ClubSense behoort tot een van de eerste aanbieders van telefonisch thuiswerk. Vanaf 1989 heeft dit bedrijf haar betrouwbare reputatie elk jaar kunnen behouden en zich kunnen opwerken tot een van de grootste thuiswerk aanbieders in Nederland. Club Sense heeft ruim 2500 leden en altijd een open vacature! Leden van Club Sense kunnen op elk moment, wanneer ze willen, vanuit huis werken. Met thuiswerken kan je makkelijk en snel geld verdienen. Thuiswerkers worden wekelijks uitbetaald en kunnen rekenen op privacy en discretie. Thuiswerkers bepalen zelf wanneer zij willen werken als webcammodel. Je kan tot 40 cent per minuut, per klant verdienen! Naast het cammen, kan je ook middels het voeren van telefonische gesprekken verdienen. Je hoeft dus niet altijd in beeld! Daarnaast kan je ook verdienen via het beantwoorden van smsjes en e- mailtjes. In de meeste gevallen gaat het om erotische gesprekken, maar elke thuiswerker bepaalt zelf hoe ver ze gaat. Thuiswerkers zijn wel verplicht om te bellen of te cammen. Het beantwoorden van sms'jes en/of e-mailtjes kan gezien worden als een extra bron van inkomsten. ClubSense biedt een levendig forum die alleen toegankelijk is voor leden. Leden wisselen hier ervaringen, tips en verhalen met elkaar uit. Bij ClubSense is iedere vrouw vanaf 18 jaar en ouder welkom om te werken als webcammodel. Postuur, uiterlijk, huidskleur zijn niet bepalend voor succes. Zoveel mannen, zoveel wensen. Om thuis te kunnen voor ClubSense heb je alleen een telefoon of computer met webcam en een internetverbinding nodig.

Aanmelden

Geinteresseerden kunnen zich heel eenvoudig en snel aanmelden bij ClubSense. Dit kan men doen door om de home page van de site te klikken op "direct aanmelden" of "aanmelden". Na hierop geklikt te hebben, komt er een formulier tevoorschijn met als kop "meld je aan als webcam model". Op dit formulier moet men onder andere zijn of haar naam, e- mail adres, wachtwoord naar keuze en geboortedatum invullen. Na akkoord te zijn gegaan met de voorwaarden van ClubSense, wordt er een e- mail gestuurd naar het opgegeven e- mail adres om de aanmelding te bevestigen. Hierna kan men van start gaan met werken en geld verdienen.


Verdiensten

Leden van ClubSense kunnen op verschillende manieren verdienen. Men kan verdienen middels het beantwoorden van telefoontjes, smsjes, e- mailtjes en voicemailberichten. De uitbetaling vind iedere week plaats. Deze club beschikt daarnaast ook over een Voyeur oftewel meekijken dienst. Hiervoor wordt een gebruiker € 0,30 per “meekijker” per minuut uitbetaald. Als een lid bijvoorbeeld 3 meekijkers heeft naast een 1-op-1 gesprek, dan verdient zo een gebruiker € 1,20 per minuut. Het gaat in deze om een freelance overeenkomst. Dit betekent dat de gebruiker niet in dienst is van ClubSense. Deze club stelt slechts haar platform ter beschikking. De diensten worden dus verleent op basis van een freelance overeenkomst. De gebruikers die hun diensten via deze site bieden, zijn verantwoordelijk om zelf hun inkomsten op te geven bij de Belastingdienst.


Privacy

Thuiswerkers bij ClubSense hebben de mogelijkheid om thuis te werken onder een andere naam. Zij hebben ook de mogelijkheid om anoniem te cammen. Dit kunnen zij doen door een pruik of zonnebril aan te trekken. Bij ClubSense worden de gegevens van de leden geheim gehouden. Alle communicatie verloopt via het platform van de site. Gebruikers hoeven dus geen extra programma's te installeren op hun pc of laptop.


Werktijden

Bij Club Sense is het mogelijk om 24 uur per dag, zeven dagen in een week, te werken als webcam model. Op bepaalde tijden is het aantal bezoekers van de site veel hoger dan normaal. Dit komt meestal voor tijdens de promotionele acties.


