Ben je op zoek naar een bijbaantje, extra verdienste of wil je gewoon werken vanuit je huis? Start vandaag nog bij Yops met operator werkzaamheden. Yops is altijd opzoek naar chat operators. Deze kunnen in hun eigen tijd en vanuit een eigen locatie hun werkzaamheden verrichten. Indien men zich nu aanmeld bij Yops, bestaat de mogelijkheid om al binnen 24 uur te starten met werken. Men kan werken wanneer men wilt en zo veel of weinig als men zelf wilt. Men bepaald namelijk zelf het bedrag, dat men aan het einde van de rit wilt ontvangen. De uitbetaling vindt elke week plaats en men hoeft geen Skype te installeren om te kunnen werken voor dit bedrijf. Personen die in dienst treden van dit bedrijf, hebben als taak om om berichten te beantwoorden van klanten. In de meeste gevallen gaat het om erotisch getinte berichten. Chat operators beantwoorden de berichten namens fictieve, niet bestaande profielen dan wel vrouwen. De klanten van dit bedrijf willen een chat-fantasie beleven, en de chat operators hebben de taak dit aan de klanten te geven. Er wordt gewerkt met een heel team van collega's en belangrijke informatie wordt opgeslagen in logboeken. Hierdoor voorkomt men verwarring onder het personeel tijdens het verrichten van werkzaamheden. Het personeel komt niet in fysiek contact met de klanten en men voert de werkzaamheden geheel anoniem uit. De verdiensten voor het werken bij Yops zijn heel goed te noemen. Personen die werken als chat operator verdienen 9 Euro cent per bericht. Bij 100 tot 250 berichten per weer ontvangt men 10 Euro cent per bericht, voor 250 tot 249 berichten per week ontvangt men 11 cent per week, voor 500 - 999 berichten per week ontvangt men 12 Euro cent per bericht en voor meer dan 1000 berichten per week ontvangt men 13 Euro cent per bericht. In het weekend krijgt men ook nog eens een extra toeslag van 1 eurocent per bericht. Het is dus heel voordelig en men kan al gauw heel wat verdienen met deze baan.

Yops Reviews

Ga niet voor dit bedrijf werken. Is aangesloten op de Flirtpanel chat.

Wil je werken als operator ga dan niet werken voor YOPS. Hoog waarschijnlijk kom je dan op de Flirtpanel chat te werken. Dat is een chat die regels oplegt aan de operators maar er zelf letterlijk niet aan houdt. Het is geen fijne chat om voor te werken. Te veel misleidende teaser berichten en zeker ook date gerichte teasers met daarin letterlijk, tijd, datum, en plek waar player de klant wil ontmoeten. Dit zijn uiteraard berichten die je niet meer kunt ombuigen en er wel in mee moet gaan wil je het realistische houden. Jij als operator word er dus dan op afgestraft terwijl het hun eigen fout is. Op verschillende forums worden hier al klachten neer gelegd. Flirt panel chat is de meest vreselijk chat om op te werken. Het lijkt me de weken wel erger te worden. Kies dus voor een studio die niet aangesloten is op de Flirt panel chat. Kies een chat waar de misleiding verdwenen is. Dat werkt veel beter. Deze chats zijn er zeker wel. Zoals Eternity chat en Keep it Lovely chat. Deze chat daar vindt je geen misleiding meer. Mag je gewon normaal in gaan op een bericht als het gaat over daten zodat het enigszins realistische lijkt naar de klant toe. Dus geen gesprekken ombuigen en dat soort onzin. Hun teasers bevatten ook geen sex gerichte opmerkingen en of date gerichte berichten. Maar gewoon leuke eerste teaser waar klanten leuk en spontaan op reageren.

Twee keer per week uitbetaling mogelijk. Geen gezeur van coaches.

Zijn aangesloten op Flirt Panel. Een chat die hun eigen regels niet hanteert en zelfs dates maakt maar operators daar de schuld van geven. Slechte uitbetaling. Geen avonden en nacht bonussen.

Heeft iemand vandaag uit betaald gekregen??

