Zubar B.V., gevestigd in 's-Gravenhage, is in november 2011 opgericht, en komt voort uit de operatorafdeling van een adult dating-website die reeds sinds begin 2006 operationeel is, zodat wij inmiddels bijna 6 jaar aan ervaring hebben. Omdat wij in eerste instantie zeer nauw betrokken waren bij deze website weten wij als geen ander hoe belangrijk het is voor een opdrachtgever dat de berichtafhandeling op een correcte wijze wordt uitgevoerd. Zubar gaat tegenwoordig verder onder de naam Yops.

Zubar Reviews

    Prima!

    Ik ben heel erg tevreden over Zubar. Ik vind de begeleiding heel sterk. Dit wordt ook op een positieve manier gedaan en je wordt daar behandeld als mens. De uitbetaling is perfect op tijd en er zijn minstens 3 chats waar je kunt chatten.

    Sterke punten
    Goede coaches
    Keurige uitbetaling
    3 chats
    prima haalbare target

    Zwakke punten
    uitbetaling bij minimaal 50 euro

    Berichten centrale [BC]

    Ik werk nu zo,n 4maanden bij BC [Zubar] en het bevalt mij prima meestal werk ik in de middag maar als en niet veel te doen is log in na 22;00 en dan is het erg druk en ik doe meestal 800 tot 1400 berichten per maand omdat ik niet meer tijd heb .Er word op tijd uitbetaald en de inwerking vond ik geweldig leuk en ondanks dat het bij mij meerdere middagen koste zei ze geeft niets doen we gewoon nog een middag oefenen. Ik vond mijn coach lief geduldig en aardig. En dacht dat zij mijn coach bleef maar toen kreeg ik iemand anders en dat vond ik jammer omdat ik haar gewoon fijn vond . Krijg beoordelingen net als bij ieder ander werk en dat is ook logisch lijkt mij en geef toe ik vond het ook niet fijn eerst die beoordelingen. Maar je onthoud dan wel de punten die je beter anders kan doen maar ook wat je wel goed gedaan hebt word er gezegd. Het komt heel streng over in het begin maar valt reuze mee hoor. Dus zoek je leuk werk dat je lekker thuis kan doen in je eigen tijd dan zou ik het zeker doen. :)

    Sterke punten
    Fijne inwerking en heel geduldig. Betaling op tijd en fijn werk .

    Zwakke punten
    Voor mij als er middags weinig berichten komen omdat ik dan het liefste tik maar dat is wisselend ene keer druk andere keer minder.

    Vraag en aanbod

    Ik moet er nu zo om lachen dat er klanten hier klagen dat ze "opgelicht" worden. Zonder de perverse, getrouwde, foto's van hun piemel sturende, ronduit zieke, zwakke, gestoorde, ik krijg geen seks thuis, zeikende mannen zou Zubar ook helemaal niet bestaan.

    De enigen die opgelicht worden zijn de arme vrouwen van de klanten, de vrouwen die slecht worden behandeld, de vrouwen die elke dag weer bedonderd worden, de vrouwen die goed genoeg zijn om vieze sokken te wassen maar niet goed genoeg zijn om trouw aan te blijven, de vrouwen die dagelijks bestookt worden door hun mannen met de meest zieke seksuele wensen en als de vrouw van de klant niet doet wat hij zegt? Dan kan hij niet wachten om weer snel achter een site van Zubar te gaan zitten rukken ( en daar natuurlijk een complete fotoshoot van te maken varierend van een slappe piemel met volle bos haar, tot een erectie die zo grappig is dat het bijna triest is, volgend door de foto waarop ze spuiten. Echt WTF mankeert mannen die dat doen?

    Kortom hoe je het ook wendt of keert, de mannen zouden sowieso eens niet zo pervers en seks belust moeten zijn en dan zouden ze het ook niet zo moeilijk hebben om een echte vrouw te vinden die wel aan hun absurde eisen voldoet.

    En nogmaals vraag en aanbod! Zonder enge geile mannen zou Zubar niet eens bestaan!

    Sterke punten
    * Altijd tijdige en correcte betaling.
    * Mogelijkheden om te groeien binnen het bedrijf.
    * Het werk is zo vreselijk grappig om te doen, zeker als klanten kwaad zijn.
    * Je hoeveelheid mensenkennis wordt uitgerekt tot het maximum.
    * Gezelligheid met coach en supervisor.
    * Vrije inlog.
    * Je kan lekker makkelijk vanuit huis werken.