Contact gegevens

Voor vragen en of opmerkingen, kunnen thuiswerkers bellen met de helpdesk van ClubSense. Men kan bellen naar het nummer 036 822 22 22 of een e- mail sturen naar [email protected] De helpdesk is telefonisch bereikbaar van maandag tot en met donderdag van 09:00 - 17:00u en op de vrijdag van 09:00 - 16:00u. Daarnaast kan men ook het contactformulier op de site invullen. Dit kan men doen door aan de onderkant van de homepage, bij het kopje contact gegevens, te klikken op "contact formulier". Bedrijfsgegevens ClubSense Monitorweg 17 1322BJ Almere The Netherlands


ClubSense Reviews

    Zwak,Oplichterij

    Kom er eerlijk voor uit, na paar keer online te zijn geweest voor een dame. Uiteindelijk tot conclusie gekomen dat het oplichterij is tot en met !! Geld word al afgeschreven als je nog geen beeld hebt, voor het inbellen moet je al betalen. Verder zijn de contacten met de dames redelijk, sommige gooien gewoon de cam uit midden in een sessie. De meiden/vrouwen die achter de cam zitten hebben hun beperkingen volgens mij, en die zijn opgelegd door Clubsense je merkt dat sommige iets willen tikken maar niet kunnen. En dan heb je sommige die het je op papiertje schrijven en je dan laten zien via cam. Dat riekt naar mij idee meer van die je ding seksvrouw en verder mag je niet teveel zeggen over dit of dat. Voor sommige meiden/vrouwen is dit een middel om geld te verdienen, omdat ze anders niet rondkomen wil toch zeggen aan diegene die erover nadenken. NIET DOEN je mond word gesnoerd........

    Sterke punten
    De dames zijn leuk.

    Zwakke punten
    Uitbuiting van de dames. Je geld aftroggelen zonder beeld of beeld zit vast en je bent geld kwijt.

    oplichters, zowel de meisjes als de klanten worden bestolen

    voyeur het nieuwe dingetje van clubsense iedereen denkt dat het voor hen gemaakt is maar vergeet het het is om hun eigen zakken te vullen na gehoord te hebben van een paar klanten die een beetje de voyeur hadden bekeken en vd ene dame naar de andere klikten, stelden ze vast dat hun belminuten wel heel snel op waren wat gebeurt er bij clubsense !!!!!! voor elke klik word er een hele minuut aangerekend en daar dient nou net de voyeur voor klant belt in, gaat dan naar de voyeur, wil uit de pag gaan maar er is geen knop, gaat dan effectief op het grote beeld klikken en kan dan pas eruit na totaal 0.45 sec te zijn ingelogd is er 3 x 0.80cent ik heb het dan zelf ook eens gedaan en effectief het is waar wat ze zeiden? IK BETAALDE 2.40€ EN IK KREEG WELGETELD 0.33€ als een klant bv 5x een voyeur aanklikt binnen de minuut dan gaat er 5x 0.80 af blijkbaar is dat altijd zo inloggen = 0.80€ iemand aanklikken = 0.80€ elke klik is 0.80€ niet moeilijk dat we veel klanten seconde rukkers noemen dus niet de meiden verdienen eraan maar clubsense besteelt jullie en de klanten zij hadden ervoor gemaild maar kregen GEEN reactie ik heb dan ook gemaild en ook ik kreeg GEEN rectie integendeel ik ben eraf gegooid de waarheid kunnen ze niet verdragen daar een paar meiden hadden het al laten horen dat altijd dezelfde ih groot beelden staan , ook dat is waar als je 3h het hebt opstaan en er maar een enkele het heeft aanstaat dan hoor je minstens elke 2min ih grote scherm te staan, in tegendeel niet 1 keer stond ik erop clubsense is een vriendjes site ik kan het bewijzen ik had printscreens genomen

    Sterke punten
    als alles goed werkt en je staat niet helemaal vanachter dan kan je wat verdienen als de boel je er niet alle 5sec uitkikkert

    Zwakke punten
    oplichters veel technische problemen met 1 antwoord cookies verwijderen altijd ligt het aan de meisjes na 15j in de it gezeten te hebben weet ik dat het niet aan je cookies ligt

    niet eerlijk

    een nieuwigheid op de site velen zullen zich laten vangen na het zelf getest te hebben kwam ik tot de vaststelling dat er voor elke klik een volledige minuut aangerekend wordt al ben je maar 1 sec binnen de nieuwe functie voyeur , o lekker 10 dames vd prijs van 1 zal je denken geloof het maar niet ik bel even zelf in er was maar een dame maar toen ik eruit wilde en geen knop daarvoor vond was ik verplicht om op de enige die online was te klikken gezien ik nu op de vertrouwde site uit kwam kon ik me wel afmelden bij nazicht van mijn credits stelde ik vast dat er 1 min aangerekend was om in te loggen, 1 minuut vd voyeur en 1 min om uit te loggen het koste mij even 2.4€ en ik was in totaal ongeveer 45 sec binnen geweest dus als je in de voyeur bent dan word voor elke click 1min gerekend bij navraag krijg ik te horen dat het meisje maar een paar cent had gekregen ik heb ook naar hen gemaild, na een week heb ik nog steeds geen antwoord gekregen, ik denk dat dat genoeg zegt mij zien ze niet meer terug

