Wil je graag van huis uit werken? Ben je op zoek naar een bijbaantje of wil je in je vrije tijd een extra zakcentje verdienen? Dit kan vanaf nu via Operating 4u. Dit bedrijf biedt haar personeel de mogelijkheid om via een eigen locatie en op elk moment van de dag berichten te beantwoorden. Men wordt namelijk per bericht betaald. Men hoeft het huis dus bijvoorbeeld niet te verlaten om op een andere locatie te werken. Daarnaast kunnen personen, die een extra zakcentje willen verdienen, zich ook snel en gemakkelijk registreren op deze site om berichten te beantwoorden en om op die manier dan een aardig bedragje te verdienen. Dit bedrijf is altijd op zoek naar dames en heren die woonachtig zijn in Nederland en of Belgie. Deze personen moeten allemaal 18 jaar of ouder zijn en beschikken over een gezonde dosis creativiteit. Daarnaast moet men bereid zijn om zo nu en dan ook erotisch getinte berichten te beantwoorden. Gelukkigerwijs werk men volledig anoniem en veilig voor dit bedrijf. Werknemers van dit bedrijf krijgen de mogelijkheid om op het grootste mailplatform van de Benelus te werken. Men heeft de mogelijkheid om 24 uur per dag en 7 dagen per week te werken. Er zijn geen vaste uren waaraan men zich dient te houden. Men heeft de volledige vrijheid om te werken wanneer men wilt. Verder hoeft zich niet te houden aan een minimum aantal uren en of berichten. Het personeel krijgt ook steeds een gratis training en begeleiding om het werk zo goed als mogelijk te kunnen uitvoeren. Men hoeft geen lange sollicitatie traject te ondergaan en men kan in feite per direct starten met het verdienen van geld. De uitbetaling vind elke week plaats, dus elke personeelslid heeft elke week weer wat extra geld op zak.

Reviews over Operating4u

  • Ik werk al een hele tijd voor Operating4u en heb niets te klagen, altijd begripvol en stuur ik een berichtje dan krijg ik altijd antwoord, ik stuur mijn berichten altijd naar de grote bazen zelf en ben zeer tevreden, geen gezeik, geen gedoe en kan gewoon mijn werk doen. Dit werk doe ik nu al 5 a 6 jaar ongeveer, maar hier ga ik niet weer weg. Ik heb een goede band met C en dat bevalt mij prima. Betalingen zijn op tijd en ook altijd correct, wat je verwerkt qua berichten krijg je ook. Ik hoef in ieder geval nooit achter mijn centen aan en dat geeft mij een goed gevoel, ik leef hiervan en moet het niet hebben dat je een paar week op je geld moet wachten zoals ik wel eens bij anderen meegemaakt heb. Dus al met al, ik ben zeer tevreden.

    Sterke punten
    Betaald op tijd
    Altijd in voor een gesprekje
    Top bedrijf

    Zwakke punten
    Niets

    Door Bennie op 21 juli 2019 Reageer
  • These companies charge customers 1.50 GBP per credit and want to pay Operators 0.02-0.10 EUR?

    You should do better!

    Why not pay 0.20 EUR per message?

    Door Investigator op 14 juli 2019 Reageer
  • Dit is mijn eerste online baan en ik was in het begin natuurlijk een beetje sceptisch.

    Je ziet elke dag wel beloften op internet van snel online geld verdienen..

    Maar bij Operating4u is dat dus gewoon wel het geval! Ik had mijn CV verstuurd en kreeg als snel antwoord van Carlo over hoe het verder zou verlopen. Kort daarna kreeg ik mijn persoonlijke coach ''Harold'' toegewezen, waarmee ik toen een korte training en vragen test mee had doorgenomen. En voor je het weet kan je aan de slag!

    Als je dit een half uurtje of uurtje per dag doet zal je er niet rijk van worden. Maar als je dit ziet als een serieuze baan, en je werkt gewoon 4 tot 8 uur per dag verdien je meer dan de gemiddelde baan in Nederland! (VEEL MEER) En je word ook nog eens wekelijks op tijd betaald!

    Het werk is leuk, uitdagend en leerzaam!

    Sterke punten
    - Vriendelijk en behulpzaam personeel
    - Werken wanneer, waar en hoe vaak je maar wilt
    - Goed salaris
    - Wekelijks betaald
    - Persoonlijke coach die je altijd alles kan vragen
    - Goede training
    - Evenementen zoals loterijen en bonussen!