    Zwakke punten
    * De zeikende mannen.
    * Mannen die foto's van hun piemeltje sturen.

    Zubar goed bedrijf

    Zubar is een leuk en goed bedrijf. Ik werk er niet zo lang, maar tot nu heb ik weinig commentaar. Wekelijks uitbetaald, en de coach die ik heb is prima.
    Wil het altijd zelf ondervinden en of oordelen, en gaat zelf nooit uit aan negatieve
    verhalen.
    Je werkt in principe voor jezelf, dus dan moet je het zelf leuk maken vind ik.
    Als jij negatieve ervaringen hebt, dan moet je gewoon stoppen, maar kijkt vooral
    ook naar jezelf. Ik krijg altijd goed feedback en opbouwende kritiek, maar ook complimenten, en dat maakt het leuk. Omdat ik slechthorend ben is dit werk voor mij ideaal. En vindt het tevens ook een sport, om de klant tevreden te houden.
    Wat betreft het oplichten, tja de mannen die credits eraan besteden, doen het zelf. Als jij het opgeeft aan de belasting, is het geen fraude. (en anders wel natuurlijk).

    Sterke punten
    Lage target 200 berichten, en hoge staffel
    Goed en betrouwbaar uitbetaald.
    Goed en overzichtelijke website, ook wordt er aangegeven wanneer
    het druk is (weinig wachttijd).
    Mijn coach is prima, geen problemen (behandel een ander zoals je zelf behandelt wilt worden)
    Ga zo door Zubar! Ik snap niet de negatieve publiciteit.

    Zwakke punten
    Af en toe is er niemand aanwezig op skype. Maar lang niet altijd zo.

    Goede bijbaan!!

    Hoi hoi,

    Ik werk als een tijdje voor Zubar en kwam via Google hier terecht en lees veel negatieve reacties. Waarom?!

    Ik werk er al een tijdje (nee ben geen coach!!) en vind het prima werk. Ik tik per dag zo`n 200 berichten (zo`n 80 per uur) en doe dat een aantal dagen in de week wanneer ik daar zin in heb en tijd voor heb. Meestal heb ik zo`n 1000 berichten en verdien ik toch mooi 150 euro in de week. Met die 600 euro in de maand kan ik iets leuks doen; winkelen, lekker uiteten, boodschappen, feestjes. Ik zie het probleem niet zo.

    Ik lees van veel mensen hier dat het vreselijke mensen zijn daar, maar de punten die hier opgegeven worden lijken mij niet meer dan normaal. Veel mensen hebben een slechte grammatica, geen goede beheersing van de Nederlandse taal en houden de logboeken erg slecht bij. Vind jij het gek dat jij dan een mail krijgt met verbeter punten?
    Er is altijd wel wat te zeuren, of jij nou dit werk doet of jij werkt ergens anders.
    Ben jij een beetje snel met typen en heb jij een goede fantasie, geloof mij, dan kun jij hier lekker bij verdienen en hoef jij helemaal niet dagen en urenlang achter jouw pc te zitten hoor.

    Als je meer wil weten mag je hier een berichtje achter laten hoor, dan reageer ik terug of mail ik je even.

    Sterke punten
    Goede wekelijkse uitbetaling
    Vriendelijke coaches. (ik werk er al een tijdje en heb nog nooit problemen met ze gehad)
    Prettige site, goed overzichtelijk
    Vaak staan de berichten al klaar en kun je meteen aan de slag

    Zwakke punten
    Misschien iets vaker een bonus week doen of een extraatje er tegen aan gooien; bijvoorbeeld een cadeaubon van iets of iets ander kleins dat verloot wordt bijvoorbeeld.

    Top bedrijf!

    Schrik van de negatieve reacties hier. Blijkbaar zijn dat ex collega's die zich niet aan de afspraken hebben gehouden en daardoor het hele bedrijf in de zeik zetten. Ik werk al ruim 2 jaar bij Zubar en ik vind het een ontzettende leuke job. Niets oplichterij, het is gewoon entertainment. Niet meer en niet minder. En het staat duidelijk in de disclaimer. Daarbij, mensen worden niet gedwongen om credits te kopen, dat is een keuze. Ik speel weleens online bingo, en dan kies ik toch ook zelf ervoor om op te waarderen of niet? Als ik dan verlies moet ik niet gaan klagen erover. Bij zubar is het voor zowel operators als klanten erg duidelijk wat ze doen. En aangezien een klant betaald per bericht mag je inhoudelijk ook wel kwaliteit verwachten voor dat bericht of niet? Een operator die niet fatsoenlijk uit zijn woorden kan komen, of geen interesse toont in een klant door een onzin bericht terug te sturen of erg kort, is bij Zubar niet welkom. De klant is koning, en hoort kwaliteit te krijgen. Dat is overal zo, en niet alleen bij Zubar.