Vandaag een mail gestuurd echter tot op heden helemaal nog geen antwoord. Valt me op dat momenteel het erg lang duurt voordat er eindelijk eens een reactie komt. Voorheen was dit echt binnen een paar minuten maar zeker binnen een uur. Nu moet ik toch zeker soms een aantal uren wachten als het geen dag(en) is. Daarbij wil ik ook weten of iedereen die vandaag heeft aangegeven uit te willen betalen ook uitbetaald is? Ik wacht nog steeds op mijn uitbetaling daar achter het factuur nog steeds staat dat het nog niet verwerkt is. Ik heb er een mail over gestuurd maar echter geen antwoord.

Geen skype Geen vervelende coaches.

Duurt te lang met het beantwoorden van mail. Geen goede verdiensten. Helaas geen avond en nacht bonussen. Overdag is er haast niks te doen.

Iemand?

Iemand die iets meer weet over Yops, want op berichten reageren ze amper nog of wel na een paar dagen. Steeds antwoord krijgen als, in de avonden en nachten is het drukker. Het is een triestige zaak aan het worden, en zit Yops volgens mij bijna aan zijn einde!!

Geen, amper nog berichten !

Alles!!

Hoelang nog?

Yops Is net hetzelfde als noxu jaren geleden. Het ging er net zo aan toe, dus bestaat Yops binnenkort niet meer. Uren moeten wachten op een antwoord, en elke keer van er zijn teveel operators online. Als ik de vraag stel, dat per week minder gaat krijg ik daar gewoon geen reactie op. Het is een schande hoe ze te werk gaan!!

Geen

Te veel!

Nee.

Ik werk nu een ruim jaar voor Flirt. Was een prima manier om wat extra’s te verdienen en het was eerder ook echt makkelijk door werken. Maar laatste tijd is het gewoon te erg voor woorden op het diepste punt in 1,5 uur tijd 5 berichten(!!) en als je er naar vraagt komt het altijd omdat er teveel operaters online zijn. Je bent zo lang bezig om überhaupt aan je quotum te komen.

Prima betaling. Geen verdere contact via cam.

Te weinig geld, te hoge quotum, te weinig berichten

word aan het lijntje gehouden

ik probeer al vanaf december te werken maar krijg de laatste twee weken nog niet 1 bericht binnen . Ik heb verschillende malen gevraagd waarom niet en dan komen de smoesjes dat ze het zelf proberen en dat het dan wel lukt dat ik meer geduld moet hebben ik wacht 45 min en dat een paar keer op een dag er komt gewoon niks .

niks

geen werk

Dit bedrijf is om te janken!!!!

Gatverdamme wat een belachelijk bedrijf... Werk al sinds het begin voor ze maar de afgelopen weken is het echt om te janken met deze bedrijf. Ander half uur ben je aan het werk om vervolgens maar een handje vol berichten te kunnen beantwoorden. Je zit meer naar een leeg scherm te staren dan dat je kan door tikken. Controles die worden gehouden zijn om te lachen. Ik werk samen met een vriendin bij Yops en het feit dat ze operators er op aan spreken op het feit dat ze gesprekken niet ombuigen als er een teaser er uit gaat dat ze player zelf wil afspreken dan is het klaar en valt er niks meer om te buigen. Blijkbaar snappen ze hun eigen opgelegde trieste regels geen eens. Er vindt pure misleiding plaats/ pure date's worden gemaakt. Hun fouten maar ze spreken hun operators er op aan. Nee mensen. Ga niet voor deze klote studio en hun chat's werken want je krijgt veel gezeik over je heen terwijl het hun eigen fout is Daar ze niet aan hun eigen regels weten te houden. Te triest voor woorden dat het zo moet.

Uit betaling op tijd. Geen klote coaches. Geen skype.