    top 1 kut site van nederland

    Dankzij de eeuwige happy hours zijn de klanten op de site zo verwend dat ze te beroerd zijn om de normale uren te komen. Happy hours is normaal een ding dat soms gehouden wordt, dagelijks tot soms de hele dag door, noem ik geen happy hours meer. Daarbij wordt er onderscheid gemaakt in dames, vriendjes politiek. Met wedstrijden mee doen maakt dan ook niks uit. De winnaars zijn van te voren bekend. Als je al klanten krijgt dan is het afwachten of de klant niet weg valt, als de klant wegvalt dan krijgt de klant een melding dat de dames weg drukken, dus die zie je niet meer terug. Geld dat niet bijgeteld wordt, ene glitch na de andere. Het forum is schandalig, stel jaloerse kippen bij mekaar, waar je gewoon belachelijk gemaakt wordt door de dames. En dan heb ik het nog niet over het personeel, wat een aso volk, Helpen doen ze niet en als je niet ja en amen zegt dan krijg je een groot bek werk vooral van claudia, kut wijf eerste klas dat ze is Nee er zijn betere camsites waar je letterlijk 3-4x meer verdient dan op clubsense, probeer streamate.com of adultwork.com maar eens zo heb je cams.com, super sites met super service. Niet de zooi wat je hier ziet voor een miezierge 40 cent LOL

    Sterke punten
    Er zijn er geen

    Zwakke punten
    Wat niet haha

    Clubsense behandelt vrouwen als vuil

    Misschien heb je geluk gehad om iemand normaal in de lijn te krijgen. vandaag 21-8-2017 heb ik Claudia in de telefoon gekregen ze heeft gezegd dat mijn voicemail bericht van slecht kwaliteit was en toen hulp aan vroeg zei ze in een agressief toon dat mijn probleem was en dat ze niks kan doen. Ze gingen verder dat ik daar geen kans meer had (zeker genoeg kandidaten die dat willen doen?) kijken wat in de website staat: Tijdens kantooruren zit er een team voor jou klaar, dat jou overal mee kan helpen. Daarnaast kun je andere agents spreken op het ClubSense-forum. Je staat er dus nooit alleen voor! NIET DUS.. vreselijk onbeschoft Claudia "manager?" aan de telefoon misschien had ze een slecht dag maar zo behandel je toch niemand?! Of is dat normaal in deze erotiek wereld?!

    Sterke punten
    geen kunnen vinden

    Zwakke punten
    geen hulp of ondersteuning bij de service lijn kom je in de lijn met Claudia tegen dan moet je veel geluk hebben om daar te kunnen werken, andere persoon in de lijn was meteen ook in haar kant behandelen nieuwe mensen als vuil

    Asociale behandeling door admins

    De zoveelste keer dat ik toch nog maar eens inschakel via CS en wat een spijt weer, een paar grove bugs in hun systeem en ik heb het gedaan want ik heb telefoontjes gemist. Nee, er wordt dan niet netjes wat verteld of gevraagd hoe dit komt of zo maar een ordinaire grote bek die je afsnauwd belt je dan met de waarschuwing dat dit de laatste keer is, like I care. CS jullie slaan met dit soort loeders zo de plank mis, vraag je niet af waarom mensen gaan lopen, het antwoord ligt in jullie aso administratiebitches

    Zeer teleurgesteld

    Ik heb hier jaren gewerkt vroeger veel goede tijden meegemaakt laatste tijd wat minder mede door storingen op de server zelf, maar ik ben zeer geschrokken hoe er hier met hun freelancers na jaren wordt omgegaan. Na een overstap op een alles in 1 pakket voor internet etc heb ik door de overstap en verkeerde planning even problemen gehad met internet. Nu was ik dus geblokkeerd, ik dacht nou kan gebeuren ben even niet online geweest. Ik bel de klantenservice op en leg uit waarom ik even niet online kon komen. Ze ging het nakijken... Ze zegt ja dit klopt en we gaan je niet meer online zetten! Nou ik kon zeggen wat ik wilde maar de mond werd gewoon gesnoerd. Ik was helemaal perplex, dus kon amper wat uitbrengen. Nu zit ik echt met mijn haren in het hoofd en durf niet meer te bellen. Snap er echt niks van, maar heb mij meteen aangemeld bij Islive, dus ben benieuw en ik laat het maar gaan denk ik.

    Sterke punten
    -vroeger was het sowieso een leukere site.

    Zwakke punten
    -klantenservice is echt heel gemeen en onprofessioneel -denken niet aan hun trouwe freelancers

    Achter uit gegaan

    Hier nog 1.. vroeger een topsite maar steeds meer gaat het achteruit.. veel storingen de site knalt er vaak uit en de betalingen worden steeds later gedaan erg rot als je hiervan afhankelijk ben.. en idd als je belt houden ze vol dat het er gewoon op zal staan in plaats van dat ze zeggen het komt morgen zodat je er ook daadwerkelijk rekening mee kan houden!

