Reviews van deze auteur

Pas op! Paul, Teun, OttoFa1 zijn dezelfde personen.

Review over Yops

Berichten geschreven door PAUL en OttoFa1 zijn de zelfde mensen!!! Gaan ook schuil onder de namen Lisa, Teun.
Let op zwarte vinkje bij hun naam. Dat betekend SPAM!!!

bij iedere slechte review schrijft deze persoon een positieve review. Dit staat inmiddels al bij deze site gemeld.

Wil je zonder gezeik reviews lezen en of plaatsen en of praten over Yops. Ga naar Riley Parks forum. Deze persoon die onder de naam Paul, of OttoFa1 of Teun of Lisa berichten schrijft is geweerd op dat forum.


Paul heeft ook voor Zubar gewerk, en nu opeens werkzaam bij Yops daar waar hij eerst zubar de grond in trapte nu opeens lof over Yops. pas dus op. Deze persoon plaatst altijd berichten en reviews wanneer er een persoon is die een slechte ervaring heeft met YOPS. Paul of ook wel Teun, Lisa, of OttoFa1 gebruikt altijd verschillende namen om een bericht te plaatsen. Inmiddels staat er bij ieder van zijn berichten een zwart vinkje. Dit houd in dat hij dus een spammer is en niet betrouwbaar is. Graag opletten als je een review leest. Zijn berichten zijn vrijwel ook duidelijk te onderscheiden omdat hij ALIJD reageert wanneer er een negatief review geplaatst word. Paul, Teun, Lisa of nu in dit geval gebruitk hij dus de naam OttoFa1 om zich voor te doen als iemand anders.

Zodra deze persoon weer een post plaats zal ik daar zelf ook op reageren zodat mensen weten dat hetdezelfde persoon is die continue onder andere namen goede reviews plaatst. zodat mensen kunnen zien hoe het er aan toe gaat bij YOPS.


Dus de nieuwere posts - reviews geplaats door PAUL, LISA, TEUN, of OttoFa1 zijn afkomstig van dezelfde persoon.

Zwakke punten
huren mensen in om positieve reviews na iedere slechte review te plaatsen. oftewel ZUBAR stijl.

Wie heeft er vandaag ook geen GELD ontvangen?

Review over Yops

Lieve Collega's / Operators.

Wie heeft er vandaag ook geen uitbetaling ontvangen?

Normaal heb ik het bedrag al binnen, nu staat bij mijn factuur wachten op uitbetaling.

Ze kwamen met een verhaal aanzetten dat mijn factuur nog niet uitbetaald was omdat de extra bedragen van FP er niet bij op waren geteld. Wie werkt er ook op FP en wie heeft zijn extra bonus van afgelopen week al wel op zijn factuur staan en uitbetaald gekregen vanmorgen?

Ik krijg hier zo'n nare nasmaak van!

Zeker ook na al die negatieve berichten van operators die ook al afgelopen weken problemen hadden met hun uitbetalingen. Mijn uitbetaal bedrag is te hoog om het maar te laten schieten.

Sterke punten
Voorheen keurige nette betaling. Helaas vandaag geen betaling mogen ontvangen. Baat me zorgen.

Zwakke punten
Vandaag geen betaling ontvangen en kwamen ze met een slap excuus waarom dit niet was.

Ik verwacht vandaag mijn geld nog. het bedrag wat ik moet uitbetaald moet krijgen is een te hoog bedrag om het te laten schieten. Staat het er vandaag niet op.... Dan ga ik toch echt wel aangifte doen.

Pas op. Goede Revieuws door dezelfde mensen Yops

Review over Yops

Beste Mensen/Operators.

Ik wil jullie graag laten weten dat veelal GOEDE reviews die voor Yops zijn geschreven door veelal dezelfde mensen zijn geschreven. Ze gebruiken allemaal een andere naam

Voorbeeld: Mike is ook Teun en TeunK

Guusje is ook Tamara, Karin, Yops medewerker , Tikker,

Dus veelal dezelfde mensen met andere namen plaatsen goede reviews nadat er iemand is geweest met een slechte review.

Dus als je na een slechte review opeens een positief bericht ziet verschijnen dan zijn het dus fake berichten die yops hun goede imago moeten redden. Dit zijn veelal berichten met een positieve inhoud na een review dat is geplaatst met een slechte review als de afgelopen weken hieronder te lezen is.

Let dus goed op. Ga af op je gevoel. Mensen plaatsen niet voor niets een slechte review. Zeker als een bericht met een slechte review een comment krijgt in een positieve sfeer of review die weer even de balans recht moet breien, na een slechte review.


