Ga niet voor dit bedrijf werken. Is aangesloten op de Flirtpanel chat.

Wil je werken als operator ga dan niet werken voor Operating4U. Hoog waarschijnlijk kom je dan op de Flirtpanel chat te werken. Dat is een chat die regels oplegt aan de operators maar er zelf letterlijk niet aan houdt. Het is geen fijne chat om voor te werken. Te veel misleidende teaser berichten en zeker ook date gerichte teasers met daarin letterlijk, tijd, datum, en plek waar player de klant wil ontmoeten. Dit zijn uiteraard berichten die je niet meer kunt ombuigen en er wel in mee moet gaan wil je het realistische houden. Jij als operator word er dus dan op afgestraft terwijl het hun eigen fout is.
Op verschillende forums worden hier al klachten neer gelegd. Flirt panel chat is de meest vreselijk chat om op te werken. Het lijkt me de weken wel erger te worden. Kies dus voor een studio die niet aangesloten is op de Flirt panel chat. Kies een chat waar de misleiding verdwenen is. Dat werkt veel beter. Deze chats zijn er zeker wel. Zoals Eternity chat en Keep it Lovely chat. Deze chat daar vindt je geen misleiding meer. Mag je gewoon normaal in gaan op een bericht als het gaat over daten zodat het enigszins realistische lijkt naar de klant toe. Dus geen gesprekken ombuigen en dat soort onzin. Hun teasers bevatten ook geen sex gerichte opmerkingen en of date gerichte berichten. Maar gewoon leuke eerste teaser waar klanten leuk en spontaan op reageren.
Waarom ze iedereen op deze chat zetten is omdat vele operators het laten afweten. Niemand wil voor een bedrijf werken die niet aan hun eigen regels houdt.

Goede betrouwbare uitbetaling.
geen kritiek op deze studio alleen op de Chat Flirtpanel waarop ze aangesloten zijn.

Hebben een contract met Flirt panel. Een chat die regels oplegt naar operators toe maar zelf er niet aan houdt. Maar operators erop aan spreken wanneer de klant reageert op een teaser bericht en deze niet meer op te buigen valt.

Jammer om te zien dat studio's in zee gaan met Chat's als Flirt Panel. Het is toch zonde als je operators weg blijven alleen al om deze chat?

Bezoek Operating4u Reviews over Operating4u