    Zwakke punten
    Slechte klantvriendelijkheid en slechte uitbetalingen

    Club sense

    Het werk is leuk om te doen en het is fijn dat je zelf je tijden kan bepalen.. Erg afwisselend en veel verschillende opties die je kan doen! Erg vervelend alleen dat de klantenservice niet echt vriendelijk is en je liever afsnauwde en afpolderde dan dat ze je echt helpen ook kloppen de uitbetalingen vaak niet of zijn ze te laat en in plaats van te zeggen het komt een dag later blijven ze je voorhouden dat het wel die dag komt.. Beetje erg jammer!

    Sterke punten
    Hoge verdiensten

    Zwakke punten
    Klantenservice heb je geen hulp aan en de betalingen gaan vaak niet goed en te laat erg jammer als je er dus wel op rekend!

    STRONTZIEK word je ervan

    wat hebben hun en zooitje van de site gemaakt ! dus vertel mij niet zo onzin hoe super die site is ! het is een grote ellende met altijd weer en nieuwe storing en dat al ziens bijna 2 jaar nu !!! ik heb ondanks alles altijd heel goed verdient maar gaat steeds moeilijker het zijn echt betere camsites waar je nooit problemen hebt en ook veel beter verdient, en koppels worden gewoon bovenaan gezet die krijgen dan alles ook de meekijkers en de rest kan het maar bekijken ! hun willen alleen maar hun eigen zakken vullen en de rest interesseert ze niks !

    Sterke punten
    wekelijkse uitbetaling

    Zwakke punten
    soms heel grof afgesnauwd aan de telefoon en standaard riedeltje , we zijn ermee bezig ....

    CS is strafbaar maar t interesseert ze niet

    Ik heb cs nu al meerdere keren gemailt omdat 1 van hun modellen mijn fotos gebruikt. Ik heb geen gehoor gekregen van cs na ze elke week per email hiervan op de hoogte te stellen. Inmiddels heb ik een advocaat in de armen genomen (het is toch van de zotte dat iemand geld verdient met mijn fotos?) en heeft me alleen email contact aangeraden omdat we hiermee sterker staan in de zaak. Inmiddels hebben we ze nog 21 dagen gegeven om de foto te verwijderen zo niet dan zullen we dit met behulp van een rechter uit moeten zoeken. Jammer dat cs zomaar foto's gebruikt zonder na te gaan of deze fotos niet van iemand anders zijn en wanneer dit blijkt ze gewoon doof spelen en de fotos niet verwijderen. Alles behalve leuk om jezelf zo ineens terug te vinden. Maar zo te zien hebben ze op het moment meerdere problemen waar ze maling aan hebben.

    Zwakke punten
    Gebruiken zomaar foto's zonder enige controle waardoor ik nu de dupe ben :(

    Reactie op onderstaande

    Ik ben het er helemaal mee eens. Ook ik vertrouw het voor geen cent dat de teller weg is en vermoed dat cs een heleboel minuten wegmoffelt. Een absolute schade om zo om te gaan met je personeel! Ik heb verschillende keren gebelt maar elke keer krijg je weer hetzelfde te horen we zijn er mee bezig nee hoor, dat ligt aan jou pc installeer maar even een andere flash player of je pc zal wel te oud zijn. CS moet eens een fatsoenlijke webdeveloper in dienst nemen, de dames hun minuten gaan geven waar ze voor gewerkt hebben, en nieuw bel personeel aan nemen want dit personeel doet echt alsof je gekke henkie bent en puur daarom heb ik vorige week mijn account opgezegt. Dat er AF EN TOE!!! storingen zijn dat is geen probleem maar sta je personeel dan tenminste VRIENDELIJK te woord en neem ze serieus. Los het op maar ga niet over de rug van je personeel. Als je dan 50% van onze inkomsten afneemt zorg dat in elk geval voor fatsoenlijke diensten. Op dit moment vind ik dat ze nog geen 10% zouden mogen houden. Laten we eerlijk zijn, wat krijgen wij er voor voor die 40ct per minuut die we af staan? Een platform wat niet werkt, onvriendelijke personeel en slappe verdiensten.

    Heb het gehad

    Ik word verdomme STRONT ZIEK van cs. Nu ALWEER loopt de teller in de chat niet en mijn verdiensten blijven op 0 euro staan. De teller is weg in de chat en ik kan je vertellen.. dat is met een reden hoor. Dames: leg een klok langs je chat want cs JAT de minuten onder je kont vandaan!! Ik loop nu alweer inkomsten mis door cs ze kunnen wel zeggen dat ze niet verantwoordelijk zijn voor inkomsten verlies maar het is nu bijna Juli en ze hebben het NOG STEEDS niet in orde. Een lullig algemeen berichtje waarin ze een soort van sorry zeggen nou daar betaal ik mijn huur niet mee hoor. Ook maakt dat het gezeik van het service center niet goed want die zeggen dat het tussen mijn oren zit. Ja cs.. ik ben compleet achterlijk en het ligt allemaal aan mij. Dat er hier nog 10 pagina's vol staan met dames die moeilijkheden hebben dat is zeker allemaal puur toeval?