Op andere forums worden meerdere klachten uitgesproken over Yops. Onderandere dat uitbetalingen uitblijven. Zo maar in eens je account word afgesloten. Mails met klachten worden uren later pas beantwoord, soms de volgende dag. In het begin was het binnen een half uur gelijk een mail.

Ook word er niet goed gehandeld over het feit dat er op Flirtpanel een chat waarop Yops accounts heeft voor hun operators, niet goed word omgesprongen met klachten over Flirtpanel. Voorbeeld: Er is een Kinderverkrachter actief op Flirtpanel en meerdere Operators hebben Yops hierover een melding gestuurd. Flirtpanel sluit account klant niet, maar zorgt er voor dat de betreffende operators die deze klant hebben gemeld deze klant dus niet meer krijgen. Waardoor het lijkt dat de klant dus is verbannen op de sites van waar flirtpanel hun klanten weg halen. Datingsites dus. Dus deze kinderverkrachter is nog steeds actief alleen operators die deze klant melden krijgen deze klant dus niet meer. Dus FLIRTPANEL accepteert Verkrachters!!. Ik weet dat al 3 operators met screenshots naar de politie zijn geweest en deze betreffende kinderverkrachter dus hebben aangegeven aangezien flirtpanel deze man niet blokeerd en gewoon toegang geeft op hun websites/datings sites. Yops doet na meerdere meldingen hierover ook niet aans. Yops is dus net zo goed schuldig!


Niemand wil immers een kinderverkrachter te woord staan.



Op die andere forum worden er ook slechte reviews gegeven over het feit dat opeens hun uitbetalinggrens opeens op 100 euro staat terwijl ze dit normaal altijd op 20 0f 50 hebben staan. Dus ze krijgen die betreffende Maandag dan niet uitbetaald.

Ook klachten over, niet uitbetalen na tussentijdse betaling op Donderdag. Heb je dan daarna 20 euro verdiend op de Maandag dan moet je gewoon uitbeaald worden. Veelal mensen krijgen dan niet uitbetaald en krijgen ze veelal verschillende redenen te horen waarom dat niet uitbetaald is.


Ook klachten over dat de verdiensten van mensen aanbrengen niet worden uitbetaald.
Veel mensen kunnen geld verdienen met het aanbrengen van nieuwe mensen dan krijg je wekelijks betaald als de operator 200 of meer mails die week heeft getikt.



Klachten over de standaard mails die je krijgt als je een vraag hebt of een klacht.

Mails worden veelal afgedaan met standaard mails als we hebben een melding er van gemaakt. Of we hebben je mail ontvangen en sturen het door naar de chat waar je voor werkt. Maar nooit echt inhoudelijke antwoorden op vragen die je stelt.

Dus beste mensen/operatos denk goed na of je wilt werken voor een bedrijf die in het begin zo goed van start is gegaan maar nu toch meer en meer gaat lijken op Zubar en hun smoesjes die ze op het laasts verzonnen omdat uitbetalingen uitbleven en of in eens accounts werder gesloten omdat je dus antwoorden wou hebben, op vragen van waar lijkft mijn verdiensten etc.

Mensen die voor Zubar hebben gewerkt die herkennen dit wel.

OOk veel klachten over
Werken met Chatportalen die klanten misleiden door pokes te sturen met de vraag of ze telefoonnummers van die betreffende klant mogen hebben of hun adres en vervolgens je een klacht krijgt dat je het gesprek niet ombuigt. Want je Mag geen telefoonummers en adressen doorgeven en of niet zeggen dat je ze niet ziet. Op hun site staat duidelijk vermeld wat de regels zijn. GEEN MISLEIDING MAAR WEL VERLEIDING maar hun pokes en teasers zijn 1 en al MISLEIDING doordat ze in pokes tegen de klant laten weten dat ze in de straat wonen of ze vanavond nog wel willen afspreken. Klant reageert dat hij die avond wel kan. Maar jij als operator moet dus dit gesprek zien om te buigen naar een andere onderwerp zodat Klant blijft mailen. Misleiding dus en is strafbaar! Danzij het boek van R.P Wat uitkomt in Januari 2019 en er een klein stukje al van naar buiten is gebracht in de tv show de wereld drtaait door, zodoende weten de mannen dus waarop ze met behulp van R.P moeten letten. Dus mannen trappen er niet meer in! Dat is nu al te merken.

