Reviews van deze auteur

EuroClix niet betrouwbaar.

Ik ben al sinds 2011 bij EuroClix en heb inmiddels 6 uitbetalingen ontvangen. Geen problemen, geen lange wachttijd. Omdat ik bij een andere organisatie pro- blemen kreeg met betalingen n.a.v. aankopen bij webshops probeerde ik het bij Euroclix Ze hebben een ClixAssistent die er volgens de beschrijving voor zorgt dat een aankooptransactie correct wordt geregistreerd zodat er clixen geboekt kunnen worden. De applicatie is simpel te installeren in Firefox. Gedurende de hele transactie gaf de ClixAssistent 'groen licht'. Na een paar dagen geen click in mijn account. Per mail gevraagd hoe dat zat. Antwoord: Helaas :) kunnen wij geen clix in ons systeem vinden. Helaas :) kunnen wij zonder die clix niets onderzoeken en zullen dus niet uitbetalen. Meteen beantwoord: gedurende de hele transactie gaf de ClixAssistent 'groen licht' en zou mijn transactie conform de beschrijving van de werking van de ClixAssistent geregistreerd moeten zijn Antwoord wederom: helaas :) wij kunnen niets onderzoeken omdat er geen regi- stratie van Uw transactie is. Wel zijn wij bereid om a.d.v. een mail warain de verkoper de transactie bevestigd contact op te nemen teneinde alsnog compen- satie te verkrijgen. Meteen de betreffende mail doorgestuurd. Antwoord: helaas :) geeft de door U doorgestuurde mail onvoldoende informatie waarmee wij eventueel aan de slag kunnen gaan. Onbegrijpelijk, in die mail staan alle gege- vens over mijn aankoop en dat is niet voldoende? Daar valt dus niets mee te beginnen. Ik heb ze nog een mail-op-poten gestuurd maar dat zal vermoedelijk niets meer opleveren.

Sterke punten
EuroClix is alleen betrouwbaar als men alleen mails leest en meedoet aan enquetes.

Zwakke punten
Bij aankopen via webshops is EuroClix beslist onbetrouwbaar!!

Qassa is onbetrouwbaar.

Ik had jarenlang problemen met Mony Miljonair en sinds het Qassa heet is er niets verbeterd. Slecht werkende enquetes, vooral die van Panel Inzicht komen te vaak voor. Kost tijd en levert niets op. Naar klachten wordt niet geluisterd. Ik ben per vandaag gestopt met het indienen van klachten nadat ik feitelijk voor leugenaar wordt uitgemaakt. Woensdag11/5 was er een enquete over snacks die voor de verandering wel werkte. Daarachter zat een heel lange enquete van Nielsen over haarproducten. Die zou 50.000 qoins opleveren. Geduldig de hele enquete afgewerkt en ja hoor, vlak voor het einde.......pats! Afgelopen. De 50.000 qoins verdwijnen in de qassa van qassa. Echt, ik hoorde het belletje rinkelen :) Klacht ingediend, helpt niet. Ze weten niets van die enquete af, Daar heb ik niet van terug dus kappen er mee. Gelukkig zijn er ook enquetes die wel werken en qoins opleveren. Tot nu toe geen problemen met de uitbetaling. Wat ik ook afraad: aankopen via qassa. Waarom: de 'klikjes' van de aankopen gaan te vaak op geheimzinnige redenen verloren en worden niet meegeteld. Als je het dan laat uitzoeken komen ze niet met feiten maar bazelen iets over dat mijn pc niet goed zou werken. Qassa kan het nieet bewijzen maar zij hebben altijd gelijk. En het tegendeel kan ik niet bewijzen. Voor aankopen ben ik al langer geleden overgestapt naar een andere club die wel betrouwbaar is.

Sterke punten
geen

Zwakke punten
Er gaat teveel en te vaak wat mis bij Qassa waardoor veel verdiende qoins in de eigen Qassa verdwijnen.

Negatief maar ook positief.

Ik doe al lang mee met moneymiljonair en heb er- varen dat met uitbetalingen correct uitvoert. Waar ik steeds weer tegenaan loop is dat aankopen via de site niet zichtbaar worden. Een paar keer kon ik d.m.v. screenshots aantonen dat ik de bestel- lingen op de juiste manier het ingevoerd en kreeg toen uit 'coulance' de parels. Mét het zeurverhaal dat men er zelf niets voor kreeg. Lekker belang- rijk dus! Nu is er weer een nieuw fenomeen. Het programma Moneymiljonair+ geeft aan dat mijn pc niet juist geconfigureerd is om bestellingen op de juiste manier te verwerken. Maar wát er fout is zegt men niet: zoek het zelf maar uit! Een filmpje over het configureren is induidelijk, wazig beeld, te snel om te volgen. Dus wat info van mijn kant vastgelegd met behulp van screenshots zoals ik al eerder heb gedaan. Nee, dat was volgens één van de klantenservice medewerkers niet goed, dat moet alleen in een Word document. Ik heb geen Word op mijn pc: nee, daar hebben wij niets mee te maken. Regels zijn regels. Dus: als ik weer een aankoop mis heb kan ik niets bewijzen. Waar ik me ook aan erger zijn de zogenaamde 'keuringstijden' die bijna eeuwig duren! Maar ik ga wel door met MM maar zal het aantal aanko- pen beperken en mijn hei bij een andere site zoeken.

Sterke punten
Uitbetalen correct, er wordt snel gereageerd op e-mails met vragen. In sommige gevallen waar aankopen om de één of andere manier niet worden verwerkt worden de parels uit coulance bijgeboekt. Ik zou MM bij anderen aanbevelen met een paar waarschingen.

Zwakke punten
Misselijkmakende bureaucratie. Screenshots wor- den ineens niet meer als bewijs geaccepteerd, moet móet en zal via aan Word document.