• Th

    Review over Jiggy

    Jiggy

    Al vele jaren spaar ik Jiggy's. Aan klikken van pagina's. Heel simpel. Je krijgt daar jiggy's voor en zit je op 12,50 dan krijg je uitbetaald. Het gaat dan wel niet heel hard. Maar als je wat bij bol.com of andere internet winkels aanbieders dan krijg je daar extra jiggy's voor en gaat het wat sneller.

    Sterke punten
    Makkelijk geld verdienen.
    Altijd netjes uitbetaald krijgen

    Zwakke punten
    Duurt erg lang voor je kunt laten uitbetalen.
    De spelletjes die je kunt spelen om Jiggy's te winnen of te verliezen die verlies je meestal dan raak je Jiggy's kwijt en het duurt lang voor je de verloren Jiggy's weer terug hebt.
    Dus als ik mag adviseren klik alleen de pagina's aan en voor de rest geen spelletjes spelen waarbij je Jiggy's moet inzetten want geheid dat je er heel snel mee verliest.

    7 september 2013

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.

  • Bel mutsje

    Review over ClubSense

    Teleur gesteld

    Ook ik ben teleur gesteld in Club Sense.
    Ruim 9 jaar heb ik mij ingezet voor de club en er met veel plezier gewerkt.
    Er kwam een nieuw systeem eind januari 2012.
    Toen begon de ellende van storingen.
    Niet meer kunnen zien of je wel of niet online bent.
    Ingeschakeld staan maar toch offline bleek te zijn.
    Niet meer bij de memo's kunnen.
    Als je belt en zegt dat er steeds storingen zijn en de bellers steen en been klagen dan krijg je te horen de technische dienst is ermee bezig maar stuur maar ff een mail.
    Die mail krijg je na een week of twee terug alsof het mailadres niet bestaat.
    Dus weer bellen en zeggen ik krijg de mail terug.
    Ja de technische dienst is er nog mee bezig maar stuur maar ff een mail.
    Ik zeg ja die krijg ik dan zeker weer terug over een week of twee ??
    Dan moet je maar weer ff bellen.
    Dan word je toch van het kastje naar de muur gestuurd.
    Heel irritant want ik heb een pagina open van thuis.nl om in de gaten te houden of ik nog wel online ben.
    De pagina van clubsense open want dan hou je in de gaten of de minuten van het gesprek er wel bij geteld worden want dat gaat ook nogal eens mis.
    En hotmail open met mijn eigen memo's omdat ik op de pagina van clubsense niet lekker bij de memo's kan.

    Prikbord is opeens verdwenen dus collega's om tips vragen kan ook niet meer of je ervaringen delen.

    En zo had ik van de week een hele lange beller van maar liefst 12 en half uur en dat is er niet bij geteld !
    Ik een mail gestuurd, geen antwoord. Gebeld ze gingen het uitzoeken ik zou terug gebeld worden weer niks gehoord.
    Volgende dag weer gebeld en ze waren het aan het uitzoeken ik zou echt terug gebeld worden of het per mail horen.
    Nu na bijna vier dagen later weet ik nog steeds niks ik word niet terug gebeld ik word niet terug gemaild helemaal niks.
    gaat om behoorlijk wat geld maar ze geven geen thuis.
    Zo ga je niet met mensen om vind ik.
    En je moet je afvragen of je voor zo'n bedrijf wilt werken.

    Sterke punten
    Sterke punten: Zoals het vroeger was tot half januari 2012

    Zwakke punten
    Zwakker punten: Bellen niet terug als er iets is, mailen niet of laat terug of je krijgt je mail terug dat het mailadres niet bestaat. Heel veel storingen verbindingen die zomaar weg vallen. Veel klachten van bellers en veel klanten blijven weg.
    Het nieuwe systeem werkt gewoon niet waarom niet terug naar het oude systeem het is half mei intussen en vanaf januari al dit geklooi. Al vier maanden lang. Geef gewoon toe dat het nieuwe systeem niet werkt en ga terug naar het oude vertrouwde systeem.

    Ik denk dat het een zinkend schip is en ik spring er liever nu vanaf dan dat ik mee kopje onder ga.
    Want als je 12 en half uur niet uitbetaald krijgt 225 euro dan hebben ze het kennelijk zelf keihard nodig en betalen ze dat niet uit. Moet eerst nog zien of ik het geld waar ik recht op heb nog krijg !

    13 mei 2012

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.