Te veel.. Hebben jullie even??? )))))))))))) Te weinig berichten. Er vind TE veel misleiding op hun chat's plaats. Teveel regels waar ze zelf niet aan weten te houden maar verwachten dat hun operators dat wel doen pff... Spreken hun operators er op aan wanneer er date gericht gepraat wordt. Terwijl er een teaser vooraf uit gaat dat de player wil afspreken. Ja dat dus... Slecht betaald. Je wordt niet uit betaald voor dubbele/ lange berichten. Je krijgt dus een standaard laag bedrag betaald. Terwijl ze verwachten dat je hele pagina's gaat terug beantwoorden. Dacht het niet!!! Er wordt niks gedaan aan de meldingen die je maakt over misleiding! Dit bedrijf is te triest voor woorden. Ik ga voor een chat werken zonder tussenkomst studio en een chat die wel weet te houden aan hun eigen regels en die niet overal de operators maar de schuld van geven wanneer er geen bericht meer om gebogen kan worden wanneer het hun eigen schuld is met hun misleidende teasers.

Hoelang nog?

Wat voor een flut chat is dit zeg. De nieuwe waar ze mee een werken, zijn heel snel om waarschuwingen te geven, en dit om de haverklap. Als er een bericht wordt gestuurd, reageren ze als ze er veel zin in hebben. Weg met Yops!

Geen

Teveel

Het is denk is denk ik bijna over en uit met Yops.

Tjonge tjonge wat gaat het slecht met deze studio. Ik werk sinds 2018 voor deze chat en het lijkt een einde aan te komen. Op de MM chat is het niet te doen, te rustig dus heb ik ook de FP chat er bij open staat maar helaas daar is het ook uitgestorven. Van yops krijg je de smoes te horen dat het wel druk is in de chat's maar dat er TE VEEL operators online zijn. Nou sorry mensen maar als slechts nog maar 20 berichten per uur te verwerken valt dan gaat er iets mis want. Snap echter ook niet waarom ze zo veel operators hebben aangenomen als je geen eens werk kunt garanderen. Maar ook het feit dat ze de sollicitaties hebben uitgeschakeld doordat er te weinig berichten stroom is blijkt dus wel dat Yops liegt over het feit dat er te weinig berichten te verwerken valt. Want dat staat er dus ook duidelijk er zijn te weinig inkomende berichten! Met twee chats open haal ik mijn uur target nog geen eens. Ik verwerk normaal berichten tussen de 75 en 80 berichten per uur nu amper 30 en dat is met twee chats die ik open heb staan!! Sinds deze week lijkt het erger te zijn met de inkomende berichten. Maar inderdaad ook deels doordat er zoveel 'misleidende berichten van de chat zelf uit gaan " Berichten die bevatten datum en plaats waar de dame klant wil ontmoeten. Het gaat te ver en wij als operators roepen nu al twee jaar lang van het gaat fout en haal die misleiding er uit maar inderdaad continue dezelfde regels. FP chat is er mee bezig of we hebben jouw melding doorgezet naar de chat. Meer als antwoord krijg je niet van yops. Nou twee jaar later en het is bijna gedaan met ze. Echt jammer hadden ze maar moeten luisteren naar hun operators.

Prima uitbetaling.

Te veel momenteel. Luisteren niet naar wat hun operators al jaren roepen. Gaan niet goed in op de berichten van de operators die ze krijgen. Wimpelen de operators af met standaard zinnen. Ontzettend slecht betaald. Te rustig, haast geen berichten meer om te verwerken op geen 1 van hun chat's waar ze aan gekoppeld zijn. Doen hun operators voorhouden dat het goed gaat en dat er te veel operators in de chat zitten daar ze anders op hun site vermelden als je je solliciteert. Operators er voor op laten draaien wanneer de Chats zelf misleidende berichten er uitgooit. Ik raad het af om voor dit bedrijf te werken. Zeker als je een ervaren operator bent en je meer dan 75 per uur verwerkt dan zit je nu meer dan een half uur niks te doen zelfs met meerdere chat's open te hebben staan

VLUT BEDRIJF!

