Het is denk is denk ik bijna over en uit met Yops.

Tjonge tjonge wat gaat het slecht met deze studio. Ik werk sinds 2018 voor deze chat en het lijkt een einde aan te komen. Op de MM chat is het niet te doen, te rustig dus heb ik ook de FP chat er bij open staat maar helaas daar is het ook uitgestorven. Van yops krijg je de smoes te horen dat het wel druk is in de chat's maar dat er TE VEEL operators online zijn. Nou sorry mensen maar als slechts nog maar 20 berichten per uur te verwerken valt dan gaat er iets mis want. Snap echter ook niet waarom ze zo veel operators hebben aangenomen als je geen eens werk kunt garanderen. Maar ook het feit dat ze de sollicitaties hebben uitgeschakeld doordat er te weinig berichten stroom is blijkt dus wel dat Yops liegt over het feit dat er te weinig berichten te verwerken valt. Want dat staat er dus ook duidelijk er zijn te weinig inkomende berichten! Met twee chats open haal ik mijn uur target nog geen eens. Ik verwerk normaal berichten tussen de 75 en 80 berichten per uur nu amper 30 en dat is met twee chats die ik open heb staan!!
Sinds deze week lijkt het erger te zijn met de inkomende berichten. Maar inderdaad ook deels doordat er zoveel 'misleidende berichten van de chat zelf uit gaan " Berichten die bevatten datum en plaats waar de dame klant wil ontmoeten. Het gaat te ver en wij als operators roepen nu al twee jaar lang van het gaat fout en haal die misleiding er uit maar inderdaad continue dezelfde regels. FP chat is er mee bezig of we hebben jouw melding doorgezet naar de chat. Meer als antwoord krijg je niet van yops. Nou twee jaar later en het is bijna gedaan met ze. Echt jammer hadden ze maar moeten luisteren naar hun operators.

Prima uitbetaling.

Te veel momenteel.
Luisteren niet naar wat hun operators al jaren roepen.
Gaan niet goed in op de berichten van de operators die ze krijgen. Wimpelen de operators af met standaard zinnen.
Ontzettend slecht betaald.
Te rustig, haast geen berichten meer om te verwerken op geen 1 van hun chat's waar ze aan gekoppeld zijn.
Doen hun operators voorhouden dat het goed gaat en dat er te veel operators in de chat zitten daar ze anders op hun site vermelden als je je solliciteert.
Operators er voor op laten draaien wanneer de Chats zelf misleidende berichten er uitgooit.
Ik raad het af om voor dit bedrijf te werken. Zeker als je een ervaren operator bent en je meer dan 75 per uur verwerkt dan zit je nu meer dan een half uur niks te doen zelfs met meerdere chat's open te hebben staan

Bezoek Yops Reviews over Yops