Sterke punten
Geen Coaches.
Geen skype

Zwakke punten
*Laatste tijden problemen met uitbetalingen.
*Niet meer snel reageren op mails. Vaak een dag later.
*Standaard mails / antwoorden als je vragen hebt.
*Aan klachten word er niets aan gedaan.
*Instellingen veranderen waardoor je uitbetalinggrens opeens op 100 staat waardoor je dus die Maandag niet uitbetaald word.
*Geen avond en nacht Bonussen meer.
*Mensen betalen om een goede review achter te laten om hun reet te redden.
*Accounts worden zomaar in eens gesloten.
* Werken met Chatportalen die onderandere Kinderverkrachters toe laat. Deze berichten moet je dus gewoon beantwoorden kan je dus zelf niet blokken!
* Werken met Chatportalen die klanten misleiden door pokes te sturen met de vraag of ze telefoonnummers van die betreffende klant mogen hebben of hun adres en vervolgens je een klacht krijgt dat je het gesprek niet ombuigt. Want je Mag geen telefoonummers en adressen doorgeven en of niet zeggen dat je ze niet ziet. Op hun site staat duidelijk vermeld wat de regels zijn. GEEN MISLEIDING MAAR WEL VERLEIDING maar hun pokes en teasers zijn 1 en al MISLEIDING doordat ze in pokes tegen deklant laten weten dat ze in de straat wonen of ze vanavond nog wel willen afspreken. Klant reageert dat hij die avond wel kan. Maar jij als operator moet dus dit gesprek zien om te buigen naar een andere onderwerp zodat Klant blijft mailen. Misleiding dus en is strafbaar! Danzij het boek van R.P Wat uitkomt in Januari 2019 en er een klein stukje al van naar buiten is gebracht weten de mannen dus waarop ze met behulpt van R. P moeten letten. Dus mannen trappen er niet meer in! Dat is is nu al te merken.

Maar goed niet voor niets was er in Mei 2018 de chats allemaal gesloten door de overheid, ik verwacht nadat R.P haar boek verschijnt dat het wederom niet anders zal zijn.

Dus je moet wel weten hoe je gesprekken moet ombuigen nadat een klant reageert op een teaser met daarin de Player vraagt om klant zijn nummer. Dus je moet een klant MISLEIDEN. Wat volgens hun eigen regels niet mag maar ach ja... ze weten immers zelf ook niet meer hoe ze het moeten hebben.

Op de chats zoals Flirtpanel, OD, etc is het wel eens drukker geweest! Overdag is het haast stil en in de avond rond 22 uur a 23 uur dan word het wat drukker. Voorheen waar er altijd 500 a 600 + in de wacht stond staat er nu amper iets meer dan 200+ in de wacht.


* Ook moet je lange berichten weg tikken als voorbeeld een klant een bericht stuurt van 700 tekens. Een bericht afdoen met 1 zin mag niet. Dus let wel... Snel een korte bericht weg tikken is niet toegestaan want je word geheid gemeld.

* Alles loggen wat een klant verteld. Ook al staat het er dubbel in. Anders gaat je percentage omlaag en kan je account gesloten worden wegens slecht loggen.

Geen uitbetaling mogen ontvangen, wie heeft ook dit probleem?

Review over Yops

Sinds een week begin ik een probleem met de uitbetalingen te ervaren. Vorige week begin het al. Ik ontvang altijd mijn loon voor 13:00 uur. Sinds ik voor hun werk heb ik altijd mijn loon tegen die tijd op mijn rekening staan. Sinds vorige week had ik om die tijd geen loon ontvangen en kreeg daar behoorlijk een slecht gevoel over. Ik heb ze een mail gestuurd maar kreeg pas na 16:00 uur een bericht op terug en misschien raad je het al... Na 10 minuten stond opeens het loon/bedrag/verdiensten op mijn rekening.


Nu vandaag heb ik helemaal geen/verdiensten/geld ontvangen en ook mijn bank kon niets vinden van een storting. Nu moet ik zeggen dat Op een chat waarop ik werk drie weken terug al een bericht plaatste dat er bij sommige studio's problemen waren met uitbetalingen en dacht nog van, oh jee... Toch niet weer he. Nou nu heb ik dus vandaag geen verdiensten ontvangen. Ik wil vragen wie hier nog meer problemen mee hebben??? Ik tik dus ook niet verder voordat ik mijn verdiensten heb gekregen.


Voortaan toch maar weer via PayPal uit laten betalen want ik vertrouw dit niet!! Ik krijg dan ook echt een slecht onderbuik gevoel en doet mij denken aan de laatste weken bij ZUBAR waar uitbetalingen ook uitbleef!!!

Sterke punten
Voorheen keurig nette en op tijd uitbetalingen. Sinds twee weken is dit minder en word er ook te lang gewacht met het beantwoorden van mails. Krijg hier een raar onderbuik gevoel van!

Zwakke punten
sinds twee weken gedonder met uitbetalingen!

reacties: