Mogelijkheden om te groeien binnen het bedrijf.
    * Het werk is zo vreselijk grappig om te doen, zeker als klanten kwaad zijn.
    * Je hoeveelheid mensenkennis wordt uitgerekt tot het maximum.
    * Gezelligheid met coach en supervisor.
    * Vrije inlog.
    * Je kan lekker makkelijk vanuit huis werken.

    Zwakke punten
    * De zeikende mannen.
    * Mannen die foto's van hun piemeltje sturen.

    Zubar goed bedrijf

    Zubar is een leuk en goed bedrijf. Ik werk er niet zo lang, maar tot nu heb ik weinig commentaar. Wekelijks uitbetaald, en de coach die ik heb is prima.
    Wil het altijd zelf ondervinden en of oordelen, en gaat zelf nooit uit aan negatieve
    verhalen.
    Je werkt in principe voor jezelf, dus dan moet je het zelf leuk maken vind ik.
    Als jij negatieve ervaringen hebt, dan moet je gewoon stoppen, maar kijkt vooral
    ook naar jezelf. Ik krijg altijd goed feedback en opbouwende kritiek, maar ook complimenten, en dat maakt het leuk. Omdat ik slechthorend ben is dit werk voor mij ideaal. En vindt het tevens ook een sport, om de klant tevreden te houden.
    Wat betreft het oplichten, tja de mannen die credits eraan besteden, doen het zelf. Als jij het opgeeft aan de belasting, is het geen fraude. (en anders wel natuurlijk).

    Sterke punten
    Lage target 200 berichten, en hoge staffel
    Goed en betrouwbaar uitbetaald.
    Goed en overzichtelijke website, ook wordt er aangegeven wanneer
    het druk is (weinig wachttijd).
    Mijn coach is prima, geen problemen (behandel een ander zoals je zelf behandelt wilt worden)
    Ga zo door Zubar! Ik snap niet de negatieve publiciteit.

    Zwakke punten
    Af en toe is er niemand aanwezig op skype. Maar lang niet altijd zo.

    Geen klachten!

    Mensen zeuren altijd! En ik kan je zeggen dat ik helemaal geen problemen met ze heb. Vind het een leuk team, en verdien me extra. Betaling nooit geen probleem. Verder goed geholpen door de coaches, ben nieuw in het vak en ben echt goed geholpen. De verbeter punten is toch alleen maar goed? Of denken jullie dat het bedrijf je gewoon laat gaan? En zo makkelijk geld kan verdienen?

    Sterke punten
    Goede betaling
    Goed Team
    Goede verdiensten
    Je wordt perfect begeleid.

    Zwakke punten
    Geen bonusdagen.
    Verder kan ik niks bedenken.

    Goede bijbaan!!

    Hoi hoi,

    Ik werk als een tijdje voor Zubar en kwam via Google hier terecht en lees veel negatieve reacties. Waarom?!

    Ik werk er al een tijdje (nee ben geen coach!!) en vind het prima werk. Ik tik per dag zo`n 200 berichten (zo`n 80 per uur) en doe dat een aantal dagen in de week wanneer ik daar zin in heb en tijd voor heb. Meestal heb ik zo`n 1000 berichten en verdien ik toch mooi 150 euro in de week. Met die 600 euro in de maand kan ik iets leuks doen; winkelen, lekker uiteten, boodschappen, feestjes. Ik zie het probleem niet zo.

    Ik lees van veel mensen hier dat het vreselijke mensen zijn daar, maar de punten die hier opgegeven worden lijken mij niet meer dan normaal. Veel mensen hebben een slechte grammatica, geen goede beheersing van de Nederlandse taal en houden de logboeken erg slecht bij. Vind jij het gek dat jij dan een mail krijgt met verbeter punten?
    Er is altijd wel wat te zeuren, of jij nou dit werk doet of jij werkt ergens anders.
    Ben jij een beetje snel met typen en heb jij een goede fantasie, geloof mij, dan kun jij hier lekker bij verdienen en hoef jij helemaal niet dagen en urenlang achter jouw pc te zitten hoor.

    Als je meer wil weten mag je hier een berichtje achter laten hoor, dan reageer ik terug of mail ik je even.

    Sterke punten
    Goede wekelijkse uitbetaling
    Vriendelijke coaches. (ik werk er al een tijdje en heb nog nooit problemen met ze gehad)
    Prettige site, goed overzichtelijk
    Vaak staan de berichten al klaar en kun je meteen aan de slag

    Zwakke punten
    Misschien iets vaker een bonus week doen of een extraatje er tegen aan gooien; bijvoorbeeld een cadeaubon van iets of iets ander kleins dat verloot wordt bijvoorbeeld.