    Zwakke punten
    Geen zwakke punten!

    (Alleen een beetje jammer dat ik Operating4u niet eerder had gevonden)

    Door Sven op 12 juni 2019 Reageer
  • Kijk, het is hier een heel gedoe van 'Carlos en Petra slecht' en 'Coach Harold slecht'. Ik heb lastige vragen gehad wat betreft mijn uitbetaling (woon in Bulgarije en de betaling duurde wat langer), op het moment wanneer ik de support op skype aansprak heb ik een heel gedetailleerd antwoord ontvangen van Carlos, screenshot erbij en een halve dag later ook mijn geld ontvangen, dus paniek langs mijn kant voor niets. Zeer vriendelijke zelfs grappige support. Vroeg ook aan coach Harold wanneer ik betaald zou worden, hij vond het nodig me een hartaanval te bezorgen door te zeggen 'volgens mij krijg je niets', bleek een 1 april mop te zijn. Kijk, dit is een coach en support die je nodig hebt, het zijn ommes ook geen robotten aan de andere kant, ze hebben ook hun dagelijkse stress en andere dingen aan hun hoofd, het komt er op aan hoe je ze aanschrijft, en als ze stressig zijn, doe net zoals jij behandeld zou willen worden - vraag het later of doe niet nog olie bovenop het vuur. Coach Harold is soms druk maar als die tijd heeft kan je gewoon de vraag van de klant doorgeven en hij bereid je een mooie tekst voor, simpel toch?

    Sterke punten
    - betaling netjes op tijd (eigen schuld dikke bult dat ik in het buitenland leef en dat het iets langer duurt dan wanneer je in NL zou wonen)
    - coaching is fking handig
    - geen gezeik over smileys, xxx, woord liefje (wat bij sommige operators een doorn in het oog is)
    - support grotendeels 24/7 te bereiken
    - op 1 van hun chats heb je de mogelijkheid om de sexuele interesses te zien van de klanten, wat heel handig is om het gesprek op gang te houden of van onderwerp te switchen als de klant lastig doet

    Zwakke punten
    - Harold, als je dit leest, je hebt me bijna een hartaanval bezorgt met jouw 1 april grap
    - niets

    Door Stefan op 2 april 2019 Reageer (2 reacties)
  • Als je hier begint met werken zijn ze oh zo aardig maar zodra ze genoeg aan je verdiend hebben dan begint het geouwehoer. Vooral die Petra (vast een valse naam) die op de helpdesk zit is een echte held achter haar beeldschermpje. Die kan niet normaal communiceren. Oh nee, jij moet doen wat zij zegt en dan dat kleinerende. Zij is de baas. Ik weet niet wie haar heeft aangenomen maar je zou denken dat ze met de grote baas het bed is in gedoken want een normaal denkend mens zou haar niet aannemen. Denk je dat je je berichtjes goed en snel wegtiept dan heb je ineens die schreeuwende muts in je nek. En dan gelijk dreigen ook dat ze voor jou tig anderen heeft. Ze gaat haar gang maar. Er zijn veel meer bedrijven die wel op een normale manier met hun mensen omgaan.

    Sterke punten
    Betalen op tijd
    Veel berichtjes te doen

    Zwakke punten
    Keffer op kantoor die denkt dat ze meer is dan een ander

    Door Iris op 23 januari 2019 Reageer (1 reactie)
  • Er wordt bijzonder slecht gelogd, vel operators maken zich er vanaf met minder dan 150 tekens, om over de namen kwestie maar niet te spreken. Afspraak is dat de eerste naam die verzonnen is de naam is voor iedereen. Maar nee hoor, ieder verzint doodleuk een andere naam. Als je aangeeft dat mensen zeer slecht loggen wordt er niets aan gedaan,. echt niets... maar wee de gebeente als jezelf eens een foutje maakt... dan heb je meteen een boze, denegrerende mail te pakken. Zou fijn zijn als er meer controle komt en ook de andere operators eens aangepakt worden en als er een mededeling komt over gebruik logboek en te korte berichten.

    Sterke punten
    Uitbetaling altijd zeer netjes op tijd.

    Zwakke punten
    Doen niets met aanwijzigen dat merendeel operators er een zooitje van maakt, klokkenluider wordt zelf aangepakt in dit geval. Triest.

