Ben je op zoek naar een bijbaantje, extra verdienste of wil je gewoon werken vanuit je huis? Start vandaag nog bij Yops met operator werkzaamheden. Yops is altijd opzoek naar chat operators. Deze kunnen in hun eigen tijd en vanuit een eigen locatie hun werkzaamheden verrichten. Indien men zich nu aanmeld bij Yops, bestaat de mogelijkheid om al binnen 24 uur te starten met werken. Men kan werken wanneer men wilt en zo veel of weinig als men zelf wilt. Men bepaald namelijk zelf het bedrag, dat men aan het einde van de rit wilt ontvangen. De uitbetaling vindt elke week plaats en men hoeft geen Skype te installeren om te kunnen werken voor dit bedrijf. Personen die in dienst treden van dit bedrijf, hebben als taak om om berichten te beantwoorden van klanten. In de meeste gevallen gaat het om erotisch getinte berichten. Chat operators beantwoorden de berichten namens fictieve, niet bestaande profielen dan wel vrouwen. De klanten van dit bedrijf willen een chat-fantasie beleven, en de chat operators hebben de taak dit aan de klanten te geven. Er wordt gewerkt met een heel team van collega's en belangrijke informatie wordt opgeslagen in logboeken. Hierdoor voorkomt men verwarring onder het personeel tijdens het verrichten van werkzaamheden. Het personeel komt niet in fysiek contact met de klanten en men voert de werkzaamheden geheel anoniem uit. De verdiensten voor het werken bij Yops zijn heel goed te noemen. Personen die werken als chat operator verdienen 9 Euro cent per bericht. Bij 100 tot 250 berichten per weer ontvangt men 10 Euro cent per bericht, voor 250 tot 249 berichten per week ontvangt men 11 cent per week, voor 500 - 999 berichten per week ontvangt men 12 Euro cent per bericht en voor meer dan 1000 berichten per week ontvangt men 13 Euro cent per bericht. In het weekend krijgt men ook nog eens een extra toeslag van 1 eurocent per bericht. Het is dus heel voordelig en men kan al gauw heel wat verdienen met deze baan.

Reviews over Yops

  • Na bij andere studio's te hebben gewerkt ben en blijf ik nu typen voor Yops. Geen gezeik of gebruik van Skype, coaches geven je een uitgebreide feedback eens in de zo veel tijd, niet te opdringerig, altijd positief. Je kan ook op meerdere chats aan de slag, 5 zelfs, dus blijven doortypen wanneer er meerdere vensters open staan.

    Sterke punten
    - Veel werk
    - Geen gezeik van coaches
    - Goede feedback
    - Geen gedoe met Skype
    - Meerdere chats

    Zwakke punten
    - Nog niet gevonden

    Door Tim op 22 juni 2019 Reageer
  • Berichten geschreven door PAUL en OttoFa1 zijn de zelfde mensen!!! Gaan ook schuil onder de namen Lisa, Teun.
    Let op zwarte vinkje bij hun naam. Dat betekend SPAM!!!

    bij iedere slechte review schrijft deze persoon een positieve review. Dit staat inmiddels al bij deze site gemeld.

    Wil je zonder gezeik reviews lezen en of plaatsen en of praten over Yops. Ga naar Riley Parks forum. Deze persoon die onder de naam Paul, of OttoFa1 of Teun of Lisa berichten schrijft is geweerd op dat forum.


    Paul heeft ook voor Zubar gewerk, en nu opeens werkzaam bij Yops daar waar hij eerst zubar de grond in trapte nu opeens lof over Yops. pas dus op. Deze persoon plaatst altijd berichten en reviews wanneer er een persoon is die een slechte ervaring heeft met YOPS. Paul of ook wel Teun, Lisa, of OttoFa1 gebruikt altijd verschillende namen om een bericht te plaatsen. Inmiddels staat er bij ieder van zijn berichten een zwart vinkje. Dit houd in dat hij dus een spammer is en niet betrouwbaar is. Graag opletten als je een review leest. Zijn berichten zijn vrijwel ook duidelijk te onderscheiden omdat hij ALIJD reageert wanneer er een negatief review geplaatst word. Paul, Teun, Lisa of nu in dit geval gebruitk hij dus de naam OttoFa1 om zich voor te doen als iemand anders.

    Zodra deze persoon weer een post plaats zal ik daar zelf ook op reageren zodat mensen weten dat hetdezelfde persoon is die continue onder andere namen goede reviews plaatst. zodat mensen kunnen zien hoe het er aan toe gaat bij YOPS.


    Dus de nieuwere posts - reviews geplaats door PAUL, LISA, TEUN, of OttoFa1 zijn afkomstig van dezelfde persoon.



    Sterke punten

    Zwakke punten
    huren mensen in om positieve reviews na iedere slechte review te plaatsen. oftewel ZUBAR stijl.

    Door Rianne op 15 februari 2019 Reageer (5 reacties)
  • Werk anderhalf jaar voor Yops en dit is me altijd goed bevallen. Geen Skype nodig, geen coaches die moeilijk doen. Vrije inlog. Altijd op tijd uitbetaald op maandag. Bedrijf dat tevens milder is en goede opbouwende kritiek geeft. Heb in totaal 40 Operators aangebracht en krijg daar keurig commissie over. Heerlijke bijverdiensten en ik kan het iedereen van harte aanraden.

    Wat betreft de reacties hier beneden: Er is een groepje of wellicht 1 persoon onder meerdere IP adressen die expres Yops probeert onderuit te halen. Neem deze fake recensies dus niet serieus.