Beste mensen die in deze tijden een (bij)baan zoeken ga absoluut NIET voor deze VLUT bedrijf werken. Ze verliezen chat's waar de contracten per direct worden beëindigt. Je wordt op een chat geplaatst waar al meerdere operators aan het werk zijn dus je eigenlijk maar 9 berichten per half uur zit te verwerken. Niet te doen dus! Je komt op een chat te zitten die in HUN ogen de drukste chat is maar 9 berichten per half uur verwerken kun je geen drukke chat noemen. Daarbij vind JUIST op deze chat ellende en pure misleiding plaats. Je wordt als operator aangesproken op de door hun eigen gemaakte fouten. Ik heb het dus over de Flirtpanel chat waar deze chat zelf letterlijk hun eigen regels NIET hanteren en YOPS gaat er in mee helaas. Vanuit die chat wordt er dus letterlijk dates gemaakt die jij als operator dus moet weten zien om te buigen en de klant aan het lijntje moet zien te houden wat natuurlijk onmogelijk is. Want waarom zouden die klanten blijven mailen als je dus zelf aangeeft dat je dan en dan wilt afspreken? Wanneer je Yops er op aan spreekt moet je ten eerste uren lang soms een dag wachten op antwoord. Dan krijgt je maar 1 zinnetje terug van we hebben je bericht door gezet naar de chat. Pff zo moe van deze bedrijf. Ik werk nog maar net op de Flirtpanel chat omdat ze dus contracten kwijt zijn bij twee andere chats. Waar ik dus ook op tikte dus noodgedwongen op deze chat terecht gekomen maar gatver wat een k*t chat. Ik kom dus sowieso 1 chat te kort en die kunnen ze niet aanvullen. Vreselijk deze studio en de chat's waar ze nu nog contracten bij hebben. Nee... Mensen ga opzoek naar een ander studio en ook 1 waar het goed verdient want je krijgt echt SLECHT betaald en ook geen avond en nachtbonus op deze chat/ studio. En ook 1 waar het lekker druk is en waar ze de contracten wel weten te behouden!!!

Ze betalen op tijd uit!

-Slechte verdiensten - Geen avond en of nacht bonussen. - Niet druk, enkel 9 berichten te verwerken in 30 minuten tijd. Niet te doen zo. Zonde van je tijd ook. - Ze verliezen contracten bij verschillende chats dus dat zegt al genoeg. - Duurt veel te lang voordat je antwoord krijgt op je vraag/ mail. - Ik zie meer uitbetaal mogelijkheden zoals inderdaad ook maandelijkse betaling. - Ik mis een extra chat waarop ik dus op twee verschillende chats werken en ik alleen de Flirtpanel chat er voor terug heb gekregen waar het niet druk is. Dus ik mis inkomsten want werken op deze chat is niet haalbaar omdat het te rustig is. Omdat er dus te veel misleiding plaats vind waar niks aan gedaan wordt dus klanten blijven weg! - Luisteren niet wat de operators aangeven.

Gaat ontzettend slecht met YOPS!!

Ik geef dit bedrijf nog maar een aantal weken dat ze bestaan. het gaat echt ontzettend slecht!! Target per dag moeilijk te behalen doordat er haast geen klanten meer zijn en de misleiding er nog steeds niet uit is.

Ze betalen op tijd uit maar dat is ook het enige goede aan hun momenteel.

Er vindt te veel misleiding plaats. Luisteren totaal niet wat de operators aan geven. Operators zijn een nummer bij dit bedrijf. Ontzettende slechte verdiensten operators worden slecht beloond. Te veel operators aangenomen doordat er voor de operators die langer voor dit bedrijf werken haast geen werk meer is.

Yops is geweldig om voor te werken

Ik heb goede ervaringen met Yops. Al jaren werk ik met plezier . Altijd genoeg berichten en me geld heb ik nog nooit te laat ontvangen. Top dus!

Uitbetaling altijd op tijd

Geen

Yops neemt geen operators meer aan.