    Sterke punten
    -leuk en gezellig bedrijf
    -altijd keurige betaling (maandag's geld op je rekening)
    -vast aanspreekpunt (coach)
    -vrije inlog en werktijden
    -laag target van 200 per week

    Zwakke punten
    -soms lange wachttijden maar als je weet op welke momenten je moet inloggen kun je daar handig op inspelen

    Hier een 'klant' van matchwereld.nl (Zubar)

    Erg interessant om te zien hoe (ex) medewerkers en leidinggevenden van Zubar hier op het internet tegen elkaar tekeer gaan. Laat ik het nu eens van de kant van de zogenaamde 'klant' belichten:

    Stel dat je een reden hebt om contacten aan te gaan met andere vrouwen. Stel dat je oprecht zoekende bent. Stel dat je in één van de vele honderden nepwebsites terecht komt waarbij de motivering van de website houder is om zoveel mogelijk geld uit de bezoeker te persen. Stel dat je 85 cent per credit betaald en dat de typmiep erachter slechts 15 cent per bericht krijgt. Is dan de logische conclusie niet dat er voor 70 cent per bericht tussenuit wordt gehaald voor de initiator van die nepsites? Dat er iets wordt geleverd wat niet echt is terwijl er wel de indruk wordt gewekt dat het echt is?

    Als er nou 200 moderatordames gemiddeld 200 berichtjes wegwerken dan praten we over 40.000 berichtjes per dag... á 0,70 eurocent dan kunnen we met z'n allen uitrekenen dat er 28.000 euro per dag (!!) aan dit soort uitschot wordt betaald... met uw en mijn portemonnee! In een maand tijd is dit ruim 800.000,-! Per jaar dus bijna 10 miljoen euro! Nu weet u waar uw creditbetaling van slechts 22 euro voor een paar berichtjes naar toe gaat: een snelle Ferarri die u voorbij komt flitsen? De meest dure Mercedes top klasse? Dure pakken, dure boten? Betaald van uw menselijk verlangen naar menselijke warmte!

    De vraag is... is het inspelen op uw menselijk gevoel naar warmte en genegenheid nou oplichterij of is het 'inspelen op de behoefte van de klant'? Is het feit dat u uw zuurverdiende eurootjes overmaakt naar dit geboefte een bewuste keuze van u of mag u verwachten dat er daadwerkelijk invulling aan uw behoefte wordt gegeven? Makkelijker vergeleken: u gaat naar Albert Heijn en koopt een pakje boter. Mag u thuis dan verwachten dat boter in het pakje zit of afgewerkte motorolie? Beiden kunt u immers op uw boterham smeren!

    Aan zowel eigenaren als moderators van dit soort sites: U bent de grens van moreel en gevoel voor menselijkheid al 100 x voorbij gegaan ten gunste van geld! Eurootjes! U parasiteert op de portemonnee van anderen! U levert niets! U houdt anderen een worst voor waarvan u vooraf weet dat u het niet zult geven! U maakt misbruik van menselijk gevoel naar warmte en genegenheid. Het maakt u niet uit naar wie het geile berichtje gestuurd wordt zolang er maar op gereageerd wordt. U bent het schuim der aarde, het uitschot, de loosers van de maatschappij en praat het recht doordat het 'niet uw schuld is dat die behoefte er is en dat u er slechts invulling aan geeft'.

    Kortom,.... is dit oplichterij of dienstverlening? Ik hou het op dienstverlenende oplichterij!