    Sterke punten
    - Uitbetaling stipt op tijd
    - Zelfs mogelijk om 2x per week uit te betalen (!)
    - Geen gezeik van coaches
    - Geen Skype nodig
    - Vrije inlog

    Zwakke punten
    - Enige minpuntje kan zijn dat je niet meteen een antwoord krijgt of snel even wat kunt sparren. Maar het antwoord laat niet zo lang op zich wachten als je ze een bericht stuurt.

    Door Paul op 29 januari 2019 Reageer (1 reactie)
  • Om 10 uur deze morgend een bericht sturen, en om 18 uur nog steeds geen antwoord.
    Wat een jaar geleden heel vlug ging, is het nu net andersom.
    Te lui om een antwoord te geven op wat je vraagt dit is yops tegenwoordig!!!

    Door ikke op 14 januari 2019 Reageer (5 reacties)
  • Lieve Collega's / Operators.

    Wie heeft er vandaag ook geen uitbetaling ontvangen?

    Normaal heb ik het bedrag al binnen, nu staat bij mijn factuur wachten op uitbetaling.

    Ze kwamen met een verhaal aanzetten dat mijn factuur nog niet uitbetaald was omdat de extra bedragen van FP er niet bij op waren geteld. Wie werkt er ook op FP en wie heeft zijn extra bonus van afgelopen week al wel op zijn factuur staan en uitbetaald gekregen vanmorgen?

    Ik krijg hier zo'n nare nasmaak van!

    Zeker ook na al die negatieve berichten van operators die ook al afgelopen weken problemen hadden met hun uitbetalingen. Mijn uitbetaal bedrag is te hoog om het maar te laten schieten.




    Sterke punten
    Voorheen keurige nette betaling. Helaas vandaag geen betaling mogen ontvangen. Baat me zorgen.

    Zwakke punten
    Vandaag geen betaling ontvangen en kwamen ze met een slap excuus waarom dit niet was.

    Ik verwacht vandaag mijn geld nog. het bedrag wat ik moet uitbetaald moet krijgen is een te hoog bedrag om het te laten schieten. Staat het er vandaag niet op.... Dan ga ik toch echt wel aangifte doen.

    Door V83Yoperator op 7 januari 2019 Reageer (7 reacties)
  • Voordien typte ik bij Zubar en daar was het beu om bakken kritiek te krijgen. Typ je per ongeluk een dt fout krijg je bakken kritiek over je heen terwijl hun controle's zelf ook vol spelfouten zitten.
    Ze doen alsof ze zelf hoogbegaafd en geleerd zijn en breken je continu af.
    En nu zit ik bij Yops, al enkele jaren en daar begint het idem op Zubar te lijken.
    Er wordt heel weinig geld gegeven per chat, 9 cent.
    Na van mijn neus te maken mocht ik eindelijk naar een chat met 10 cent per bericht en vanaf ik daar een spelfout had vloog ik eraf en mocht ik terug gaan beginnen op de chat met maar 9 cent. Een soort van strafkamp.
    Hun eisen stellen ook niks voor. Je mag niet date gericht chatten maar hun pokes staan wel vol met voorstellen om deze avond met een klant af te spreken. En dan moet je het maar ombuigen naar een ander gespreksonderwerp.
    Iets wat onmogelijk is want de klanten hebben dan direct door dat je met hun voeten speelt.
    Ze verwachten dat je voor 9 cent voor een bericht een volledig boek gaat schrijven naar de klant.
    Ze doen zich voor als dat ze niets te zeggen hebben als de "opdrachtgever" je account wil afsluiten. Terwijl zij zelf de eigenaar zijn van de chat en dit dus zelf in handen hebben.

    En als je dan eens controles krijgt zijn ze allesbehalve motiverend. Er is niets goed, zeggen dat je slecht werk levert maar ze kunnen geen voorbeeld geven.
    Ze verzinnen hun leugens en bagger gewoon ter plaatse

    Nooit werken voor Yops!

    Sterke punten
    Geen enkel

    Zwakke punten
    Kijk naar wat ik schreef in de revieuw ..
    I rest my case

    Door basil op 27 december 2018 Reageer (6 reacties)
  • Beste Mensen/Operators.

    Ik wil jullie graag laten weten dat veelal GOEDE reviews die voor Yops zijn geschreven door veelal dezelfde mensen zijn geschreven. Ze gebruiken allemaal een andere naam

    Voorbeeld: Mike is ook Teun en TeunK

    Guusje is ook Tamara, Karin, Yops medewerker , Tikker,

    Dus veelal dezelfde mensen met andere namen plaatsen goede reviews nadat er iemand is geweest met een slechte review.

    Dus als je na een slechte review opeens een positief bericht ziet verschijnen dan zijn het dus fake berichten die yops hun goede imago moeten redden. Dit zijn veelal berichten met een positieve inhoud na een review dat is geplaatst met een slechte review als de afgelopen weken hieronder te lezen is.

    Let dus goed op. Ga af op je gevoel. Mensen plaatsen niet voor niets een slechte review. Zeker als een bericht met een slechte review een comment krijgt in een positieve sfeer of review die weer even de balans recht moet breien, na een slechte review.


    Op andere forums worden meerdere klachten uitgesproken over Yops. Onderandere dat uitbetalingen uitblijven. Zo maar in eens je account word afgesloten. Mails met klachten worden uren later pas beantwoord, soms de volgende dag. In het begin was het binnen een half uur gelijk een mail.