    Door mij op 10 januari 2019 Reageer (1 reactie)
  • Na ongeveer een jaar te hebben gewerkt werd ik plots ''gebanned'' van de chat nadat ik een dubbel bericht zou hebben geschreven. Dit klopte ook. Ik kreeg niet eens een waarschuwing, ze pakken meteen je baan af. Je moet er nog is zelf naar vragen en als je dan aangeeft dat ze niet eens iets hebben gezegd wordt er maar gezegd dat het aan jezelf ligt etc. Totaal niet vriendelijk. Wat een rot bedrijf! BLIJF HIER WEG!!!

    Sterke punten
    Op tijd uitbetalen

    Zwakke punten
    Slechte communicatie
    Je hoort nooit wat van ze

    Door Muisje op 19 oktober 2018 Reageer (1 reactie)
  • Als je precies doet wat Carlo of Petra wilt is er niets aan de hand maar zodra je wat anders zegt of doet gaan ze gillen en schreeuwen en dreigen. Ze denken echt bij operating4u dat ze god almachtig zijn en dat ze hoog op een troon zitten en ondertussen proberen ze zoveel mogelijk operators te krijgen, al is het maar alleen om een mailadres te krijgen, want daar kan je heel veel mee verdienen.

    Sterke punten
    sterke verhalen

    Zwakke punten
    ze doen niet wat ze zeggen

    Door George op 21 april 2018 Reageer (3 reacties)

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Kan mij haast de klachten niet voorstellen, werk hier al een aantal jaar voor op 2 chats en dat gaat altijd goed. Vragen worden altijd beantwoord en er wordt netjes met factuur betaald.

    Mensen zeiken toch al snel als ze niet krijgen wat ze willen.

    Doe gewoon je werk, tik je berichten en je kan leuk bijverdienen.

    Sterke punten
    Altijd op tijd betalen, Altijd antwoord, Altijd berichten

    Zwakke punten
    Soms wat lange berichten, logboeken worden niet goed bijgehouden door operators

    Door Operating4u op 9 maart 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Ik had een vraag gesteld aan coach Teun. '' worden de berichten die ik getypt heb in november ook nog mee gerekend in de berichten die ik nu getypt heb'' Daar werd op gereageerd dat ik maar meer moest gaan werken, dat ik maar normaal werk moest gaan zoeken. Deze ''coach'' die niks anders doet dan afzeiken heeft niet eens om de reden gevraagd dat ik zo lang offline ben geweest. Ik ben zo lang offline geweest omdat, ik een ziekte heb gehad waarbij je heel erg vaak naar het ziekenhuis moest komen. Na dat ik zelf kwaad werd omdat ik me ontzettend onbegrepen voelde heb ik dit ook tegen hun gezegd omdat, ik het niet netjes vind dat er zo maar zo grof en arrogant gereageerd wordt door een zogenaamde coach. Na dat ik over mijn ziekte vertelde ben ik verwijderd van de site en heb ik geen toegang meer tot mijn account. Heel jammer, dat het zo sneu moet lopen met jullie bedrijf!

    Sterke punten
    uit betaald vanaf 50 euro

    Zwakke punten
    * wordt totaal geen begrip getoond voor ziekte
    * coach is brutaal, zeikt je af.

    Door Anoniem. op 27 februari 2018 Reageer (2 reacties)

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • I've been doing this for many years and have seen lots of studios come and go. Some promise you the sky only to disappear with your money.

    I'm always cautious, not easy trust someone let alone a studio. But... management of Operating4u has never betrayed my trust. They keep everyone up to date with newsletters and whenever I had questions I could ask them. Even when it's in the middle of the night for them.

    Sterke punten
    Friendly
    Pay on time
    Fun events
    Several platforms/ logins possible

    Zwakke punten
    Pay rate dropped a few months ago

    Door Vick Fontain op 14 december 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • I believe that when you want to work for an honest company where staff care for their operators this is THE company to work for.

    Everyone is very kind and always willing to help. Pay is always on time and even though the pay rate has gone down I can still make that bit of extra money to treat my kids and myself!

    I never had any problems receiving the newsletters and because I have 2 accounts, 1 for the normal and 1 for the special messages, I never have to wait long to get messages and when clients start to reply back I just keep on going.

    Just going to keep my fingers crossed that I'm one of the lucky winners this month to get an extra bonus.

    I can strongly recommend working for this company.