    Sterke punten
    - Slimme marketing,
    - weten hoe de psyche van met name mannen in elkaar steekt,
    - uitstekend op de hoogte van voortplantingsdrift (van mannen!),
    - rijden grote auto's over de rug van anderen
    - begrijpen het verschil tussen 85 cent per credit en het betalen van 15 cent per bericht aan een moderator
    - Uitstekende winstverwachting per jaar van meer dan 10 miljoen euro per nepsite
    - hebben geen probleem met hun geweten
    - dragen mooie dure pakken en onbetaalbare juwelen

    Zwakke punten
    - hebben problemen met hun moderators, schrapen teveel eurocentjes naar zichzelf toe (70 cent van de 85 cent per credit)
    - Zijn niet milieubewust door hun dure mercedessen en ander te groot materiaal
    - Kijken niet kritisch naar kosten door de grote winsten

    leuk bedrijf om voor te werken.

    ik heb een tijd voor Zubar gewerkt en ben daar zeer tevreden over. De betaling verliep prima en was steeds op tijd. Het aantal berichten was super, er was altijd wel wat te tikken. Mijn coach was echt heel tof, je kon bij hem met alles terecht en hij nam echt de tijd voor je. Hoe meer berichten je tikte hoe hoger de verdiensten per bericht. Je moet er natuurlijk wel wat voor doen om een leuk bedrag te verdienen, maar dat is overal toch? Heerlijk vanuit huis werken wanneer het jou uitkomt is toch erg fijn?

    Sterke punten
    duidelijke, menselijke communicatie tussen de "tikkers" en de coach. Prima feedback waar je iets mee kunt. Betaling altijd correct en op tijd.

    Zwakke punten
    Ik heb ze niet ontdekt in de periode dat ik voor Zubar werkte.

    Reactie

    Ik ben weer tevreden over Zubar en ik snap de reactie van bijvoorbeeld Dirk niet. Dirk; als je de Dikke van Dale erbij pakt, lees je wat oplichting betekent: "door bedrog geld enz. afhandig maken" en dat is hier niet aan de orde. Moet je de voorwaarden van de sites maar eens lezen en dan veel mannen niet lezen ;-) Ik moet zeggen dat Zubar een TOP!!! bedrijf is, goede uitbetaling en daarnaast ook nog eens een goede coach. Maar ja, als je natuurlijk een keer eruit wordt gekikt of een andere slechte ervaring hebt, dan kan je al snel negatief zien.

    Sterke punten
    Alles is gewoon goed aan de site, het bedrijf en de mensen.

    Reactie op de reviews/

    Wat wordt er hier toch een onzin geschreven. Zubar licht helemaal niemand op. Ze zijn er voor mannen die te zwak of te pervers zijn om een leuke vrouw te kunnen vinden. Mooie oplossing toch? Daarbij staat er bij het aanmelden heel erg duidelijk in de voorwaarden dat het gaat om fictieve profielen ( ik heb mij voor de grap eens aangemeld en het is echt heel erg duidelijk te zien) en daarbij bestaan er ook geen vrouwen die direct naakt foto's sturen dus de mannen denken alleen maar met hun pik en hebben verder niet echt verstand.

    Dat er geen berichten zijn klopt ook niet, op welk moment jij je ook inlogt stromen de berichten binnen dus lekker veel tikken is ook mogelijk! Ik verdien tenminste heel erg goed. Zubar zal ook zeker niet op mijn CV komen te staan maar niet vanwege de redenen die hier genoemd worden. Ik wil niet bekend staan als iemand die in de "seks industrie" heeft gewerkt/ werkzaam is. En dat is voor iedereen weer anders. Wat mij trouwens ook opvalt zijn dat de slechte reviews bijna onleesbaar zijn, vol met spelfouten en verkeerde interpunctie, ook qua grammatica is het taalgebruik om te janken en wordt er niks onderbouwd. Lijken wel 18 jarige breezermeisjes die hier aan het gillen zijn.

    Ik heb geen problemen met Zubar, nooit gehad ook. Sylvia en de coaches doen hun werk gewoon goed.

    Sterke punten
    * Betaling altijd correct en op tijd.
    * Vrije inlog.
    * De target van 200 berichten zorgt ervoor dat ik sneller en beter werk.
    * Geen zeikende controle's zoals bij andere bedrijven.
    * Niemand die in je nek staat te hijgen.

    Zwakke punten
    Stom toeval maar altijd als ik ergens tegenaan loop waarvan ik echt even niet meer weet wat ik moet doen, is er niemand online terwijl dat anders wel altijd zo is.

    Geen problemen met Zubar.