    Ook word er niet goed gehandeld over het feit dat er op Flirtpanel een chat waarop Yops accounts heeft voor hun operators, niet goed word omgesprongen met klachten over Flirtpanel. Voorbeeld: Er is een Kinderverkrachter actief op Flirtpanel en meerdere Operators hebben Yops hierover een melding gestuurd. Flirtpanel sluit account klant niet, maar zorgt er voor dat de betreffende operators die deze klant hebben gemeld deze klant dus niet meer krijgen. Waardoor het lijkt dat de klant dus is verbannen op de sites van waar flirtpanel hun klanten weg halen. Datingsites dus. Dus deze kinderverkrachter is nog steeds actief alleen operators die deze klant melden krijgen deze klant dus niet meer. Dus FLIRTPANEL accepteert Verkrachters!!. Ik weet dat al 3 operators met screenshots naar de politie zijn geweest en deze betreffende kinderverkrachter dus hebben aangegeven aangezien flirtpanel deze man niet blokeerd en gewoon toegang geeft op hun websites/datings sites. Yops doet na meerdere meldingen hierover ook niet aans. Yops is dus net zo goed schuldig!


    Niemand wil immers een kinderverkrachter te woord staan.



    Op die andere forum worden er ook slechte reviews gegeven over het feit dat opeens hun uitbetalinggrens opeens op 100 euro staat terwijl ze dit normaal altijd op 20 0f 50 hebben staan. Dus ze krijgen die betreffende Maandag dan niet uitbetaald.

    Ook klachten over, niet uitbetalen na tussentijdse betaling op Donderdag. Heb je dan daarna 20 euro verdiend op de Maandag dan moet je gewoon uitbeaald worden. Veelal mensen krijgen dan niet uitbetaald en krijgen ze veelal verschillende redenen te horen waarom dat niet uitbetaald is.


    Ook klachten over dat de verdiensten van mensen aanbrengen niet worden uitbetaald.
    Veel mensen kunnen geld verdienen met het aanbrengen van nieuwe mensen dan krijg je wekelijks betaald als de operator 200 of meer mails die week heeft getikt.



    Klachten over de standaard mails die je krijgt als je een vraag hebt of een klacht.

    Mails worden veelal afgedaan met standaard mails als we hebben een melding er van gemaakt. Of we hebben je mail ontvangen en sturen het door naar de chat waar je voor werkt. Maar nooit echt inhoudelijke antwoorden op vragen die je stelt.

    Dus beste mensen/operatos denk goed na of je wilt werken voor een bedrijf die in het begin zo goed van start is gegaan maar nu toch meer en meer gaat lijken op Zubar en hun smoesjes die ze op het laasts verzonnen omdat uitbetalingen uitbleven en of in eens accounts werder gesloten omdat je dus antwoorden wou hebben, op vragen van waar lijkft mijn verdiensten etc.

    Mensen die voor Zubar hebben gewerkt die herkennen dit wel.

    OOk veel klachten over
    Werken met Chatportalen die klanten misleiden door pokes te sturen met de vraag of ze telefoonnummers van die betreffende klant mogen hebben of hun adres en vervolgens je een klacht krijgt dat je het gesprek niet ombuigt. Want je Mag geen telefoonummers en adressen doorgeven en of niet zeggen dat je ze niet ziet. Op hun site staat duidelijk vermeld wat de regels zijn. GEEN MISLEIDING MAAR WEL VERLEIDING maar hun pokes en teasers zijn 1 en al MISLEIDING doordat ze in pokes tegen de klant laten weten dat ze in de straat wonen of ze vanavond nog wel willen afspreken. Klant reageert dat hij die avond wel kan. Maar jij als operator moet dus dit gesprek zien om te buigen naar een andere onderwerp zodat Klant blijft mailen. Misleiding dus en is strafbaar! Danzij het boek van R.P Wat uitkomt in Januari 2019 en er een klein stukje al van naar buiten is gebracht in de tv show de wereld drtaait door, zodoende weten de mannen dus waarop ze met behulp van R.P moeten letten. Dus mannen trappen er niet meer in! Dat is nu al te merken.


    Sterke punten
    Geen Coaches.
    Geen skype

    Zwakke punten
    *Laatste tijden problemen met uitbetalingen.
    *Niet meer snel reageren op mails. Vaak een dag later.
    *Standaard mails / antwoorden als je vragen hebt.
    *Aan klachten word er niets aan gedaan.
    *Instellingen veranderen waardoor je uitbetalinggrens opeens op 100 staat waardoor je dus die Maandag niet uitbetaald word.
    *Geen avond en nacht Bonussen meer.
    *Mensen betalen om een goede review achter te laten om hun reet te redden.
    *Accounts worden zomaar in eens gesloten.
    * Werken met Chatportalen die onderandere Kinderverkrachters toe laat. Deze berichten moet je dus gewoon beantwoorden kan je dus zelf niet blokken!
    * Werken met Chatportalen die klanten misleiden door pokes te sturen met de vraag of ze telefoonnummers van die betreffende klant mogen hebben of hun adres en vervolgens je een klacht krijgt dat je het gesprek niet ombuigt. Want je Mag geen telefoonummers en adressen doorgeven en of niet zeggen dat je ze niet ziet. Op hun site staat duidelijk vermeld wat de regels zijn. GEEN MISLEIDING MAAR WEL VERLEIDING maar hun pokes en teasers zijn 1 en al MISLEIDING doordat ze in pokes tegen deklant laten weten dat ze in de straat wonen of ze vanavond nog wel willen afspreken. Klant reageert dat hij die avond wel kan. Maar jij als operator moet dus dit gesprek zien om te buigen naar een andere onderwerp zodat Klant blijft mailen. Misleiding dus en is strafbaar! Danzij het boek van R.P Wat uitkomt in Januari 2019 en er een klein stukje al van naar buiten is gebracht weten de mannen dus waarop ze met behulpt van R. P moeten letten. Dus mannen trappen er niet meer in! Dat is is nu al te merken.

    Maar goed niet voor niets was er in Mei 2018 de chats allemaal gesloten door de overheid, ik verwacht nadat R.P haar boek verschijnt dat het wederom niet anders zal zijn.

    Dus je moet wel weten hoe je gesprekken moet ombuigen nadat een klant reageert op een teaser met daarin de Player vraagt om klant zijn nummer. Dus je moet een klant MISLEIDEN. Wat volgens hun eigen regels niet mag maar ach ja... ze weten immers zelf ook niet meer hoe ze het moeten hebben.

    Op de chats zoals Flirtpanel, OD, etc is het wel eens drukker geweest! Overdag is het haast stil en in de avond rond 22 uur a 23 uur dan word het wat drukker. Voorheen waar er altijd 500 a 600 + in de wacht stond staat er nu amper iets meer dan 200+ in de wacht.


    * Ook moet je lange berichten weg tikken als voorbeeld een klant een bericht stuurt van 700 tekens. Een bericht afdoen met 1 zin mag niet. Dus let wel... Snel een korte bericht weg tikken is niet toegestaan want je word geheid gemeld.

    * Alles loggen wat een klant verteld. Ook al staat het er dubbel in. Anders gaat je percentage omlaag en kan je account gesloten worden wegens slecht loggen.



    Door RianneOps/Ca op 21 december 2018 Reageer (4 reacties)
  • Beste...

    Sinds een aantal maanden werk ik voor Yops. In het begin geen enkel probleem gehad ook niet met uitbetalingen. Echter vandaag heb ik geen uitbetaling ontvangen en heb ze uiteraard een mail gestuurd. Ik kreeg een mail terug met daarin dat ik een tussentijdse betaling had ontvangen op Donderdag en daarom vandaag ( maandag ) geen uitbetaling ontving. terwijl ik de dagen na de tussentijdse uitbetaling gewoon had gewerkt en ik dus gewoon recht heb op uitbetaling. Ik had al gelezen op een andere forum dat er meerdere mensen ? OPS waren die vandaag ook niet zijn uitbetaald en of opeens hun instellingen per pardon op opeens uitbetalingen grens van 50 of 100 stonden. Terwijl ze dit niet zelf hadden gedaan omdat ze dus wekelijks altijd betaald werden. Let wel je kan vanaf 20,- al uitbetaald worden bij Yops.

    Nu maakte ik me zorgen en dacht ik mail gewoon om te kijken waar mijn geld blijft. Maar nu kreeg ik dus het antwoord ik had een tussentijdse betaling gehad en dus vandaag geen recht op uitbetaling over mijn andere gewerkte dagen. Wat natuurlijk niet klopt.

    Ik krijg hier zelf ook een ontzettend raar gevoel over. Op mijn tweede mail word niet gereageerd waarin ik zeg dat ik dus gewoon had gewerkt en ik dus mijn gewerkt centjes uitbetaald wil hebben. Ik heb daar gewoon recht op.

    ( UPDATE ) inmiddels op de tweede mail is gereageerd. Nu zeggen ze dus omdat ik dus een tussentijdse uitbetaling heb ontvangen ik dus geen uitbetaling ontvang op maandag want mijn bedrag is 20 euro. Uitbetaling VANAF 20 euro. Dus sowieso heb ik recht op mijn geld. Nu weet ik dat dit BULLSHIT is want ik heb vanaf het begin al tussentijdse betalingen ontvangen en ik heb dan ook wel eens gehad dat ik op de maandag maar 14 euro had uitbetaald gekregen omdat ik dus die donderdag er voor een tussentijds betaling had ontvangen. Het ziet er naar uit dat er geen uitbetaling zal plaats vinden!!!!

    IK raad dit bedrijf voor nu niet aan. Laatste reviews zijn al niet echt positief over yops. Dit geval was dus ook met Zubar zo. precies zo. Geen uitbetalingen/ smoezen over uitbetalingen.



    *****LET OP*** GA NIET VOOR DIT BEDRIJF WERKEN. ZE BETALEN NIET UIT EN KOMEN MET ALLEMAAL SMOESJES AAN ZETTEN..******


    Sterke punten
    Lees slechte punten!!

    Zwakke punten
    *****LET OP*** GA NIET VOOR DIT BEDRIJF WERKEN. ZE BETALEN NIET UIT EN KOMEN MET ALLEMAAL SMOESJES AAN ZETTEN..******

    Door OntevredenOp op 10 december 2018 Reageer (5 reacties)
  • Sinds vandaag lukt het niet meer om op de site in te loggen van yops, site is onbereikbaar, uitgerekend op de dag dat ik een uitbetaling zou krijgen, geen idee wat er is, en niemand geeft antwoord op de mail.
    Jammer, want werkte altijd goed daar, hoop dat ik mijn 80euro van de afgelopen dagen nog ontvang, want dit is absoluut niet zoals het hoort.

    Update, site is weer bereikbaar, en mijn geld is overgemaakt. Ik blijf gewoon werken via Yops

    Sterke punten
    Betaling altijd op de dag dat ze verteld hebben ma en do
    Vrij snel antwoord terug op de mails
    Site is weer bereikbaar

    Door Snelletikker op 29 november 2018 Reageer
  • Sinds een week begin ik een probleem met de uitbetalingen te ervaren. Vorige week begin het al. Ik ontvang altijd mijn loon voor 13:00 uur. Sinds ik voor hun werk heb ik altijd mijn loon tegen die tijd op mijn rekening staan. Sinds vorige week had ik om die tijd geen loon ontvangen en kreeg daar behoorlijk een slecht gevoel over. Ik heb ze een mail gestuurd maar kreeg pas na 16:00 uur een bericht op terug en misschien raad je het al... Na 10 minuten stond opeens het loon/bedrag/verdiensten op mijn rekening.