    Sterke punten
    wekelijkse uitbetaling

    Zwakke punten
    minuten verdwijnen op magische wijze personeel doet alsof je achterlijk bent.

    Klachten indienen bij Agentschap Telecom

    Het moet nu maar eens afgelopen zijn. Ik heb al vaker klachten neergelegd bij hun, maar je krijgt dan (als je mazzel hebt) een lul-mail terug dat het aan mij ligt. Nou lieve mensen, ik wel ouder maar geen altzheimer. Ze hebben zgn 1850 dames, maar als je scrollt dan zie je dat de dames op de 1e page weer terugkomen op de andere page, maar dan in andere volgorde. De dames zijn zelf ook moedeloos en worden het bos ingestuurd. Overigens is al jaren zo, alleen nu nog erger. Wanneer treedt het agentschap Telecom nou eens echt op? Dit is bedrog, oplichting van het eerste soort. Het bedrijf zou gevestigd moeten worden in Almere Binnen (Gevangenis)

    Sterke punten
    Veel keus, hoewel meer dan 60% nooit online is/komt

    Zwakke punten
    Krijgt geen antwoord. Een nietzeggende telefoniste die verteld dat het waar is dat je geen e-mails kan sturen, want ze zijn met een nieuw e-mail systeem bezig. (Zullen wel te veel klachten krijgen)

    zo afgegleden

    best jammer, werk al 10 jaar voor clubsense. topbedrijf geweest, heb heel wat verdiend in de jaren. helaas zijn ze overgestapt op een nieuw systeem. sindsdien is het drama. weinig bellers, omdat die het ook niet pikken steeds weer storing. nee, van mij mogen ze vandaag nog terug naar het oude systeem. kan niet zeggen ze....verrek, tuurlijk kan dat wel. het is geen terugschakeling van de euro naar de gulden!!. maar goed, het blijft een doodzonde. zo een goed lopend bedrijf de afgrond in zien glijden. helaas zijn veel dames overgestapt naar zelfvoorhetzeggen.nl, dus word het er daar niet beter op lijkt mij. telefoon gaat daar steeds minder,dus clubsense, bedankt...bedankt voor deze dramatische wending. had eerst uitgeprobeerd op netbabes of alles goed werkte voordat jullie van de 1 op de andere dag op thuis.nl ook het roer omgooide.

    Sterke punten
    op het moment ..geen

    Zwakke punten
    te veel om op te noemen helaas.

    Teleur gesteld

    Ook ik ben teleur gesteld in Club Sense. Ruim 9 jaar heb ik mij ingezet voor de club en er met veel plezier gewerkt. Er kwam een nieuw systeem eind januari 2012. Toen begon de ellende van storingen. Niet meer kunnen zien of je wel of niet online bent. Ingeschakeld staan maar toch offline bleek te zijn. Niet meer bij de memo's kunnen. Als je belt en zegt dat er steeds storingen zijn en de bellers steen en been klagen dan krijg je te horen de technische dienst is ermee bezig maar stuur maar ff een mail. Die mail krijg je na een week of twee terug alsof het mailadres niet bestaat. Dus weer bellen en zeggen ik krijg de mail terug. Ja de technische dienst is er nog mee bezig maar stuur maar ff een mail. Ik zeg ja die krijg ik dan zeker weer terug over een week of twee ?? Dan moet je maar weer ff bellen. Dan word je toch van het kastje naar de muur gestuurd. Heel irritant want ik heb een pagina open van thuis.nl om in de gaten te houden of ik nog wel online ben. De pagina van clubsense open want dan hou je in de gaten of de minuten van het gesprek er wel bij geteld worden want dat gaat ook nogal eens mis. En hotmail open met mijn eigen memo's omdat ik op de pagina van clubsense niet lekker bij de memo's kan. Prikbord is opeens verdwenen dus collega's om tips vragen kan ook niet meer of je ervaringen delen. En zo had ik van de week een hele lange beller van maar liefst 12 en half uur en dat is er niet bij geteld ! Ik een mail gestuurd, geen antwoord. Gebeld ze gingen het uitzoeken ik zou terug gebeld worden weer niks gehoord. Volgende dag weer gebeld en ze waren het aan het uitzoeken ik zou echt terug gebeld worden of het per mail horen. Nu na bijna vier dagen later weet ik nog steeds niks ik word niet terug gebeld ik word niet terug gemaild helemaal niks. gaat om behoorlijk wat geld maar ze geven geen thuis. Zo ga je niet met mensen om vind ik. En je moet je afvragen of je voor zo'n bedrijf wilt werken.

