Oplichters bij operating4you

Oplichters bij operating4you

Je wordt gevraagd mannen aan het lijntje te houden en te doen alsof je een vrouw bent die erg desperate een man wil en vooral seksueel uitgedroogd is. Vornamelijk seksgesprekken, waarbij de mannen snel willen afspreken en jij ze aan het lijntje moet houden omdat ze om die manier 40 cent per bericht verdienen. Je wordt verteld dat als je operators aanbrengt je 50 euro krijgt. Op het moment dat je echter die 50 euro wilt hebben komen ze met smoesjes als: ja maar de nieuwe operater moet eerst 5000 berichten versturen en.. je bent niet actief ( genoeg ) meer. Je reinste oplichters!! Dan krijg je 10 - 12 cent per bericht maar het komt zelden voor dat je door kunt tikken dus meer dan 3 euro per uur verdienen is uitzonderlijk. Niet aan beginnen adviseer ik. Charlie

Werken wanneer het jou uitkomt

Uitbuiterij en oplichting

Bezoek Operating4u Reviews over Operating4u

9 reacties

Zeg Charlie, lees eerst je documenten die je toegestuurd kreeg voor je zo een belachelijke reactie gaat geven! Ik werk al bijna 3 jaar voor Operating4u, heb elke week een leuke verdienste. Wat je over die aanbrengbonus zegt klopt helemaal, je krijgt als eerste document de staffels toegemaild en daar staat heel duidelijk in dat je die 50€ krijgt nadat de aangebrachte operator 5000 berichten heeft gedaan. Dus waar haal jij het vandaan om het over smoesjes te hebben. Makkelijk om iemand op die manier af te breken als je geen juiste informatie geeft. Ik doe gemiddeld 50 berichten per uur en heb nooit klachten!

David, waar haal jij die 50 berichten per uur vandaan? Ik heb ook voor Operating4 u gewerkt, op verschillende tijdstippen ingelogd, iedere keer moet je 10 minuten wachten op een nieuw berichtje. Het is daar op het platform dood, er komen veel te weinig berichten binnen. En door de helpdesk word nog serieus verteld dat de meeste fulltimers tot 3000 berichten per week halen. Dat is pure onzin, want ik stond vaak ingelogd tot midden in de nacht. En ik haalde maar net die 500 berichten, en daar heb ik 1 week over moeten doen. Misschien is het handig als er word gezorgd dat er genoeg klanten zijn voordat jullie mensen aannemen. Ik werk nu voor een ander platform en daar daar kennen ze geen lege boxen. Ik ben blij dat ik weg ben bij Operating4u. En David oftewel 'Dave' , die training van jullie gaat ook werkelijk nergens over. Succes daar, wat een giller dit.