    Nu vandaag heb ik helemaal geen/verdiensten/geld ontvangen en ook mijn bank kon niets vinden van een storting. Nu moet ik zeggen dat Op een chat waarop ik werk drie weken terug al een bericht plaatste dat er bij sommige studio's problemen waren met uitbetalingen en dacht nog van, oh jee... Toch niet weer he. Nou nu heb ik dus vandaag geen verdiensten ontvangen. Ik wil vragen wie hier nog meer problemen mee hebben??? Ik tik dus ook niet verder voordat ik mijn verdiensten heb gekregen.


    Voortaan toch maar weer via PayPal uit laten betalen want ik vertrouw dit niet!! Ik krijg dan ook echt een slecht onderbuik gevoel en doet mij denken aan de laatste weken bij ZUBAR waar uitbetalingen ook uitbleef!!!

    Sterke punten
    Voorheen keurig nette en op tijd uitbetalingen. Sinds twee weken is dit minder en word er ook te lang gewacht met het beantwoorden van mails. Krijg hier een raar onderbuik gevoel van!

    Zwakke punten
    sinds twee weken gedonder met uitbetalingen!

    Door Yop Operator op 5 november 2018 Reageer (3 reacties)
  • Ik ben een tijdje weggegaan bij Yops, maar nu ben ik blij kdat ik er weer ben. Je kan tweemaal per week uitbetaald krijgen, dat is echt een groot voordeel ten opzichte van de andere sites. Dit is exact wat ik zocht, top (!).

    Sterke punten
    Betalen stipt twee keer per week uit

    Zwakke punten
    Reageren soms wel wat slomer op vragen, jammer dat je dan niet even snel kan schakelen met iemand om te sparren.

    Door Ik op 14 oktober 2018 Reageer (1 reactie)
  • Ik heb geen klagen over Yops. Veel berichten en de betaling altijd op tijd. Communicatie loopt via een eigen portal in je eigen account. Geen Skype en weinig opdringerige mails. Betaling vanaf 20-25 Euro en altijd op tijd. Ook de factuur is ok, deze is namelijk voor mij als zelfstandige met btw aangegeven. Anderen doen dat niet, daar krijg je iedere week zon stom creditfactuur en kan je zelf alles weer gaan rechttrekken.

    Door Heinz op 21 augustus 2018 Reageer (1 reactie)

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Hoi, onlangs had ik gereageerd op een vacature van yops. Ik heb zoals gevraagd de vragen beantwoord, deze werden goed gekeurd. Vervolgens vroegen ze naar me gegevens. Die heb ik ook door gestuurd. Aangezien ze mijn bsn nummer wilden zien heb ik de voorpagina gestuurd van mijn paspoort. Dit werd toen afgekeurd omdat ze vonden dat het er niet opstond. Ze vroegen op een bladzijde in me paspoort waar het in staat. Wel zogezegd zo gedaan. Hierop kreeg ik toen een mail waarin werd aangegeven dat me account is gesloten om de volgende feedback, hier achter staat er niks geschreven , geen enkele reden maar ze hebben wel al mijn gegevens genomen en de berichten werden goed gekeurd. En vervolgens hebben ze ook snel hun vacature verwijdert, bitches haha.

    Maar ik wil een ieder waarschuwen geen zaken te doen met yops , het zijn oplichters ik ben nu de dupe omdat ze mijn gegevens hebben het is nu alleen hopen dat ze er niks mee uitspoken anders wordt het een politie zaak

    Sterke punten
    afnemen van je gegevens en je aan een lijntje houden

    Zwakke punten
    Oplichterij

    Door Kenneth op 17 juli 2018 Reageer (4 reacties)

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Absoluut een van de beste bedrijven in de sector om voor te werken. Heel veel verschillende chatportals waarbij over het algemeen de berichten echt super door lopen. Zeker in de avonden en weekenden.

    Geen gezeur op Skype, geen gezeur op de e-mail, alles werkt via hun eigen portal waarbij je alles zelf kunt instellen.

    Volgens mij is er op dit moment ook echt weer werk genoeg met heel veel nieuwe chat aanbieders

    Sterke punten
    1. Geen skype of andere programma's nodig.
    2. Veel verschillende aanbieder van chats dus altijd voldoende berichten.
    3. Tarieven zeer marktconform.
    4 Betalen als een Zwitsers horloge, op maandag om 08.00 uur je factuur en afhankelijk van je bank een paar uur later het geld op je rekening.

    Zwakke punten
    Geen niks negatiefs aan te bedenken!

    Door Teun op 2 juli 2018 Reageer (6 reacties)

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Echt een top bedrijf en is elke dag genoeg werk. Ik werkt al 1 jaar bij yops en nog steeds leuk om ermee samen te werken. Geen Skype en geen gezeur en geklaag alleen maar advies punten krijgt je.

    Ik werk ook via 3 chats en tik snel aan met berichten.

    Sterke punten
    Uitbetaling vanaf 20 euro

    Zwakke punten
    Logboek percentages daald snel met vaste klanten die niks te melden heb. Met hihi en haha en geil en blabla berichten kan je moeilijk dubbel inloggen bij logboek.

    Door Guusje op 31 maart 2018 Reageer (7 reacties)

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Altijd werk en goede verdiensten verder geen gezeik en gezeur.

    Sterke punten
    Betalingen

    Zwakke punten
    Geen

    Door Karin op 31 maart 2018 Reageer (1 reactie)

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Ik werk nu al iets meer dan een jaar bij Yops maar begin nu inderdaad wel de trekjes van Zubar te merken!

    Ik heb geen controle ofzo gekregen maar de inhoud van mails die algemeen worden verstuurd naar alle operators is inderdaad de zelfde toon als Zubar deed verzenden.

