Samenwerking Operating4u

Samenwerking Operating4u

Mijn naam is Babs , ik ben sinds enige tijd werkzaam bij Operating4u. Ik ben verbijsterd van wat ik hier allemaal lees. Ik kan me totaal niet in de negativiteit vinden. Operating4u staat bekend om zijn begeleiding/coaching bij aanvang maar ook tijdens de werkzaamheden. Dit is natuurlijk een branch dat ook veel doorstroming kent van operators, daar het als bijbaantje uiterst geschikt is, doch ook voor een vaster inkomen zeker geschikt, wanneer je tijd en energie er in kan steken. Ik kan natuurlijk allen voor mezelf spreken en zal dat zeker doen. Ik heb in mijn arbeidsverleden heel veel bedrijven gezien en mee samengewerkt. Het is nog altijd zo dat je zelf akkoord gaat met arbeidsvoorwaarden die er aangeboden worden en dan moet je achteraf niet klagen over te lagen betalingen enz. Ik noem de mensen die dat el doen Hoppers, die elke dag kunnen en willen opstappen omdat ze ergens anders een cent meer kunnen verdienen, dat zijn geen loyale personen die stabiliteit voorop zetten. Dan de argumentatie die ik lees over te weinig berichten enz, ja inderdaad ook hier hebben we te maken met de invloed die de Corona samenleving heeft , het is wat rustiger geweest maar daar is op dit moment totaal helemaal geen sprake van. Dan over de werkgever, vanaf dag 1 krijg je stap voor stap duidelijkheid en begeleiding van wat je werk zal inhouden en hoe je dit in praktijk kan brengen. Ik heb een goede opstart gekend, die tot op heden nog steeds 24/7 ondersteund word indien dat nodig is. Ik kan ter aller tijden terecht voor advies,begeleiding, duidelijkheid , wat dan ook. Ons werk word wekelijks op een vaste dag verwerkt en uitbetaald. Tot op heden nog geen problemen ondervonden. Als er mededelingen zijn worden deze altijd schriftelijk via email aan iedereen bericht. Tot slot zou ik willen zeggen Operating4u. Bedankt dat jullie mij in de gelegenheid stellen om in een thuissituatie te verdienen, zeker in deze tijd. Bedankt voor de service en duidelijkheid die jullie ons operators verschaffen. Ik hoop dan ook op een langdurige samenwerking. En tegen de personen die dit bericht lezen en er overdenken om als operator te gaan werken, Go for It, probeer het , Wat heb je te verliezen ? Je kunt alleen maar winnen. Je zult er geen spijt van krijgen en een eigen oordeel is altijd beter dan af gaan op die van een ander. Met vriendelijke groet, Babs

Begeleiding/ coaching, bereikbaarheid, verwerken arbeid en betaling

nog niet kunnen ontdekken

Bezoek Operating4u Reviews over Operating4u