Een vriendin van mij wou solliciteren bij Yops. Echter nemen ze geen operators meer aan wegens te weinig berichten die binnen komen. Dus er is een sollicitatie stop. Echter was het zo dat vorig jaar rond deze tijd 4000 + berichten in de wacht stonden. Nu opeens kun je maar amper nog 30 mails per uur weg tikken. Yops heeft zo veel chat's waar ze als studio voor dienen en operators voor werven. Toch wel vreemd dat op iedere chat haast geen berichten stroom meer is. Hoe komt dat? MM en FP chat gooit nog steeds vanuit de chat zelf MISLEIDENDE teaser berichten eruit. Een regel die ze zelf keer op keer overschrijden als het aankomt op hun eigen opgelegde regels. Teaser berichten mer daarin letterlijk een datum en tijdstip dat ze de klant wilt ontmoeten. Tuurlijk wil de klant dan niet eerst nog mailen want je geeft toch zelf aan te willen afspreken en niet te lang willen mailen. Wat verwacht je dan..? Operators waarschuwen Yops hier al meer dan een jaar voor dat het zo niet goed komt en dat de teasers en pokes te veel misleiding bevat. Je krijgt keer op keer dezelfde standaard reactie terug van Yops. Eigenschuld... Nu ligt alles dus haast op zijn gat en is het bijna gedaan met ze, Ook wil het niet helpen dat Inderdaad het boek van Riley Parks vele onderzoeken tegen dit soort bedrijven weer heeft geopend. Gisteren nog was het in het programma opgelicht. Ik stel voor dat je als operator gaat zoeken naar een chat zonder studio. Dus een chat die alles zelf runt en geen studio's in dienst heeft die voor hun operators werft. De verdiensten zijn dus ook hoger. ga voor chat's als Eternity chat daar kan je lekker door tikken en 24 uur 7 werken en verdien je ook nog eens beter dan de rottige 13 cent die je bij yops verdient. OOk hanteren deze chats avond en nacht bonussen. Dat heb je bij Yops dus niet meer.

Het is bijna gedaan met yops. Niet veel berichten meer die binnen komen op hun verschillende chats. Zoals FP, MM, XClub Slechte verdiensten. Luisteren niet wat hun operators aangeven. Helaas ook niet mogelijk om maandelijks te laten uitbetalen wat bij vele mensen gewoon handig is. Omdat het hun volledige baan is. ( dus overzichtelijker) Niet meer lekker door kunnen tikken. Te veel misleiding in de pokes en teaser berichten wat tegen hun eigen opgelegde regels is ( zowel yops als van de chats zelf) Ze reageren niet meer zo snel op vragen wat voorheen altijd wel zo was. Nu moet je uren tot een dag wachten op antwoord. Het begint meer en meer op Zubar te lijken.

.....

Volgens mij is het bijna over en uit voor Yops. Er is bijna geen werk meer. Leve een normale job!!

Geen

Teveel

Pas op. Ga NIET werken voor YOPS!!!