    Ook valt mij op dat als je aan het werk bent in de Chat dat je steeds van die balkjes krijgt van Voorbeeld, maak geen dates ( dit word steeds vaker gedaan door operators) Zeg dat je vlakbij de klant woont. ( niet dat de klant hier meer in trapt want het valt ze nu al op dat het te vaak toevallig is dat jij om de hoek woont maar dit niet gewoon aangeeft in jouw profiel) Pokes die constant gaan over een afspraak voor die zelfde avond nog, Klant reageert binnen 5 minuten terug en dan moet je maar weer een smoes verzinnen waarom jij opeens binnen 5 minuten niet meer kan afspreken. ( twee mailtjes en de klant is er klaar mee)

    Ik heb al gemerkt dat mannen al snel aan geven dat ze maar 1 mail sturen als ze reageren op een Poke bericht dat als er geen tijd of adres word vermeld de klant niet blijft mailen. En dat doet de klant ook niet, want de smoesjes hebben ze allemaal al vaker gehoord. Krijg ook al vaak mails als er een Poke word verstuurd met alleen : ( FAKE PROFIEL ) ( Of bellen en anders niet)

    De poke berichten moeten een andere inhoud gaan krijgen want de mannen/klanten trappen er doorgaans niet meer in!

    Ik merk ook veel dat ook operators gewoon een date maken.... ( komt echt heel veel voor) Ik ga dat niet voor hun oplossen, ik meld dat bericht en log uit.

    Ook loggen dat word door andere operators vaak niet gedaan.... Nu is het zo dat de Operator die daar naar komt dat maar even moet gaan loggen.... Nou nee....dacht ik niet..... Ik meld dan ook dat de voorgaande operator niet logt, ik log dan even uit...ik ga een ander zijn of haar troep of fouten niet oplossen.... Daar krijgen wij als operator bij Yops gewoon te slecht voor betaald.

    Sterke punten
    Netjes uitbetaald.
    Factuur netjes binnen
    Geen Kut Coaches.

    Zwakke punten
    -Het begint meer en meer op Zubar te lijken.

    - Je moet nu ook loggen wat jouw collega daarvoor niet heeft gelogt... Dus jij bent daardoor meer tijd kwijt met loggen.

    - Krijgt vanaf 09 cent betaald ( bij andere chats is dat 10 cent)

    - Je kan maar 13 cent op het hoogste Staffel verdienen.

    - Geen avond Bonus

    - Er worden door andere operators veel fouten gemaakt die jij als Operator MOET OPLOSSEN, doe jij dat niet dan kan je inderdaad een klacht krijgen. ( staat allemaal in de schermpje op de chat )

    - Als je te lang met een klant aan het praten bent valt er vaak niks meer te loggen dan krijg je een soort van waarschuwing dat je Logprestaties te laag is en daardoor kan je dus jouw account bij Yops kwijtraken.

    - Als je op 1 (voorbeeld de NC) chat werkt dan zie je dus naast het Suffe Gele balkje ook een Wit balkje met daarin punten die zij graag zien in een bericht. ( erg vervelend want wij zijn immers allemaal volwassenen en geen kleine kinderen meer)

    - De pokes berichten zijn de laatste tijd weer erg gericht op het afspreken in de avond. De klant reageert vaak binnen 5 minuten en wil dus dan die avond afspreken.....Mag dus niet dus jij moet je er weer uitlullen.... Mannen trappen hier natuurlijk niet meer in, want deze Berichten ( pokes) krijgen ze dagelijks binnen van tientallen andere profielen.









    -


    Door Diana op 25 februari 2018 Reageer (5 reacties)

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Hai allemaal,

    Ik probeer echt gewoon al maanden te solliciteren bij Yops, maar ik word steeds afgewezen. Ik weet eerlijk waar niet wat ik verkeerd doe. Ik ga letterlijk in op alle test vragen, maar toch word ik afgewezen. Wie zou mij eigenlijk weg wijs kunnen maken en of kunnen helpen met de test?

    Door awomandin ne op 24 januari 2018 Reageer (4 reacties)

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • ik en mijn dochter zijn ervan af gegooid en geen reden opgegeven, een kennis van ons maakt afspraken en krijgt alleen waarschuwing, ik wil iedereen dan ook zeggen, ga een andere zoeken want deze yops is niet te vertrouwen.

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    alles

    Door jolanda op 2 december 2017 Reageer (1 reactie)

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Vind Yops erg fijn werken, geen Skype gezeik en je factuur is er eerder dan bij zubar (08.00 ipv 12.00). Geen problemen met controles en gewoon een fijn bedrijf. En of Sylvia er werkt maakt mij geen reet uit, heb bij zubar ook nooit problemen gehad met Sylvia in alle jaren dat ik er heb gewerkt wel drama met arrogante coaches gehad dus ben blij om daar nu vanaf te zijn.

    Sterke punten
    Geen Skype
    Geen coaches
    Super snelle factuur en betaling
    Meer berichten dan bij berichtencentrale
    Handig om in de gaten te houden wat je percentages zijn

    Zwakke punten
    Percentages: met vaste klanten of klanten die alleen maar hihi ik ben verliefd zeggen valt er nou eenmaal niets te loggen en dan gaan je percentages al naar beneden.
    Opties tot snel loggen heel erg handig!
    Geen optie om alle 3 de chats in 1 scherm te krijgen waardoor je dus constant aan het wisselen bent

    Door S247 op 13 november 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Yops
    Sterke punten
    Werk genoeg
    Betaald netjes

    Minder
    Veel gezeik
    Zelden bonus op feestdsgen

    Sterke punten
    Zie boven

    Zwakke punten
    Zie boven

    Door Xxx op 18 juli 2017 Reageer (6 reacties)

