Zubar ? NOOIT MEER! kun je beter Zumba gaan spelen

Heb ook voor zubar gewerkt, even alles op een rijtje:

Bij Zubar B.V. kun je al zeer snel beginnen als chat-operator, waarbij je (erotische) berichten van onze klanten beantwoord, en alleen werkt wanneer je daar zelf tijd en zin voor hebt!

er staat "en alleen werkt wanneer je daar zelf tijd en zin voor hebt!"

Conclusie: het is alles behalve dat. want de coaches komen meteen met

"je bent VERPLICHT 200 berichten per week moet versturen anders word je op inactief gezet"

De vraag luid dan, Wanneer heb je dan er tijd voor als je meer dan 40 uur in de week werkt? zit je dan op de zondag uren achter de pc met tegenzin te typen omdat je de 200 berichten MOET halen. Zoveel uren en zo weinig betaald krijgen. Voor elke scheet of je nou een komma vergeet of JE / ME / WE schrijft in plaats JIJ / WIJ heb je de coach meteen in je nek hijgen met "Het regent klachten over jou ABN's" sorry hoor maar vele operatoren schrijven met JE / ME / WE. Jou opdracht is om die klant aan de PRAAT te houden, who cares of je dat nou met WE / JE / ME of WIJ / JIJ doet??? die gasten zijn zo wanhopig daar echt niet op gaan letten hoor. Ik zag het probleem eigenlijk niet maar goed. Dan elke week gezeik op skype met klachten je doet nooit iets goeds.

toen had ik gezegd, weetje wat jongens doe die rotzooi maar lekker zelf dan als je het zo goed beter weet. Daar was ik snel klaar mee met die coaches. Zovele uren , zovele drama , zovele stress en afgezeikt te worden voor slechts 10 cent per bericht? is het mij niet waard. Hun verdienen bakken geld door ons en wij krijgen maar 10 cent ervan. Zijn zat andere sites die niet zo idiotische controles doen en zelfs beter betalen. wtf 200 berichten per week is bijna onhaalbaar als je meer dan 40 uur per week moet werken. Kreeg ook een mail met of ik terug komen wou en op welke voorwaarde ik alleen terug zou willen komen. Dacht bij me eigen krijg de tering maar. Ik denk dat zubar probeert oude operatoren terug te winnen omdat ze merken dat de huidige operatoren langzaam een voor een vertrekken bij zubar omdat hun echt onbeschoft en respectloos zijn naar de operatoren. En proberen ze op deze manier de oude operatoren terug te winnen omdat ze gewoonweg operatoren te kort komen. Zelf schuld. Ik ga alleen terug als hun coulanter zijn beter verdiensten bieden en zelf de aantallen berichten bepalen mag en geen gezeik krijgt om elke scheet. voor 10 cent ga ik daar niet meer terug.

Betalen op tijd uit

Teveel eisend
Gefrustreerde coaches