In deze tijden willen mensen wat meer gaan bijverdienen, wat prima is. Maar ga niet werken voor YOPS. Waarom niet vraag je? Momenteel wordt er onderzoek gedaan naar Flirtpanel, dat is een chat waar yops als studio voor werkt. In 2018 was er al een onderzoek gestart en waren vele datingsites gekoppeld aan de Flirtpanel chat opgerold. Nu 2020 wordt er wederom een onderzoek gedaan naar Flirtpanel en hun vele nep datingsites. Maar er wordt nu ook momenteel onderzoeken gedaan naar de studio's die er aan meedoen, dus ook naar YOPS. Onderzoek wordt gedaan door ACM en door de politie. Mensen die dus nu voor Yops werken en of op de Flirtpanel chat werken kunnen een boete worden opgelegd van 50.000 euro omdat je dus meedoet aan oplichterij als operator. In 2018 moesten al die nep datingsites beheerder miljoenen terug betalen. Nu zal ook voor de operators een aardig bedrag worden gerekend als je dus meedoet aan oplichting in deze vorm. het is dus echt niet waard om te werken voor zowel Yops als op de chat Flirtpanel. Je wordt dus al operator al zo slecht betaald. Geen avond bonussen meer, geen nacht bonussen meer, alleen maar regels die je opgelegd krijgt, waar het bedrijf zelf niet aan weet te houden. Berichten die je weg hebt getikt worden inderdaad soms niet opgeteld en of zijn inderdaad bij het wederom inloggen verdwenen.. Opeens wordt vanuit de Flirtpanel chat gedreigd met dat je als operator moet INLOGGEN omdat je anders je account weg valt. Dit omdat het momenteel erg druk is, ( let wel, vanwege de misleidende teasers ) Maar operators blijven weg omdat : 1 Vanwege de misleidende teasers. Je kunt misleidende teassers die eruit gaan niet meer ombuigen en de tweede redenen is je wordt ontzettend slecht betaald! En 3 Daarbij MOET je perse die vieze foto openen en loggen. Waarom... Je kan onderaan de klant gegevens zien welke foto verstuurt is, dus loggen van een foto is gewoon onzin en het openen ook. Als je voor Yops gaat werken kom je zeker weten op FP chat te werken. Nogmaals naar deze chat wordt dus momenteel onderzoek naar gedaan. Ga dus niet voor Yops en of FP chat werken. Het is het niet waard. Andere studio's die in het boek aan bod komen daar worden momenteel ook onderzoek naar gedaan. Pas dus op en bekijk voor jezelf of je straks 50000 euro aan boete wilt gaan betalen omdat je dus meedoet aan fraude vanuit een chat en studio. Want vergeet niet Yops heeft al je gegevens bij aanmelding gekregen dus wanneer er een inval zal komen bij Yops zal de politie dus jouw gegevens hebben en dan hang je dus al en zeker in combi met de chat Flirtpanel!!

Niet!!!

Word momenteel onderzoek naar gedaan door de politie en ook naar de chats waar yops dus al studio voor werkt. Je komt waarschijnlijk op de FP chat te werken, maar nogmaals er wordt onderzoek naar gedaan door de ACM en door de politie. Vergeet dus niet dat je bij aanmelding je gegevens aan Yops hebt moeten doorgeven dus je als operator ben je ook schuldig aan oplichting en deze boetes zijn extreem hoog. Hou er dus rekening mee of je dit waard vind.

Verdwenen berichten

Berichtjes die vanzelf verdwijnen. Dus de teller staat weer op nul. Ze kunnen er niks aan doen. Dus heb eigenlijk gewerkt voor niks

Niks

Dat ze je laten werken voor niks. En ook kunnen ze er niks aan doen. Ook al heb je daar een screenshot van als bewijs

Oplichters

Ze betalen je inderdaad niet uit. En ook verdwijnen er berichten. Zelf hebben ze van die misleidende teasers.

Niks

- oplichters - ze laten je werken en betalen je niks uit - je wordt zomaar geblokt. -berichten die verdwijnen

Onderzoek gestart naar Flirtpanel chat en YOPS. Ga niet werken voor deze chat en bedrijf{ Pas OP!

Het is weer zo ver mensen. Politie heeft nadat er undercover onderzoek is gedaan op de Chat Flirtpanel en Yops een onderzoek herstart. Het is ook gebleken dat YOPS onder andere categorie ingeschreven staat bij de KVK wat niet mag en dus fraude is. Dit is naar boven gekomen door Riley Parks, die in het nieuw is geweest ( vorige week vrijdag) maar ook door het ACM die wederom gedupeerden gaat helpen om hun geld terug te krijgen. Flirtpanel is als eerste aan de beurt, deze chat wordt dus ook genoemd in het Boek 'In de ban van een faker" en mede door de screenshots van de chat en de werkwijze wat is vast gelegd in het boek is het onderzoek heropend. Let wel, nu het onderzoek is geopend kun jij als operator nu ook een boete opgelegd krijgen want je doet mee aan het oplichting vanuit een bedrijf. Ga niet werken voor de chat Flirtpanel; ( daar word nu heden onderzoek naar gedaan ) en voor yops. Nu de onderzoeken weer helemaal openstaan wil je hier zeker niet als operator bij betrokken raken. De bedragen voor je medewerking aan oplichting kan oplopen tot 50.000 euro. Hou er dus rekening mee als je dus voor dit bedrijf of voor de chat Flirtpanel gaat werken. Lees/bekijk zelf maar het boek, je zult zien wat van screenshots getoond en gedeeld worden. Het boek is een bewijs van hoe ze te werk gaan en hoe deze oplichting tot stand komt. Niet te vergeten dat je zich ook schuldig maken aan het stelen van iemand zijn identiteit door middel van foto's van vrouwen te gebruiken die hier helemaal geen toestemming voor hebben gegeven.