    Sterke punten
    Pay is on time
    Multiple accounts
    Friendly staff
    Bonus days/weeks

    Zwakke punten
    None

    Door Brenda op 6 december 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • I've been working for Operating4u as of May this year so not that long but on the other hand, I think it's long enough to give my honest opinion about this studio.

    Traffic is slow at times but not much slower as I've experienced at other studios where 4-5 messages per hour was considered a busy day. In fact, I can still make a living out of working for them. Fair is fair, the drop in pay per message came as a shock, but then again, let's face it, with low traffic, what good does a higher pay per message do for you?

    I find management very friendly and most of all very helpful, you never have to wait long to get an answer. I usually get my money within 2 days, occasionally it's a day later, but that's very rare.

    They're not only paying on time, they don't let you work unpaid as either a so called training period or to pay back the cost of the training.

    What I like best is the freedom I have, no one looking over my shoulder 24/7 to tell me what I should do better or how to rephrase my sentences. Sure, I've been told to make my messages longer once, and no I didn't like to be told but in all fairness, they were right

    If you've been doing this for many years as I have, you will realize it won't get any better than what this studio is offering you.

    Sterke punten
    Pay on time
    Non rota
    Helpful and reliable management
    No need to invoice them

    Zwakke punten
    Slow traffic at times

    Door Sweet op 28 oktober 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • How is everyone enjoying the recent 3 cent pay cut? Is it only the English chat or other languages too?

    It was explained that the traffic was taken away (It was dead all of the sudden) because Op4u was too expensive for the main company where traffic comes from (is this even true?) The main company sent there traffic to cheaper companies (studios). OP4U went and cut the pay drastically and traffic picked back up a little bit.

    Nothing else has changed. They have not lowered the payout amount. They still demand everyone to have 130 chars message average (which isn't that bad, but the minimum length on the platform is 75 chars. Now I understand longer messages are needed at times of times to answer all of the client's questions and also when the client sends a longer message, but at this shit pay rate, they should only expect and ask for a 75 -100 char message length average.

    There has to be a better paying company than this for ops.

    Have you noticed on their FB page they still show a different pay rate Or is that one still for the NL chat?

    The really fun part is when you type out an entire message and answer several questions that the client has asked and after leaving notes and then get a pop out that says the customer has already been handled by another op. That means that you have done the notes for some other op, created a message and don't get paid for it. (This happens whether the message is long or shorter- it is not a matter of taking too long to answer it.)

    Are other companies (studios) cutting their pay too due to the main company not giving them traffic and instead giving it to the cheaper companies? Is it true that there some companies (studios) that even pay extra working weekends?










    Sterke punten
    Pay is on time

    Zwakke punten
    pay cut
    expecting harder work for less pay
    Not lowering the payout to reflect the new pay
    pop up telling that another op is handling it

    Door Micka op 25 oktober 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Do not apply here, their business has tanked. Their true colors are showing now. A few months back they were very busy, now you are lucky if you can get 10 messages a day. Carlo and Bianca will say nothing about it being slow, this is the BS you get, try refreshing your screen, other people are getting messages! so instead of owning up to the fact they are slow they blame your equipment! They used to be friendly nice people, now they are rude jerks when you contact them. No newsletter since the beginning of August. They still do pay on time, but you are very lucky if you are able to get any thing. STAY AWAY

    Sterke punten
    Pay on time

    Zwakke punten
    Carlo is very rude, and about tells you to f**** off, if you contact him about what happened to the business. Very slow you will wait 20 minutes for your first message and there after. They offer no explanation at all as to what happened to their business. It is only a matter of time before they sink to the bottom of the "flash in the pan" businesses, like the pet rock.

    Door Mtcoop op 28 september 2017 Reageer (3 reacties)

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Ik werk inmiddels ruim een jaar voor dit bedrijf en ze hebben het echt prima voor elkaar daar.

    Het is super druk daar in de chats dus altijd voldoende werk je haalt gemakkelijk 3 tot 400 berichten per dag.

    Daarnaast zijn de medewerkers super vriendelijk reageren direct op vragen en opmerkingen.

    De uitbetaling is ook super geregeld altijd op maandag en dus uiterlijk dinsdag op je rekening.

    Sterke punten
    Uitbetaling altijd op tijd.
    Snelle beantwoording van vragen.
    Vriendelijke medewerkers en eigenaars.