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Ik ben nu een aantal maanden aan het werk voor Yops en het bevalt mij prima. Ik kan iedere dag lekker door tikken en verwerkt dus ook iedere dag mijn target die ik voor mijzelf moet weg tikken. berichten verwerken is er volop en loopt echt ook lekker door. Je hoeft dus niet te wachten op een inkomende bericht. Als ik een vraag heb dan krijg ik vrijwel de zelfde dag nog een antwoord. Ik ben eerlijk zal ik zeg dat ik eerst twijfelde want ik heb ook voor Zubar gewerkt en dat echt nooit meer. dat was echt een ruk bedrijf! Maar Yops echt een prima bedrijf!
    Ik merk veel dat er mensen hier een review schrijven omdat ze dus ontslagen zijn dus ik dacht er mag ook wel een review geplaatst worden om aan te geven dat het van mij kant en vanuit mijn ervaring een prima bedrijf is. Betalingen zijn altijd op tijd. Geen targets waar ze mee werken, je kan zo zeker wel 200 mails of zelf wel 400 mails per dag verwerken hoor. Maar het ligt denk ik ook aan de Operator zelf. Ik bedoel als jij zelf ruk berichten schrijft of je berichten alleen maar loopt op te vullen met hihi, haha, liefje en dan een regel verder schatje. ja dan vraag je ook om gezeik. Ik heb ook veel Operators al gemeld omdat hun berichten echt bagger waren en dat moet dan een andere Operator die daarnaar komt maar weer oplossen. Niet loggen daar hebben veel Operators ook niet van gehoord en dat meld ik dan ook gewoon. Ik heb de tijd niet om al die info wat die Andere had hoort te loggen in te vullen. Dus dat meld ik dan.

    Wel merkte ik op , (en nog een andere Collega van yops ook ) en waarschijnlijk wel meer.... en ik raad dan wel iedereen aan die werkt voor Yops of wilt gaan werken om dagelijks na het uitloggen even je verwerkte berichten te noteren voor jezelf want ik merk dat ik steeds dus wel verwerkte mails mis. Ik heb dus dan mails verwerkt en ik weet dat ik dus mijn zelf opgelegde dag target heb gehaald maar dan de dag ernaar merk ik dat ik dus meestal 14 a 20 mails mis. maar heb deze dus wel verwerkt. en dat staat dan ook vermeld bij de chat waar ik op heb verwerkt maar het totaal tikt het niet aan.

    Nu had ik hun een mail gestuurd. En opgegeven wat ik had verwerkt en dat de totaal dus niet klopte. Nu kreeg ik dus een mail terug met van waar heb jij deze aantal dan onder gezien. dus ik kijk terug en bleek dat ze het hadden aan gepast. Maar omdat ik dus ooit voor Zubar heb gewerkt ben ik toen ook al begonnen met iedere dag een Screenshot te maken van mijn verwerkte berichten omdat daar dus altijd wel wat aan de hand was. En dus dat doe ik ook nog steeds hier bij Yops. Dus dat is zeker wel een minpuntje want dit houd dus in dat ze dus waarschijnlijk onopgemerkt zeker per chat 14 a 20 mails achterhouden!
    Maar zeker ook omdat ze opeens het hadden aangepast en helaas dan net doen of ik het dus niet goed had gezien...Even en helaas voor YOPS hier. Want Zubar heeft vele Operators geen goed vertrouwen meer geven.

    Dus verder een heel goed bedrijf en leuk bedrijf maar let iedere keer op als je uitlogt wat je verwerkte berichten is en schrijf dit op of maak er een screenshot van.

    Als je meerdere keren per dag berichten verwerkt doe dan precies het zelfde van dat zijn toch zeker wel iedere keer 14 a 20 mails per dag die je dus mist en niet uitbetaald krijgt. Is toch best wel veel als je het zo bekijkt en ze dit dus bij iedere operator doen dan houden ze zelf daar ook nog een mooi centje van over!

    Bij mij viel het dus op omdat ik dus 250 a 300 mails verwerk per dag en ik dus ook uitlog met dat dat er dus staat, maar de volgende dag staat er dus in totaal verwerkt 235 of 285 etc. en dan open ik de lijst chats om te zien wat ik heb verwerkt op iedere chat dan klopt het dus wel maar in het totaal met elkaar verwerkte mails die dag dus niet.


    Dus let hier echt op! Of mocht je al voor Yops werken check dit allemaal even want ook waarschijnlijk bij jullie zijn er onopgemerkt berichten verdwenen en niet uitbetaald.

    Mijn Collega heeft hun ook al een mail hierover gestuurd ook bij haar was het opeens aangepast in het systeem zodat het totaal verwerkte mails die dag wel klopte. Maar ook zij had Screenshots gemaakt iedere dag.

    Sterke punten
    Veel mails per dag verwerken.
    Lekker druk op de chats.
    Geen wekelijkse Target als bij Zubar.
    Geen vervelende Coaches.
    Geen Skype.
    Geen gezeik.
    Iedere Maandag uitbetaald.
    Vragen kan je altijd stellen en worden eigenlijk die zelfde dag beantwoord.

    Zwakke punten
    Verwerkte mails per dag worden onopgemerkt achtergehouden en niet uitbetaald. terwijl het wel bij de statistieken van die betreffende chat staat maar in totaal aantal verwerkt die dag niet word berekend en dus ook niet worden uitbetaald. Hier wel opletten!


    EN!

    Zelf ben ik gestopt met het tikken op FlirtPanel omdat die eigenaar gewoon KUT is en altijd loopt te zeiken! Ik heb waarschijnlijk die eigenaresse haar berichten die zij verwerkte naar klanten vaak moeten aangeven omdat zij dus ook bagger mails schreef en dan merkte ik altijd wel op dat ik de dag ernaar altijd een klacht terug kreeg! dus ik werkte op vier chats maar nu gewoon op de drie Chats bij Yops.
    Dus Kijk uit mocht je Flirtpanel erbij aan geboden krijgen dan kan je dus iedere dag wel een waarschuwing verwachten.