    Wat een fout zeg

    Hier enkele maanden gewerkt. het is dat ik geld nodig had maar ben nog nooit zo benaderd en vernederd.
    Je kan de ene mail na de andere krijgen over je kwaliteit. Ja je moet echt een opleiding bij Schoevers gevolgd hebben. Ja je leest het niet verkeerd. En vergeet niet Cum Laude afgestudeerd te zijn.

    Het is altijd een wedstrijd andere bedrijven afmaken. Mocht je geen melding gemaakt hebben over een ander bedrijf, want ja we werken allemaal op grote sites en niks is van hen zelf, dan kan je daarop afgerekend worden.
    Duh ik zit om zelf geld te verdienen niet om controles uit te voeren.

    Ik begrijp de positieve reacties ook niet.

    Owja let ook goed op dat je betaald krijgt waar je recht op hebt.

    DOE HET NIET!!!

    Zwakke punten
    betalingen
    omgang
    erge coaches
    Grote mond weinig te bieden

    VRESELIJK!

    Nooit en dan ook echt nooit meer ga ik voor zulke mensen aan het werk!
    Wat een vreselijke mensen zijn dat daar, geen graatje respect, en maar zeiken alsof ze de koningin zijn. Nou schat je bent nog viezer dan vies.
    Ik raad mensen dan ook echt af! en eerlijk is eerlijk, wat is nou 30 euro per week en er gaat nog bruto vanaf ? Helemaal niks! Heb eigenwaarde, en zet je zelf niet zo voor schut.

    Zwakke punten
    Alles, zwaar ontevreden en boos!

    Nooit er gaan werken!

    Tijdje bij Zubar gewerkt. Nu moet je perfect Nederlands kunnen en word je echt overal op afgezeken. Nou bij mij was de motivatie om te werken er ook snel af! Dus slordige berichten in hun ogen en ontslagen was er zo blij om! Werk bij een andere chat waar de werksfeer veel beter is en ze niet meteen in je nek gaan zitten hijgen als je een punt of komma vergeet.

    Onmenselijke organisatie!!!

    Ik wou voor Zubar gaan werken, omdat ik nogal hard geld nodig heb en in de schulden sta. Ik dacht, hoe meer chat operators hoe meer geld! Maar eerlijk is eerlijk, hoe veel geld ik ook nodig heb, ik zal nooit met deze onmenselijke figuren willen werken! Ik was volgens de coach niet op de inwerkafspraak verschenen, terwijl ik braaf achter mijn laptop zat met skype aan. Nou, mevrouw wist mooi via de mail te vertellen hoe het wel niet zat en dat ik maar een nieuwe afspraak moest maken. Ik heb toen gemaild dat ik er wel degelijk was, heb haar ook 3 minuten na de afgesproken tijd een bericht gestuurd waar zij was, maar nee. Ik was niet op komen dagen. Kortom, veel gemaild in een half uur tijd, waarbij de coach het nodig vond om mij als een leerling in de klas te behandelen. Ik heb altijd geleerd dat je bij een bedrijf gelijkwaardig bent en dus niet ondergeschikt aan een coach. Haar taak was niet mij op te leiden, maar mij in te werken. Ik heb besloten om niet met hun te werken, ook na alle reviews die ik hier gelezen heb, ben ik blij dat ik hun afgezegd heb. Ik ga wel bij andere operators werken die wel weten dat er een mens aan de andere kant van de verbinding is.

    Beetje heel erg jammer!!!!!

    Ik werk een jaar voor Zubar, 2 leuke coaches gehad, die opbouwende kritiek gaven, waar je wat mee kon. Echter door slechte berichten, en ja daar neem ik de schuld compleet op mij, dat had beter gekund, mijn account op pauze ( al voor de controle!!) en daar was mijn vraag over! En ik wist van niks en kon niet inloggen, degene die dit gedaan had niet te bereiken, en mijn coach wist ook van niks, mail verkeer over en weer die ik hier maar niet zal plaatsen maar daaruit zal blijken dat de communicatie nergens op slaat en ik heb dan ook net per direct mijn account bij Zubar opgezegd, inmiddels compleet gefrustreerd over het mailverkeer. Mocht er iemand toch graag dit mail verkeer willen lezen, een berichtje mag altijd!
    Ik heb dan ook met mijn Eigen inlognaam een review gegeven, want ik ben ervan overtuigd dat dit een stukje communicatie is die niet de hoofdprijs krijgt.

    En iemand die mij kan vertellen waar ik een klacht kan indienen over een supervisor, heel graag, mijn eeuwige dank !!