    Beste allemaal,

    Tot mijn verbazing zag ik een paar nare reviews die ik eerlijk gezegd op niets vind slaan. Val me niet direct aan, want het is gewoon een persoonlijke mening. Als je een probleem hebt met een bedrijf probeer je toch via direct contact alles op te lossen? Ik zou dat zelf wel in ieder geval doen. Dit lijkt me weinig genoegdoening te geven, of zie ik dat nu verkeerd?
    Goed, dit gezegd te hebben wil ik graag het volgende ook nog even gezegd hebben. Ik kan best begrijpen dat er veel kritiek is geweest op de desbetreffende persoon. Ik bedoel, de spelling is nou niet bepaalt correct. Is het dan gek dat er kritiek komt? Lijkt me niet.
    Verder vind ik het mooi om te lezen hoe mede operators hun reviews onderbouwen. Zelf ben ik ook operator en ik doe het met veel plezier. Ondanks dat ik full-time werk is het werk bij Zubar leuk om te doen en het helpt me m'n Nederlandse spelling te onderhouden. Mijn ervaringen met Zubar tot nu toe zijn goed. Veel communicatie, goed onderbouwde feedback en aardige coaches. Al met al, heb ik gewoon géén problemen. Ik hoop dat de persoon die een probleem heeft met Zubar dit ook gewoon netjes kan oplossen. Houd de eer aan jezelf en zet jezelf niet zo voor paal.

    Sterke punten
    Veel communicatie, goed onderbouwde feedback, aardige coaches en nette betalingen.

    Zwakke punten
    Voor Zubar geen.
    Voor review schrijvers met nare berichten; Ze onderbouwen zich zelf niet, kijken alleen naar een ander en niet naar zichzelf.
    Ik hoop dat jij/jullie mans genoeg worden om conflicten als "grote mensen" kunnen oplossen ;)

    Top groep

    Lieve operators van Zubar die het nu voor ons opnemen. Enorm lief van jullie. Zoals we altijd zeggen in het leven, er zijn mensen en er zijn potloden. En daar doel ik op, dat er altijd wel iemand tussen moet zitten die raar doet. zoals de persoon die hier zijn of haar negatieve ervaring heeft gedeeld. Laat lekker praten, de mensen die voor ons werken en die het goed hebben, weten hoe het in elkaar steekt. Alleen blijkt nog vaak dat de mensheid moeite heeft met kritiek ontvangen. Mensen die praten over dat 2000 berichten onmogelijk is, en dat coaches maar een cursus moeten volgen, dat zijn vaak uitspraken als gevolg van zwakte. Mensen die bijvoorbeeld hun toetsen bord niet kunnen vinden ;)
    Ach ik kan er een lang verhaal van maken..
    Kortweg?
    Werk hier al lange tijd met plezier..
    Altijd gaat alles correct.
    Een goede discussie is menselijk en mag ook aangegaan worden
    Houd de eer aan jezelf..
    Blijf lekker tikken en verdien je centjes daar is waar we het om doen.

    Sterke punten
    Correcte houding personeel
    stipte uitbetaling
    goede feedback
    direct antwoord via mail of skype

    Zwakke punten
    geen

    Zubar.

    Ook ik snap de slechte reviews niet, ik werk er nog niet zo heel lang.
    In Mei 2014 ben ik begonnen, maar vind het ontzettend leuk werk.

    En ook ik heb berichtjes gekregen van wat jij beter niet kon typen, dat ik beter op mijn spelling moest letten met een uitgebreide uitleg etc.
    Maar dat is toch ontzettend fijn? De tips kan jij daarna weer prima gebruiken, en zo ook jouw werk verbeteren.

    Net alsof jij bij een andere baas geen opbouwende kritiek zou krijgen?

    Wanneer jij er een beetje tijd in steekt, verdient het ook super lekker.
    Momenteel is dit mijn enige bron van inkomsten, en dat blijft het voorlopig ook.

    Iedere maandag word ik gewoon netjes betaald, en kan ik gelijk mijn factuur bekijken.

    En zit ik met vragen, dan is er altijd wel direct een coach die ik zou kunnen aanspreken. En word vervolgens prima geholpen.

