Yops Review: Tofste thuiswerkaanbieder, eerlijk en betrouwbaar

• Werk anderhalf jaar voor Yops en dit is me altijd goed bevallen. Geen Skype nodig, geen coaches die moeilijk doen. Vrije inlog. Altijd op tijd uitbetaald op maandag. Bedrijf dat tevens milder is en goede opbouwende kritiek geeft. Heb in totaal 40 Operators aangebracht en krijg daar keurig commissie over. Heerlijke bijverdiensten en ik kan het iedereen van harte aanraden.

Wat betreft de reacties hier beneden: Er is een groepje of wellicht 1 persoon onder meerdere IP adressen die expres Yops probeert onderuit te halen. Neem deze fake recensies dus niet serieus.

- Uitbetaling stipt op tijd
    - Zelfs mogelijk om 2x per week uit te betalen (!)
    - Geen gezeik van coaches
    - Geen Skype nodig
    - Vrije inlog

- Enige minpuntje kan zijn dat je niet meteen een antwoord krijgt of snel even wat kunt sparren. Maar het antwoord laat niet zo lang op zich wachten als je ze een bericht stuurt.

Door Paul op 29 januari 2019

Bezoek Yops Reviews over Yops

reacties

• Hi Paul. of ook wel Teun of ook OttoFa1 of Linda etc genoemd. Je hebt een zwarte vinkje bij je post staan schat, dat betekend dat al je reviews als spam word beschouwd aangezien je continue onder andere namen een review schrijft. Ik geef aan met mijn eigen naam dat ik een post plaats Ik heb dus geen andere nickname nodig aangezien ik gewoon hier een account op heb mafkees. Dat wist je niet he Paul-Teun- Lisa- OttoFa1 of hoe je je ook gaat noemen in de toekomst. Iedere keer een andere naam gebruiken om een positief review neer te zetten dat slaat nergens op. Hou gewoon je Nickname aan zoals ik doe. Je IP Adres is aangegeven met een zwarte vinkje mafklapper omdat je dus als SPAM aangeschreven staat op deze site. Dat krijg je dus als je continue reacties plaatst onder een andere naam. Wie staat er nu voor LUL PAUL... OttoFa1 of Lisa of onder welke naam je nu ook een review plaats. Bij iedere post waar dan ook op deze site komt er een zwart vinkje te staan. Dat betekend schat dat ze je reviews- berichten niet serieus moet nemen. Pffff. mafklapper.

HOU GEWOON JE EIGEN NAAM AAN ALS JE EEN REACTIE PLAATS. WANT JE NAMEN STAPPELEN ZICH OP EN WAT HEEFT HET VOOR ZIN OM EEN ANDERE NAAM TE GEBRUIKEN ALS HET GEWOON TE ACHTER HALEN IS. DAN HOU JE JEZELF TOCH VOOR DE GEK MAN. IEDERE KEER EEN POSITIEVE REACTIE PLAATSEN MET EEN ANDERE NAAM PAul- teun of lisa of OttoFa1. SLAAT GEWOON NERGENS OP. JE IP ADRES IS GEMELD EN WORD KENBAAR GEMAAKT VOOR ANDERE GEBRUIKERS DOOR EEN ZWART VINKJE. ZODAT MENSEN WETEN DAT ZE BERICHTEN VAN SPAMMERS ZOALS JIJ PAUL NIET MOETEN GELOVEN. WANT WAAROM ZOU JE IEDERE KEER EEN ANDERE NAAM GEBRUIKEN ALS YOPS EEN FIJN BEDRIJF IS. DAN KUN JE DAT TOCH GEWOON BLIJVEN VERMELDEN ONDER JE EIGEN NAAM. HET FEIT DAT JE IEDERE KEER EEN ANDERE NAAM GEBRUIKT ZEGT DUS AL GENOEG. TRAP NIET IN REVIEWS VAN MENSEN ZOALS PAIL DIE OF OttoFa1 OF TEUN. WANT NA IEDERE SLECHTE REVIEW WORD ER EEN POSITIEVE RECVIEW GEPLAATS. DAT WAS IN DE TIJD VAN ZUBAR OOK AL ZO. NU VALT HET WEL ERG OP AANEGZIEN JE GEWOON KAN ZIEN WIE ER BETROUWBAAR IS OF NIET. MENSEN MET EEN ZWAARTE VINKJE BIJ HUN NAAM DUID AAN DAT HET MENSEN ZIJN DIE MET MEERDERE VERSCHILLENDE NAMEN REVIES PLAATSEN . DUS HET VINKJE GEEFT AAN HUN NIET SERIEUS TE NEMEN.

GR. RIANNE

Door Rianne op 15 februari 2019

Bezoek Yops Reviews over Yops