NIET!

OPLICHTERS! WORD heden ONDERZOEK NAAR GEDAAN DOOR ACM EN DE POLITIE! PAS DUS OP MET HET AANMELDEN.

Niet doen

Niet doen hoor. Ze betalen niet uit. En zetten je Zomaar op non actief. Dat je het bedrag niet haalt. Zodat ze je niet hoeven te betalen.

Niks

Slecht communicatie Ze betalen niet uit

Het gaat slecht met Yops en de chats Dankzij Riley Parks

Zoals vele wel is opgevallen is het extreem rustig op de chats zoals FP, MM, AD, XLCLUB etc, dit ook dankzij de misleidende teasers die ze er uit gooien wat alles gewoon ongeloofwaardig maakt maar ook dankzij het feit dat Dankzij Auteur en Journalist Riley Parks undercover is geweest op vele nep datingsites en op verschillende chats en deze met haar boeken heeft ontmaskerd zodat ze met haar twee boeken als _ Nep datingsites_ En met haar boek ." In de ban van een faker ". De mannen advies heeft kunnen geven om waarop te letten als je date met een faker. Dankzij haar heeft het tv programma Moderator en het ACM weer het onderzoek van 2018 heropend in Februari 2020. Riley Parks haar boeken zijn goed verkocht en heeft dus al vele mannen laten zien waar ze zoal op moeten letten als ze met een dame in contact zijn. Daarom is het dus momenteel erg rustig en is er gewoon niks tot haast niks meer te doen. Vele hebben dit ook al bij yops neergelegd dat het zo rustig is en dat de pokes en teaser al anders moesten maar iedereen krijgt standaard het vaste mailtje terug met we hebben het naar de chat gestuurd en ze zijn er mee bezig om het te veranderen en dit roepen ze al vanaf Juli 2018. Ik ga er van uit dat we weer het zelfde krijgen als in 2018!

Het is erg rustig, weinig verdiensten haalbaar, Luisteren niet echt naar de klachten van hun operators, deze krijgen vaak standaard dezelfde antwoorden terug gestuurd. Operators hebben er nog weinig vertrouwen in.

Verdwenen berichten

Had al 135 berichten vanochtend en vanmiddag. Nu 21 uur log ik weer in staat mijn teller op 0. Getypt voor niks dus

Geen

Berichten die verdwijnen Werken voor niks

Verdwijnend geld

Afgelopen tijd heb ik meegemaakt dat ik voor niks werkte omdat een aantal berichten tussen 00:00-01:00 spontaan verdwenen waren toen ik die ochtend weer inlogde. Ook lange wachttijden en weinig werk.

Makkelijk werkprogramma

Misleidende pokes Weinig werk Verdwijnende verdiende centjes

weinig te doen

Laatste tijd weinig te doen, door de vele operators die ze hebben aangenomen. Altijd maar met excuses afkomen, en dat het wel beter zal worden..

Mijn mening

Heb eigenlijk goede ervaringen met Yops, altijd netjes betaald gekregen tot zover ik voor mij zelf kan bepalen, ook altijd genoeg werk.

Betalingen

Beter dan andere aanbieders

Top, zeiken niet heb bij anderen dat ze je op skype aanspreken voor onzin. Maar Yops is juist relax en geeft je goede opbouwende feedback, alleen als het nodig is en daarna hoor je niet meer van ze, wat heel prettig is en je daarna kunt werken. Zijn ook soepeler en hier kan je lekker aan de slag.

Alles wel eigenlijk

Nog niet gezien

Bezoek Yops