    Zubar

    Ik werk ook al enige tijd voor Zubar, en ja ik krijg wel eens een mailtje, dat ik bijvoorbeeld een logboek ben vergeten, dat is mijn eigen schuld niet die van de operator, als je een baan hebt krijg je nu eenmaal wel eens opbouwende kritiek, waar dan ook, wat doet topicstarter dan, boos naar huis lopen in de lunchpauze?
    Wat ik fijn vind aan de 'kritiek'van mijn coach is het feit dat er ook ALTIJD iets positiefs instaat!En ook wij operators zijn maar mensen, ja ik vergeet wel eens een logboek, omdat ik denk, oei vergeten die vul ik straks in, of word wat moe en sluit teveel af met dezelfde groet, en als ik daar even op gewezen word, kan ik daar prima mee omgaan, nogmaals opbouwende kritiek!

    Verder is er ook normale communicatie over en weer en krijg ik bij een eventuele vraag altijd vrij snel en rap antwoord.

    De staffel waar mensen het over hebben is prima haalbaar, en als je een beetje snel kunt tikken heb je een leuk extraatje elke week, en altijd lekker op tijd!

    Ik hoop dat de mensen die overstappen, een goede keus maken, want ook zijn er momenteel veel oplichters actief die je binnenhalen met bergen goud ( die je nu eenmaal niet kan verdienen hiermee) en vervolgens heb je niks, en misschien moet ik deze mensen bedanken, meer tikwerk voor de mensen die wel open een transparant naar hun coach zijn, mocht ik kritiek hebben, had ik dat met mijn coach opgelost, met mijn eigen mail, en mijn eigen naam..

    Sterke punten
    Altijd netjes op tijd met de betaling
    Goede communictie mede coach
    Opbouwende kritiek met altijd een compliment
    Sterk team in mijn ogen als ik andere 'groepen'volg die er soms een rommel van maken ( goh misschien wel door die kritiek;)

    Zwakke punten
    Ik heb geen zwakke punten in het team van Zubar.

    Bla bla

    Wat een onzin allemaal, als je geld nodig hebt is dit werk superhandig.
    Ik heb een schat van een coach, en net zoals in ieder bedrijf en bij elk werk
    heb je regels. Als je niet met regels om kan gaan moet je maar voor jezelf beginnen :) Ik ben tevreden over Zubar, je word netjes behandeld krijgt je
    geld op tijd en als je goed doortikt kan je goed verdienen. Niet zeiken dus :p

    Sterke punten
    Netjes uitbetaald.
    Goede begeleiding.

    reacties zubar

    Ik werk zelf al een aantal jaar bij zubar, en ik moet eerlijk zeggen ik ben heel tevreden, ik heb hier verder ook geen voordeel bij dat ik een reactie zet, gaat mij gewoon om eerlijkheid en mijn ervaring.

    Ik maak ook weleens fouten en dan word ik erop gewezen door mijn coach, alleen maar goed , dan kan ik erop letten.

    Ik word ook gewoon correct behandeld, en herken ook niet de negatieve verhalen, want als ik ergens tegen aan loop , of ik ben het ergens niet mee eens, staat degene boven mij daar ook voor open, en krijg ik gewoon normaal antwoord.

    Denk dat we niet moeten vergeten dat het gewoon werk is, en als je bij een andere werkgever fouten maakt, dan hoor je dat ook, lijkt me normaal.

    Geld is altijd op tijd, dat heb ik bij andere werkgevers weleens anders
    meegemaakt.

    Ik ben blij dat ik hier mag werken en dat meen ik echt, zeker in deze tijd.

    Jammer dat het nu door sommige zo negatief word belicht.

    Sterke punten
    Heel correct met betalen.

    Je kunt zelf ook aangeven waar je tegenaan loopt, je word op je fouten gewezen,maar is normaal, anders zou het een chaos worden.

