Wil je heel graag van huis uit werken, maar weet je niet waarmee je van start kan gaan? Ben je bereid om thuiswerk te doen en erotische chat berichten te versturen en beantwoorden? Meld je dan snel aan bij Thuiswerkchat.nl. Hier kan men na de aanmelding binnen 24 uur aan de slag als chat operator. Het werk bestaat voornamelijk uit het beantwoorden van (erotische) berichten namens een fictieve dan wel entertainment profiel. Deze site heeft een speciaal systeem waardoor men kan werken wanneer men wilt en hoeveel men wilt. De uitbetalingen vinden steeds elke week plaats. Dit kan via een bankrekeningnummer of via Paypal. Deze site is een aanrader omdat men niet speciaal een Skype account hoeft aan te maken. Alle communicatie verloopt namelijk via de eigen website. Men kan dus gewoon inloggen en werken op deze site. Er is verder ook geen target gesteld. Men mag werken hoeveel men wilt, wanneer men wilt en het doet er niet toe of het nou gaat om 10 of 10.000 berichten in een week. Indien men in dienst treed, dan gaat men samen met een team van collega's te werk. Alle informatie van de klant worden in logboeken bijgehouden. Hierdoor weet men precies wat er al is gezegd aan de klant en hoe men verder kan gaan met een chatgesprek. Het starttarief voor een chatoperator is 11 euro cent per bericht. Voor 500 berichten per week ontvangt men 12 cent per bericht en voor 1000 berichten en meer per week ontvangt men 13 cent per bericht. Daarnaast krijgt men ook nog een weekendtoeslag en een kwaliteitstoeslag uitbetaald. De uitbetaling vind wekelijks plaats mits het openstaande saldo minimaal 50 euro bedraagt. Wil je dus heel graag werken wanneer je wilt en waar je wilt en heb je er geen moeite mee om erotisch getinte berichten te beantwoorden? Meld je dan snel aan bij thuiswerkchat.nl

Thuiswerkchat Reviews

  • Ik ben opzoek naar mede gedupeerden.iedereen die ook door 1 van de bv's is benadeeld kan mij mailen zodat wij samen actief kunnen ondernemen om zo de wanbetalers te stoppen. Laten weten eerlijk zijn wel moeten allemaal toch keihard werken voor dat kleine beetje geld, dat laat ik me toch zeker niet door een stelletje profiteurs zomaar afpakken.
    Mijn jurist is hier al mee bezig dus meld alles aan op [email protected]

    Door Mara op 12 april 2017 Reageer (1 reactie)

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Ik werk bij noxu en het is nu al vier dagen dat ik geen berichten meer krijg.
    Ze vinden het zelf te min om op je mails te antwoorden die je hen stuurt om te vragen hoe het komt dat er geen berichten binnen komen.
    Vind het echt allemaal maar zielig tegenwoordig die chats!

    Door jean-marie op 21 maart 2017 Reageer (1 reactie)

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Na ook geen betaling te hebben ontvangen, zoals meerderen hier van Thuiswerkchat, ben ik verder gaan kijken.
    Aangezien ze een onderdeel van Zubar zijn, en Zubar is per november al gestopt. Dus die betalingen zullen we ook wel niet meer krijgen, waardeloze bende.

    Door Hugo op 7 maart 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Na mijn aanmelding maanden geleden ging het geweldig, snelle reactie, betaling op tijd en correct. Nu, na een tijdje minder te hebben getypt toch weer aan de slag gegaan, en mijn factuur van 3-1-2017 is nog steeds niet betaald (ondertussen is het 22-1-2017). via de inlogpagina geen respons. Via de mail geen respons, via yops.nl waar de betalingen vandaan komen geen respons!!

    Ga hiervoor niet aan het werk! Je kan waarschijnlijk naar je zuur verdiende centen fluiten...

    Sterke punten
    typen zonder enige controle...

    Zwakke punten
    Geen reactie van welke kant dan ook. Geen betaling! Geen controles...

    Door erika op 22 januari 2017 Reageer (2 reacties)

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Mijn account was vrij snel gectiveerd. Echter na problemen te hebben ondervonden bij login, ben ik gaan graven, en ligt het probleem bij de server. IP geblokkeerd, want op een andere computer op een andere aansluiting lukt het wel. Dit is overkomelijk, voor heter vuur heb ik vaak gestaan. Een probleem is wel dat ondanks wat wordt aangegeven, mijn laatste factuur nog niet is betaald. Inmiddels had dat bijna twee weken geleden al overgemaakt moeten zijn, en krijg sinds ik Stefanie heb ingelicht over mijn problemen bij inloggen ook geen reacties meer op mijn berichten. Ik ben het zat, dit is het soort ongein waarvoor ik dien te kruipen. Al met al had ik een goede indruk, toen ik begon te werken, voor dit bedrijf, maar dat is vrijwel tenietgedaan door een gebrek aan communicatie. Een lager loon hopelijk te ontvangen, als dat betere wisseling van contact betekent, is nu een acceptabel gegeven. Ik schrijf op diverse platforms, en ben nog nooit zo traag beantwoordt. Daar komt bij, dat ik nadat ik bij Zubar heb gewerkt, de meeste platforms wel heb gezien. Het ging eigenlijk van kwaad tot erger, duidelijk is het wel, dat er niet een al te hoog niveau kan worden verwacht in de industrie. Men aan onze kant van de lijn lijkt niet te begrijpen waar wij mee bezig zijn. Taalkundig is het vaak niet in orde, dat is ook voor de klant duidelijk merkbaar. Als het profiel bijvoorbeeld een psychiater is, maar een reactie de aangekaarte punten in de pan hakt, van de klant, is dat nogal dom. Niet dat ik vind dat er dan een prozaisch kunstwerk geleverd dient te worden, maar als iedereen het Nederlands meester zou zijn, zou geen enkele klant het verschil kunnen opvallen. Gelukkig is de klant meestal niet erg op de letter gevallen.