    Sterke punten
    Sterke punten: Zoals het vroeger was tot half januari 2012

    Zwakke punten
    Zwakker punten: Bellen niet terug als er iets is, mailen niet of laat terug of je krijgt je mail terug dat het mailadres niet bestaat. Heel veel storingen verbindingen die zomaar weg vallen. Veel klachten van bellers en veel klanten blijven weg. Het nieuwe systeem werkt gewoon niet waarom niet terug naar het oude systeem het is half mei intussen en vanaf januari al dit geklooi. Al vier maanden lang. Geef gewoon toe dat het nieuwe systeem niet werkt en ga terug naar het oude vertrouwde systeem. Ik denk dat het een zinkend schip is en ik spring er liever nu vanaf dan dat ik mee kopje onder ga. Want als je 12 en half uur niet uitbetaald krijgt 225 euro dan hebben ze het kennelijk zelf keihard nodig en betalen ze dat niet uit. Moet eerst nog zien of ik het geld waar ik recht op heb nog krijg !

    nu ook webcammen

    Ook ik heb bij cs gewerkt en moet zeggen dat er constant weer iets gout ging zit nu bij privateconnection.nl en moet zeggen dat loopt lekker hebben nu ook de mogelijkheid om te cammen via zelfvoorhetzeggen.nl

    Thuis.nl (clubsense)

    Clubsense, oftewel Thuis.nl was vroeger een goed draaiende site, waar zowel gasten, als de dames het erg naar hun zin hadden. Helaas door diverse zgn. verbeteringen is de site gedoemd een trage dood te sterven. Veel dames en bezoekers hebben het zinkende schip al verlaten.

    Sterke punten
    Weinig.

    Zwakke punten
    Slechte, of geen verbinding. Geen respons op klachten van bezoekers noch de dames.

    Zonde!

    Zo zonde! rnrnClubsense WAS altijd zo'n betrouwbaar, professioneel en fijn bedrijf om voor te werken! Sinds de veranderingen van paar maanden terug is het NU veranderd in een onbetrouwbaar, onprofessioneel en onprettig bedrijf om voor te werken. Zo zonde!! Why???!rnrnAls ze op dezelfde voet verder gaan als de afgelopen 3 maanden dan vrees ik dat het binnenkort helemaal afgelopen is met dit voorheen zo goedlopende bedrijf! rnrn

    Sterke punten
    - het betrouwbare imago van voor februari 2012rn- wekelijkse uitbetalingrnrn(al de overige positieve punten zijn sinds de verandering weggevallen, zoals de regelmatige en duidelijke communicatie, bereikbaarheid service centrum, voldoende klanten, fijn intern prikbord, kunnen aanpassen van foto's van online profiel etc.)

    Zwakke punten
    De onderstaande negatieve punten zijn Ontstaan sinds februari 2012:rn- niet meer kunnen wisselen tussen profielfoto's Om zelf te kunnen bepalen welke online getoond worden.rn- foto's niet meer kunnen verwijderen!rn- als je ingelogd bent voor bellen op site, logt de pagina zich snel uit en daarmee wordt je ook uitgelogd voor bellen...rn- prikbord is er nog steeeds niet (en wordt waarschijnlijk zelfde als netbabes als die ooit nog komt, en die van nb is ook bagger, geen fotos, maar drie zinnen tegelijk kunnen plaatsen en structuur mist.)rn-inloggen is irritant omdat je steeds cookie code moet overtikken, wat ik vaak fout doe en daarnaast ook vaak overnieuw moet doen gezien hij snel uitgelogd wordt...

    nwe clubsense..vreselijk

    Oh ik vind het geen verbetering.De teller blijft doorlopen terwijl die niet aangeeft dat de klant heeft opgehangen .Ook als ik een beller heb en op accepteren druk gebeurt er niets.Mails sturen helpt ook niet want er NIET op gereageerd.Het is heel rustig,als je dan op thuispuntnl kijkt zie je dat er bijna niemand in gesprek is,dat kan toch niet.Ben me nu aan het inschrijven bij een andere .Erg jammer want het was altijd goed en gezellig met de meiden op het prikbord.Ik zou niemand meer aanbevelen voor deze website sinds de verandering

    Sterke punten
    netjes op tijd uitbetaald

    Zwakke punten
    zie hierboven ,mijn review

    Stil op Club Sense

    Ik zit nu een paar weken op club sense en ik zit met mijn sms en E-Mail online 24 uur per dat 7 dagen in de week En er komen geen br binnen en ik zit ook online met met die ander dingen maar geen mannen binnen ik weet niet wat er aan de hand is het is maar raar het lijk net of de mannen overlopen naar anderen websits Wat moet je daar aan doe heb alles gedaan