    Zwakke punten
    geen kunnen vinden

    Door TeunK op 7 juli 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Dit zijn eerlijke mensen en als er wat is dan kun je ze aanspreken. Als er wat aan de hand is met je account dan ligt het waarschijnlijk aan jouzelf en niet aan hun. Want hun hebben graag dat je werkt maar je moet de kwaliteit wel hoog houden want hun moeten ook verantwoording af leggen.

    Mijn zoon heeft hier gewerkt maar mijn zoon maakte erbarmelijke berichten. Ze geven je zelfs nog eerst waarschuwingen als je berichten niet goed genoeg zijn. En van wat ik gezien heb is het echt niet moeilijk om redelijke berichten te verwerken. De berichten hoeven niet eens super lang te zijn.

    Sterke punten
    Snelle uitbetaling en goed bereikbaar.
    Ze streven na om de kwaliteit hoog te houden.

    Zwakke punten
    Geen

    Door Richard op 3 juli 2017 Reageer (2 reacties)

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Ik werk naast mijn fulltime baan inmiddels al jaren voor operating 4u, de ene keer meer dan de andere keer. Ik doe dit om te sparen voor een wereldreis en ben inmiddels al een heel eind opweg. Ik heb een vrij drukke baan, maar kan altijd inloggen wanneer ik er even tijd voor heb. Bc ben ik al heel erg lang ingeschreven, fp is er later bijgekomen. Echter door mijn drukke baan kon ik niet altijd de min van 250 halen, dus na verloop van tijd alleen nog maar actief op bc geweest. Nu weer iets meer ruimte in mijn planning en weer een account aangevraagd op fp, geen enkel probleem. Deze mensen denken met je mee, zijn altijd bereikbaar. Ik heb gewerkt voor andere bedrijven maar geen is zo betrouwbaar in het reageren en betrokken als deze. top mensen! Kunnen "concurrerende" bedrijven nog wat van leren!

    Sterke punten
    Goed bereikbaar
    Altijd stipt uitbetalen
    Betrokken
    Hebben de zaakjes goed voor elkaar!

    Zwakke punten
    Geen.

    Door Sam op 28 mei 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Ik werk hier ook al jaren, heel vaak een paar maanden niet en dan weer wel. Account blijft bestaan, Carlo reageert altijd op je mailtjes. Hij is super aardig en uitbetaling is altijd op maandag, enkele keer dinsdag.
    Je hoeft nooit achter je geld aan te gaan, geloof mij maar. Dat moet vaak wel bij andere opdrachtgevers.

    Sterke punten
    Vriendelijk
    Op tijd uitbetaald
    Altijd berichten
    Altijd positieve feedback

    Zwakke punten
    Nog geen

    Door N. op 6 mei 2017 Reageer (2 reacties)

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Ik werk hier ook al jaren, heel vaak een paar maanden niet en dan weer wel. Account blijft bestaan, Carlo reageert altijd op je mailtjes. Hij is super aardig en uitbetaling is altijd op maandag, enkele keer dinsdag.
    Je hoeft nooit achter je geld aan te gaan, geloof mij maar. Dat moet wel bij

    Sterke punten
    Vriendelijk
    Op tijd uitbetaald
    Altijd berichten
    Altijd positieve feedback

    Zwakke punten
    Nog geen

    Door N. op 6 mei 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Zelf beheer ik ook een studio maar kan iedereen zeggen, dat operating4u echt de meest eerlijke bedrijf is in de thuiswerkbranche! Elke maandag heb je netjes betaald, nep reviews hieronder allemaal nep anders zouden ze wel laten zien wat ze nog tegoed zouden hebben! Ik van Directthuiswerkchat.nl kan jullie in ieder geval garanderen dat operating4u en van de eerlijkste is op het gebied van betalen! Ook de vrijheid tot targetvrij is nergens te vinden!
    En natuurlijk ben je ook welkom bij ons! https://www.directthuiswerkchat.nl/

    Sterke punten
    Maandag factuur direct je geld!
    Vriendelijk coaches en eigenaar!
    Drukke chat altijd lekker doortikken!

    Zwakke punten
    Geen kunnen vinden!