    Sterke punten
    netjes betalen
    leuke coaches
    opbouwende kritiek van coaches
    vrij inloggen

    Zwakke punten
    soms niet te bereiken
    slechte communicatie in mail met een supervisor wat nergens op slaat.
    nergens te vinden op zubar waar je een klacht kan indienen
    er geen rekening mee houden dat we mensen zijn en geen machines
    verwaandheid van in dit geval de supervisor
    niet te bereiken op het moment dat je iemand nodig bent
    coach niet ingelicht die wist van niks
    en zo kan ik nog wel even doorgaan over dit onvoorstelbare staaltje ' geen communicatie mogelijk met mij want ik ben supervisor'

    Zubargezeik

    Ik werkte al een poosje voor zubar, wat een coaches daar, kommaneukers, die een beetje interessant lopen te doen en als er echt wat is waar je niet uit komt in geen velden of wegen zijn te bekennen en je geen enkele uitleg krijgt.

    De coaches voelen zich als god en scheppen er een groot genoegen in vooral negatief te zijn, terwijl je beter ook eens goede of opbouwende kritiek kan geven op een menselijke manier, dat komt heel anders over dan de manier waarop de coaches van zubar werken, en nee niet allemaal maar de meeste bekende namen absoluut wel. Ik ben al enige tijd werkzaam nu ook voor BC bij een andere werkgever waar ik veel menselijker word behandeld, en je niet voor elke komma of punt een mail krijgt die je MOET beantwoorden, en dan zelf niet openstaan voor kritiek.

    Ik voel mij bij de andere ploeg veel beter op mijn gemak, en ben blij dat ik van het wijzende vingertje van Zubar af ben, en zou dan ok mensen adviseren ergens bij de onder of bovenstaande groepen te solliciteren.

    Gestopte berichten mag Zubar niet meer doen, en daarbij raak je ook total ongemotiveerd door al die mailtjes over bijna niks.

    Opbouwende kritiek, prima, maar dit is gewoon kommaneukerij en gezeur niet meer en niet minder, maar wel vergeten dat wij het geld in het laatje brengen.

    Sterke punten
    Nette betaling elke maandag of dinsdag

    Zwakke punten
    Onmenselijke coaches
    Je moet taalkundige zijn
    Geen kritiek kunnen verdragen maar wel geven
    Eisen dat je op Skype bent en zelf nooit bereikbaar zijn als er echt iets is
    Zich boven iedereen verheven voelen
    Er een hobby van maken je compleet af te kraken in een mail waardoor je enorm ongemotiveerd raakt

    DUH

    Hoe moeten we positieve reviews geloven? WE HEBBEN HET OVER PROFESSIONALS IN HET VERSTUREN VAN NEP-BERICHTEN! Ik zou zeggen; geloof enkel de negatieve berichten hier. Zeker aangezien ik in de positieve veel in schrijfstijl meen te herkennen.

    Sterke punten
    ach....

    Zwakke punten
    where to begin...

    Top bedrijf!

    Schrik van de negatieve reacties hier. Blijkbaar zijn dat ex collega's die zich niet aan de afspraken hebben gehouden en daardoor het hele bedrijf in de zeik zetten. Ik werk al ruim 2 jaar bij Zubar en ik vind het een ontzettende leuke job. Niets oplichterij, het is gewoon entertainment. Niet meer en niet minder. En het staat duidelijk in de disclaimer. Daarbij, mensen worden niet gedwongen om credits te kopen, dat is een keuze. Ik speel weleens online bingo, en dan kies ik toch ook zelf ervoor om op te waarderen of niet? Als ik dan verlies moet ik niet gaan klagen erover. Bij zubar is het voor zowel operators als klanten erg duidelijk wat ze doen. En aangezien een klant betaald per bericht mag je inhoudelijk ook wel kwaliteit verwachten voor dat bericht of niet? Een operator die niet fatsoenlijk uit zijn woorden kan komen, of geen interesse toont in een klant door een onzin bericht terug te sturen of erg kort, is bij Zubar niet welkom. De klant is koning, en hoort kwaliteit te krijgen. Dat is overal zo, en niet alleen bij Zubar.

    Sterke punten
    -leuk en gezellig bedrijf
    -altijd keurige betaling (maandag's geld op je rekening)
    -vast aanspreekpunt (coach)
    -vrije inlog en werktijden
    -laag target van 200 per week

    Zwakke punten
    -soms lange wachttijden maar als je weet op welke momenten je moet inloggen kun je daar handig op inspelen


Deze website is niet meer actief

Schrijf een review