    Sterke punten
    Wel op tijd uitbetaling

    Zwakke punten
    het is te stil op Clubsense Veel problemen

    club-sense-te erg voor woorden

    een drama! what else shall I say! sinds ze zijn veranderd zijn mijn verdiensten van 100 tot 150 euro netto (dus 300) terug naar 25 euro! ik word er continu (zonder dat ik het weet) uitgegooid, moet om de 10 min controleren of ik nog wel sta ingeschakeld echt wat een drama! ook gaat er nu een melodietje ipv dat mijn telefoon overging. vroeger was ik boven de was aan het opvouwen of ik was aardapples aan het schillen en als mijn foon dat ging rende ik naar mijn plek. nu HOOR ik dat geluid niet eens als ik in de keuken ben, ben dus verplicht om uuuren te zitten wachten op de bellers die niet meer komen. helaas krijg je nooit antwoord op je mails en als ik bel zeggen ze dat ze ermee bezig zijn...uuhhh weeeeeeeeken dus. ik ga wat anders zoeken want dit is KUT

    Sterke punten
    elke week uitbetaald, het best betaald( nou ja het BLIJFT maar 40 per minuut en das niet eens veel voor erotiek, en 1 op 1 cammen is fijn

    Zwakke punten
    geen reaktie na mail, geen prikbord meer, slechte site geworden, amper bellers

    Slechte ervaringen

    Ik heb altijd met plezier voor CS gewerkt maar nu weiger ik het om nog maar 1 minuut in te loggen op cs. Dit weekend geprobeert te werken, ik was constant bezet terwijl er niemand aan de telefoon of in de chat was waardoor ik geen betalende bezoeker kon krijgen, in en uit loggen hielp niet. Je kunt bij je sms en email berichten, ga er maar gerust een paar uur voor zitten voordat die pagina geladen is, daarna mag je het gezeur van de bezoekers aanhoren in je chat, ze hebben je gemailt en gesmst maar je hebt nooit de moeite genomen om terug te smsen. Eerst kreeg je ook de minuut uitbetaald dat een bezoeker aan de telefoon hing voor hij in je beelchat kwam, dat loop je nu dus mis. Als fulltime dame is dat ongeveer 100 euro per week die je daarmee mis loopt dus reken maar uit. Ook het prikbord is verdwenen, ik heb ze talloze emails gestuurd met vragen maar er wordt nooit op gereageert. Heb meerdere keren geprobeert te bellen maar na 15 minuten in de wacht te hebben gehangen heb ik het opgegeven. Ook de volgorde op thuis.nl is niet meer eerlijk. Voor mij geen cs meer, er is geen cent meer te verdienen en als je al iemand in je chat krijgt kun je eerst gaan uitleggen dat het niet aan jou ligt maar dat thuis niet meer is wat het geweest is terwijl je allerlei verwijten naar je hoofd krijgt.

    Sterke punten
    wekelijkse uitbetalen

    Zwakke punten
    Software werkt absoluut niet Klanten lopen je alleen nog maar af te snauwen door de slechte software Veel minder klanten, iedereen is overgestapt Verdiensten bijna 10 keer minder terwijl je hetzelfde aantal uren werkt Geen gehoor van het cs personeel Geen prikbord meer Thuis.nl functioneert voor geen meter meer

    jammer van die nieuwe platform het werkt niet

    clubsense je kon er eerst heel goed je geld verdienen maar zoals hierboven geschreven is door die vernieuwde platform van hun en constante storingen en niet goed opgetelde minuten en bellers die niet door kunnen komen grote verlies inkomsten is mijn zin vergaan om bij clubsense te blijven de bij de service centrale blijven ze aardig ze blijven zeggen aan de storing wordt gewerkt maar ondertussen zie je je inkomen dalen en bellers blijven weg en vaste bellers die niet weten hoe ze mij kunnen bereiken raken uit frustatie boos en bellen niet meer . wat was er mis met die oude platform is mijn vraag .kunnen ze het niet terugdraaien . jammer dat zo een goed bedrijf erg achteruit is gegaan . ik heb 5 uur gezeten voor een beller van 7 minuten en daarna bleef het stil .was gewend 5 tot 600 euro in per week nu mag je blij zijn met veel moeite 200 euro of 100 euro per week te verdienen dan moet je wel de gehele week bijna 24 uur voor doorgeschakeld zijn . ben bang als ze het niet snel herstellen dat het dan totaal stuk gaat zo een mooi druk bedrijf wat het vroeger was . hopelijk ontslaan ze de techniek en nemen ze goede mensen aan die iets aan die storingen kunnen doen .vreselijk werken op deze manier ik ben mij ook op andre camsites gaan aan melden had ik eigelijk eerder moeten doen .

    Sterke punten
    service team altijd vriendelijk op tijd uitbetaald elke week

    Zwakke punten
    te veel storingen dat werken bijna onmogelijk is geworden .verlies van bellers daardoor . dus verlies van inkomen .door storingen worden je minuten niet goed bijgehouden . op dit moment is clubsense helaas de zwakste schakel . door al die storingen ben ik gestoord van geworden .heb vaker de service lijn aan de telefoon dan om weer een storing door te geven dan een beller . .

    Sinds het nieuwe systeem erg achteruit gegaan!