    Door Eugene op 15 april 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Ik heb al meerdere jaren ervaring via verschillende bedrijven maar deze zijn de enige die je gewoon vrij laten en niet overal om zeuren om een komma, hoofdletter of iets wat je weleens vergeten bent om te loggen. Gewoon menselijk en je wordt niet benaderd als een robot. Bovendien heb ik weinig tijd om te tikken dus tik heel weinig en mijn account blijft gewoon bestaan.Duurt soms weken tot ik een uitbetaling krijg maar spaar het gewoon lekker op. Niemand die zeurt dat ik meer moet tikken enz. En de beoordelingen zijn gewoon goed. Heerlijk die vrijheid en dat wordt erg gewaardeerd!

    Sterke punten
    Vrijheid, supersnelle uitbetaling

    Zwakke punten
    Geen

    Door Dees op 7 februari 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Wat kan ik vertellen over operating4u.

    Nou dat is niet veel want hij betaald de mensen bijna nooit uit.
    Hij zegt dat hij bereikbaar is maar ook dat is die niet.
    Laat zijn personeel tikken voor 10 cent en groeien in het bedrijf bekijk het maar!

    Sterke punten
    ZIjn er niet echt

    Zwakke punten
    * Niet bereikbaar!
    * komt afspraken nooit na!
    * Als je weg gaat betaald hij niet meer!
    * Belooft een hoop en komt niets na!
    * Laat je tikken voor 10 cent terwijl andere bedrijven starten bij 11,5 cent!

    Door Daniel op 12 januari 2017 Reageer (4 reacties)

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Ik werk hier al ruim een jaar en heb een aantal maanden niet eens ingelogd om te te kijken naar mijn account. Ik had verwacht dat ik verwijderd zou zijn. NIET DUS!! Dat je kopie van legitimatie en bankpas moet inleveren klopt. NIET omdat ze jou bankpas willen voor bedrog, maar om te zien of jij daadwerkelijk de persoon bent van de rekening. Ik woon in Hongarije en ik gebruik mijn man zijn bankrekening ( NLrekening) ze hebben mij meteen eerlijk gezegt dat ik kan werken in gebruik van mijn naam, maar alles op mijn man zijn naam binnen komt. Netjes en eerlijk. Elke maandag betalen ze uit, wanneer je aan het uitbetalings bedrag komt en staat dezelfde dag nog bij mijn man op de rekening. En dat er er dagen soms weken weinig tot geen werk is?? Sorry heb altijd nog minimaal 100 sms kunnen halen in paar uurtjes per dag!!! Dus nee wat er aan negatieve word geschreven is gewoon dikke onzin bedachte fantasia. Waren alle bedrijven maar zo. Bv smsfriends en chatoperator en alles. Kunnen hier nog een puntje aan zuigen!!!!!!!!!!!!!!

    Sterke punten
    Correcte betalingen.
    Goede uitleg.
    Werkvrijheid wat betreft inloggen.
    Geen domme operators, maar zeer goed helpende meelevende operators.
    Geen slavendrijvers, maar meedenkende mensen.
    Goede begeleiding.

    Zwakke punten
    Soms teveel onervaren tikkers tegelijk in dienst!!

    Door elisabeth op 18 november 2016 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Heb er een tijdje lekker gewerkt, maar nu worden de staffels drastisch verlaagd zonder enige reden. Het ongelofelijke popie-jopie toontje waarmee dat negatieve nieuws wordt gebracht en de constatering dat "er meer berichten beschikbaar komen" is zeker niet positief.

    Met ingang van 2 oktober 2016 heeft Operating4u haar staffels verlaagd voor het werken bij Berichtencentrale. Voor 2 oktober (week 40) kreeg je tot 175 berichten 0,10 euro* per bericht, tussen 176-375 berichten 0,11 euro en vanaf 376-775 berichten 0,12 cent. Daarnaast kreeg je voor flirts, favorieten, fotoverzoeken 0,10 euro.

    Vanaf 2 oktober werk je tot 775 berichten voor 0,11 euro* per bericht. Fotoverzoeken etc. zijn gezakt naar 0,07 euro per stuk, 0,03 euro minder.

    *Op weekenddagen deze bedragen + 0,01 euro

    Sterke punten
    *Weinig gezeur over kwaliteit
    * Goede staffels tot 2 oktober 2016

    Zwakke punten
    * "wij kunnen er ook niks aan doen" toontje in de
    communicatie.
    * target van 100 berichten per week

    Door Arno Vos op 3 oktober 2016 Reageer (4 reacties)

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.



Bezoek Operating4u

Schrijf je eigen review over Operating4u