    Door YopsOperator op 1 juli 2017 Reageer (1 reactie)

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Ik vergat in mijn vorige bericht neer te zetten dat in het begin alles goed is. Zodat je denkt dat het echt een nieuw bedrijf is. Alles is positief, goede controle etc. Maar dan komt het gezeik daarna is alles slecht. Wat voorheen wel goed was. Beetje raar niet waar?

    Daarbij staat het op het zelfde adres. Is het net zo demotiverend als Zubar. Zijn het de ZELFDE eisen. Etc en ik kan nog wel meer opnoemen. Vaag he? Oh en ga eens de revieuw's na zovel Zubar als Yops hier op de site. Ene Tina probeert te redden wat er te redden valt. En reageert ALLEEN op de slechte reactie's wij die op beiden chats hebben gewerkt en wij die niet dom zijn. Want het valt op nu! Ze zijn zelf door de mand gevallen nu door de zelfde fout te maken als dat ze met Zubar maakte.

    Met dingen zoals dat het niet hetzelfde is. Maar hey guess what? Het is hetzelfde en een overgenomen bedrijf zou totaal anders moeten zijn. Maar dat is het niet. Ook het type gedrag van de mensen die er werken komen geheel overheen met Zubar. Conclusie ZUBAR = YOPS. PAS OP

    TRAP ER NIET IN HOE MOOI HET OOK LIJKT. NA EEN TIJD = HET NIET MEER MOOI. En ZELFDE STAFFEL NOG ALTIJD! ZEG NEE TEGEN ZUBAR. Nee tegen Sylvia. EN KIES GEEN YOPS!

    Zwakke punten
    YOPS = ZUBAR
    Sylvia is er nog steeds
    Zelfde style zelfde gezeik
    Zelfde staffels

    Door Linda op 1 juni 2017 Reageer (1 reactie)

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • LET OP: Het is weer helemaal terug bij af en de controle's die je krijgt... Sylvia exact hetzelfde als dat zeikerige gedrag van Zubar. Weet je nog dat we daar allemaal weg zijn gegaan omdat ze ons weg jaagden met absurde eisen en eisen hoe jij moest tikken? Met je moet het zus... en zo... doen?

    Exact hetzelfde nu. Heel erg raar niet waar? Ze zijn een tijd actief alles goed en leuk en aardig en helemaal goed. En nu krijgen we hetzelfde. De hele site is ook hetzelfde op een paar dingen na.

    Ik las al meerdere reactie's dat Zubar gewoon YOPS is en Sylvia nog altijd eigenaar is en nu schemert het ook door. Ik ben niet negatief want je hebt er veel berichten ja maar ze vinden altijd wat om te zeiken je moet tikken zoals HUN willen. Terwijl op een andere chat mijn tikwerk prima is. Alleen bij hun is er altijd wat. En je krijgt regels over hoe jij moet tikken welke vragen enz. Absurd.

    Dus ben jij Sylvia ook zat en Zubar ook?
    Kies dan NIET voor YOPS. YOPS = ZUBAR = SYLVIA KIJK UIT!!!!!!!! Niks overneming het is gewoon een doorstart. Trap er NIET IN. na een tijd ga je je er weer aan ergeren en ze jaagt je weg. Hoe dan ook. Altijd weer. Bedankt Sylvia voor het laten doorschemeren met je absurde controle en eisen dat jij het nog altijd bent!

    Sterke punten
    Veel berichten en op tijd betaald daar ligt het niet aan.

    Zwakke punten
    Sylvia heeft nog altijd het roer.
    Yops is ZUBAR maar dan onder nieuwe naam
    We weten hoe Sylvia is dus begin er niet aan
    Altijd wat te zeiken.
    Controle's nooit goed.
    Je moet tikken zoals HUN dat willen.
    Vragen stellen zoals hun willen.
    Alles moet zoals hun dat willen.
    Een hele waslijst hoe je moet tikken.
    Wil je lekker tikken zoals jij dat wilt zoek een ander bedrijf.

    Door Linda op 1 juni 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Ik heb in het verleden al eens een korte periode voor Zubar gewerkt en zoals andere (ex) collega's al gezegd hebben klopt het inderdaad dat de feedback die je voorheen kreeg best demotiverend werkte; ik was toen beginnend operator en moest 'mijn draai' nog een beetje vinden. Ik voelde mij enorm gentimideerd door de negatieve feedback. Snel gestopt daar omdat mij aangeraden werd om te starten voor chatoperator.nl. Ook een janboeltje (dik kippenhok daar op Skype en je berichten aan de coaches worden gewoon niet gelezen; je wordt gewoon op blok gezet). Nu opnieuw begonnen voor Yops.nl - of het nu wl of niet alweer het bedrijf is van Sylvia, ik vind persoonlijk dat je mensen altijd het voordeel van de twijfel moet geven! Na een inwerkcontrole gelijk aangegeven dat ik wel heel even nodig had om er weer een beetje in te komen. Kreeg vrijwel direct een mail terug:' wij hebben er alle vertrouwen in dat het goedkomt'. Dat gaf mij direct een goed gevoel. Even de ruimte krijgen om weer een beetje in het systeem te komen. Ik moet zeggen dat het prettig werkt en ik kan geen slechte punten vinden op dit moment, anders dan de percentages bovenin het scherm waar je (te) veel op gaat letten. Ik heb nog geen uitbetaling aangevraagd dus ik kan daar niet over oordelen.

    Sterke punten
    Prettige feedback
    Herkenbare werkscherm
    Ik kon snel weer aan de slag (na een paar uur al)

    Zwakke punten
    Nog niet gevonden.

    Door Erika op 24 mei 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.



Bezoek Yops

Schrijf je eigen review over Yops