    Ik werk al langere tijd voor Clubsense. Het werken voor Clubsense heb ik voorheen altijd als prettig ervaren. Je wist waar je aan toe was, elke week uitbetaald, 40 cent per minuut. Met ca 40 uur per week inschakelen kon je voorheen 400 a 500 euro bruto per week verdienen afhankelijk van de drukte. Sinds ze een nieuw systeem hebben ingevoerd is echter niets meer zeker. Soms werkt het en kun je werken en soms werkt het niet en dan zit je te niksen en kun je dus ook geen geld meer verdienen. Klanten zijn ook erg ontevreden omdat ze steeds inbellen maar geen contact krijgen met de dames. Voor dat mislukte inbellen naar het systeem van thuis.nl betalen ze echter wel 80 cent per minuut. Dus als je een man aan de lijn hebt dan beginnen ze tegenwoordig vaak tegen je te klagen dat thuis.nl zo slecht bereikbaar is. Veel mannen zijn zo ontevreden dat ze weg gaan naar andere webcamsites waar het systeem wel werkt. Sinds de storing verdien je veel minder. De inkomsten per dag wisselen sterk omdat je soms een dag geblokkeerd staat of omdat het systeem soms een hele of halve dag voor jouw account niet bereikbaar is. De aanloop van klanten neemt ook af omdat ontevreden mannen naar andere sites zijn vertrokken. Je verdient nu met ca 70 uur per week doorschakelen nog maar 150 - 200 euro bruto per week. Dat is een forse achteruitgang. In ieder geval niet meer genoeg om van rond te komen. De informatie die je krijgt van Clubsense is karig. Voor de invoering van het nieuwe systeem kregen we nieuwsbrieven over de werking van het nieuwe systeem en werden we steeds geinformeerd. Sinds het nieuwe systeem er is en er veel storingen zijn zijn die nieuwsbrieven stopgezet. Je hoort gewoon niks meer. Het prikbord wat er was op het oude systeem is verdwenen. Het nieuwe systeem heeft nog geen prikbord waardoor je geen contact meer hebt met collega's op de site van Clubsense. Je zit opeens alleen thuis in de onzekerheid met een systeem wat opeens niet meer goed werkt. Je kunt wel bellen met het service center. Die dames aan de telefoon zijn altijd erg aardig gelukkig. Maar ze zeggen steeds hetzelfde: De technici zijn op de hoogte van de storing en er wordt aan gewerkt. Het wordt allemaal zo snel mogelijk opgelost! Maar ze zeggen dit nu al 4 weken en het werkt nog steeds niet goed. Er zijn wel een paar dingetjes verbeterd maar na 4 weken klagen klanten nog steeds dat we slecht bereikbaar zijn op thuis.nl. En mijn verdiensten zijn nog steeds veel lager dan voorheen. Ik hoop dat ze er snel in slagen om de site te verbeteren want dit houd je geen half jaar vol. Voor de dames is het niet zo lang vol te houden met al die frustraties over een slecht systeem en door een groot inkomensverlies. En voor de klanten is het niet vol te houden om steeds 10 keer voor niks in te bellen en wel 80 cent per minuut armer te zijn. Op kantoor zeggen ze dat alles wel goed komt en dat de klanten wel blijven maar dat lijkt me sterk als dit erg lang blijft duren. Er moet wat gebeuren! Ik heb in het verleden wel vaker webcamsites kapot zien gaan. Het zou jammer zijn als dat ook gebeurt met thuis.nl want voor het nieuwe systeem was het een mooie site om voor te werken.

    Sterke punten
    - 40 cent per minuut - uitbetaling per week - vriendelijke dames bij het service center - veel reclame voor thuis.nl waardoor er veel bezoekers op de site zijn

    Zwakke punten
    - De techniek. Bij het oude systeem liep het ook wel eens stroef maar sinds het nieuwe systeem is ingevoerd is het een drama. Je bent niet altijd meer bereikbaar voor klanten. Als je een dag gaat werken weet je niet of het technisch gaat lukken om te werken of niet. Chaos en onzekerheid die al 4 weken lang doormoddert. - Door de storingen kun je niet meer probleemloos werken waardoor je verdiensten zwaar onder druk staan. Je kunt er niet meer van leven. Hoeveel je gaat verdienen in een week is erg onzeker. Soms kun je een dag probleemloos werken en verdienen en soms ligt het systeem op zijn gat voor jouw account en kun je niks. Je staat dan wel doorgeschakeld voor klanten maar het blijft stil. - Geen informatievoorziening meer naar de dames toe sinds er storing is. Complete radiostilte van de kant van de leiding van Clubsense. - Totale onzekerheid over hoe lang de storingen nog aanhouden. Ze zeggen al 4 weken: we zijn er mee bezig. Ze weten niet hoe lang het nog duurt voordat het is opgelost! - Er komen steeds weer andere/ nieuwe problemen bij. Is het ene opgelost dan staat het andere technische probleem voor de deur.


Bezoek ClubSense

Schrijf je eigen review