Onderzoek gestart naar Flirtpanel chat en YOPS. Ga niet werken voor deze chat en bedrijf{ Pas OP!

Het is weer zo ver mensen. Politie heeft nadat er undercover onderzoek is gedaan op de Chat Flirtpanel en Yops een onderzoek herstart. Het is ook gebleken dat YOPS onder andere categorie ingeschreven staat bij de KVK wat niet mag en dus fraude is. Dit is naar boven gekomen door Riley Parks, die in het nieuw is geweest ( vorige week vrijdag) maar ook door het ACM die wederom gedupeerden gaat helpen om hun geld terug te krijgen. Flirtpanel is als eerste aan de beurt, deze chat wordt dus ook genoemd in het Boek 'In de ban van een faker" en mede door de screenshots van de chat en de werkwijze wat is vast gelegd in het boek is het onderzoek heropend. Let wel, nu het onderzoek is geopend kun jij als operator nu ook een boete opgelegd krijgen want je doet mee aan het oplichting vanuit een bedrijf.
Ga niet werken voor de chat Flirtpanel; ( daar word nu heden onderzoek naar gedaan ) en voor yops. Nu de onderzoeken weer helemaal openstaan wil je hier zeker niet als operator bij betrokken raken. De bedragen voor je medewerking aan oplichting kan oplopen tot 50.000 euro. Hou er dus rekening mee als je dus voor dit bedrijf of voor de chat Flirtpanel gaat werken. Lees/bekijk zelf maar het boek, je zult zien wat van screenshots getoond en gedeeld worden. Het boek is een bewijs van hoe ze te werk gaan en hoe deze oplichting tot stand komt. Niet te vergeten dat je zich ook schuldig maken aan het stelen van iemand zijn identiteit door middel van foto's van vrouwen te gebruiken die hier helemaal geen toestemming voor hebben gegeven.

NIET!

OPLICHTERS!
WORD heden ONDERZOEK NAAR GEDAAN DOOR ACM EN DE POLITIE! PAS DUS OP MET HET AANMELDEN.