    Sterke punten
    Snel aan het werk.

    Geen Skype, dus supervriendelijk op je bandbreedte, en computer.

    Wanneer zij reageert, is Stefanie erg tegemoetkomend.

    Zwakke punten
    Ik weet niet waar mijn geld, of antwoord blijft.

    Bovendien heb ik nog steeds te maken, met collega's die profiel, en log niet lezen voor antwoord te geven.

    Collega's die niet snappen met vuur te spelen wanneer aan fysieke afspraken wordt herinnerd. Dit is voor mij zeer moeilijk mee om te gaan, want je ziet het werk afkalven voor de ogen.

    Je werkt voor Zubar, bovenstaande punten zijn daar ook relevant.

    Door anon op 10 september 2016 Reageer (1 reactie)

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Sinds een paar weken aan het werk bij Thuiswerkchat. Als je er net begint, wordt je zonder ook maar enig inwerk gebeuren losgelaten op de site. Er werd gezegd door Stefanie dat zij het enige aanspreekpunt is. In het begin kreeg ik snel reactie op berichten die ik haar stuurde, maar de laatste paar weken is reactie terug van haar ver te zoeken.
    Ook collega's die haar een vraag stuurden, kregen geen reactie en hebben, tot op heden ook nog steeds geen reactie.
    Stefanie is ineens spoorloos lijkt het wel. De eerste betalingen gingen goed, maar nu is er ook nog steeds geen betaling binnen, wat dit bedrijf in mijn ogen toch wel erg dubieus maakt. Op maandagochtend staat de factuur klaar,maar nu, dinsdagavond kwart voor 8 is er nog steeds geen betaling binnen.
    Vreemde zaak dit.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Een coach die nergens op reageert en een betaling die er nog steeds niet is.

    Door tiepmiep op 23 augustus 2016 Reageer (9 reacties)

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Een nieuw brouwsel van Zubar om waarschijnlijk op die manier terug aan mensen te komen.
    Heb er een account gehad, maar ben direct gestopt van zodra ik wist dat het in handen zat van Zubar.
    Zeker omdat ik gevraagd om terug voor Zubar te werken, was daar gestopt door persoonlijke omstandigheden en wilde terug aan de slag. Maar dat was niet mogelijk opeens voldeed ik niet meer aan hun kwaliteitseisen. Kon geen Nederlands en ze konden niet op mij vertrouwen. Dat was de uitleg van de Juf Sylvia die alle touwtjes in handen heeft.
    Nu kan je zomaar een starten zonder ingewerkt te worden en doe je wel alles goed. Gewoon 10 testberichtjes en daarop word je beoordeeld of ze je willen of niet. Een 5000 berichten verwerkt en er is nooit een controle of een opmerking geweest. Hier mag je dus doen waar je zin in hebt of ik zou opeens alles goed moeten doen.
    Dat lijkt mij wel alsof ze opeens heel wanhopig geworden zijn en precies zelf ook schaamte hebben om hun naam Zubar nog te gebruiken.
    Betalen wel correct uit, maar heb 3 nieuwe operators aangebracht en die zijn nooit in mijn lijst opgenomen. Dat zijn we gewoon

    Sterke punten
    Stipte uitbetaling

    Zwakke punten
    aangebrachte operators, worden niet toegevoegd of krijg je je vergoeding niet voor
    onderdeel van Zubar wat helemaal niet eerlijk is op gebied van beoordeling van je berichten.

    Door tikkertje op 12 augustus 2016 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Domeinnaam thuiswerkchat.nl i
    Status actief
    Houder Zubar B.V.
    i
    Administratieve contactpersoon [email protected] i
    Reseller Zubar B.V.
    Jan Pietersz. Coenstraat 7
    2595WP Den Haag
    Nederland i
    Registrar Registrar.eu
    Willem Buytewechstraat 40
    3024BN ROTTERDAM
    Nederland i
    Technische contactpersonen [email protected] i
    DNSSEC nee

    Sterke punten
    niet bekend

    Zwakke punten
    tikscherm lijkt kopie

    Door missy op 9 augustus 2016 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Had me bij deze aangemeld maar na zoeken wie eigenaar hierachter is zag ik dat de domein van thuiswerkchat.nl dus geregistreerd is door Zubar.
    Dus hier proberen ze onder andere naam aan mensen te komen

    Sterke punten
    niet bekend

    Zwakke punten
    geen idee

    Door missy op 9 augustus 2016 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


Deze website is niet meer actief

Schrijf je eigen review over Thuiswerkchat