    Zwakke punten
    geen

    Zubar

    Ik ben al meer dan een jaar werkzaam bij zubar. En tot nu toe bevalt het mij heel erg goed om daar te werken. Helaas lees ik een paar negatieve reviews die het op de persoon spelen.
    Zubar is gewoon een bedrijf net als alle anderen. Ook als jij voor een "gewone baan"hebt zijn er wel eens dingen die jou niet aanstaan. Dan lijkt het mij de normaalste zaak van de wereld dat zoiets PRIVÉ word besproken. En niet op het internet iemand zwart maken. Sylvia is een top wijf die gewoon aangesproken kan worden. Net als jou coach allemaal vrij toegankelijk. Ik heb ondertussen al meerdere keren een andere coach gehad en allemaal zijn zij stuk voor stuk leuke en goede mensen. De een ligt jou wat beter dan de ander, maar dat is toch ook zo in jou eigen omgeving?
    Als iemand het nodig vind om een aanval te doen op een ander doe het dan open en bloot (lees echte naam)
    Wie zijn werk goed doet heeft geen problemen en net wat eerder benoemt is kans op een extra chat.
    Ook ik heb wel eens dat ik het niet eens ben met een controle en daar word dan gewoon over gesproken. En dan gaan wij gewoon weer verder.
    Wat ik aan negatieve dingen lees, daar ben ik van overtuigd dat het niet klopt. En wie het niet eens is met zubar of de regels van zubar jammer dan. Jij hebt gesolliciteerd. Snel rijk worden bestaat niet en een beetje tikker kan in een relatief korte tijd minimaal 100 euro per week bijverdienen. Als iemand het als baan ziet in 8 uur tijd 5 dagen per week dus 40 uur is 300 makkelijk te doen. Maar mensen die liever lui zijn en er geen moeite voor willen doen die gaan klagen. En dan ook nog laf onder een schuilnaam.
    Dan klagen over Sylvia die op uren dat wij al slapen nog aan het werk is. Daarnaast ook gewoon een gezin heeft. Door haar werk hebben wij onze centen elke week.

    Sylvia top bezig.
    De klagers laf achterbaks en nog heel veel meer, wat ik niet wil zeggen, omdat ik mij dan tot jullie niveau zal verlagen

    Sterke punten
    tijdige betaling. Goede begeleiding. Meedenkend wanneer nodig. Open communicatie. En een hele boel meer.

    Zubar is een prima baas.

    Tot mijn verbazing lees ik hier enkele negatieve ervaringen. Ik werk al enige tijd voor dit bedrijf en ik heb in het verleden ook bij andere bedrijven gewerkt. Bij andere bedrijven werden de betalingen slecht gedaan maar bij Zubar krijg je echt altijd op tijd betaald. En natuurlijk zijn er regels waar je je aan moet houden maar dat heb je bij ieder bedrijf anders wordt het een zooitje. Mijn controles zijn altijd prima en mijn coach is echt geweldig! Altijd aardig en attent. En bij andere bedrijven ben ik altijd weggegaan omdat het een rommeltje was. Hier heb je altijd werk en je mag inloggen wanneer je wil en dat is bij veel andere niet vanzelfsprekend.
    Ik vind Zubar top en ik hoop er ook nog lang te mogen blijven werken.

    Sterke punten
    De keurige standaard betaling.
    De goede begeleiding.
    Vrije inlog.

    Zwakke punten
    Die zullen er beslist zijn maar ik ben ze nog niet tegen gekomen.

    Goed bedrijf

    Wat hier allemaal staat is echt onzin. Ik werk al langere tijd bij Zubar en nooit problemen gehad. Ook krijg ik nooit rare reacties op controle's of ik een komma verkeerd heb geplaatst. Er wordt eerlijk met je om gegaan en als je te laat bent om je target af te melden ( voor een noodgeval) dan nemen ze je ook heel erg serieus en helpen zelfs met praktische zaken. Ik vind het een heel erg goed bedrijf, een betere bestaat er niet.

    Sterke punten
    * Fijn en eerlijk bedrijf.
    * Betaling altijd op orde en op tijd.
    * Houden rekening met je prive situatie.

    Zwakke punten
    Niet kunnen "samenwerken" of chatten met andere operators. Soms zou ik het wel fijn vinden om met anderen te praten over het werk, de negatieve kanten en de leuke kanten.

    Spreek iemand zelf aan

    Iemand die anoniem mails verstuurd is laf, geef naam en toenaam en ga met de persoon in discussie die het volgens jou niet goed doet. De mail geschreven door ""Loes"" ach gewoon zielig en laat ieder voor zich praten. Ik werk zelf al een heel lang voor dit bedrijf en nooit geen klachten. Misschien je werk goed doen, heb je nergens geen last van, je werk niet goed doen, ja dan heb je pech en word je aangesproken. Maar ""Loes"" lees jij je mail eens na, typefouten, rare zinnen, dus ga eens bij jezelf te rade. Maar joh, wie goed doet goed ontmoet, denk daar eens over na. Zubar is een super bedrijf, lieve mensen die altijd voor je klaar staan mocht er wat zijn. En de uitbetaling, super.

    Sterke punten
    Goed en fijn bedrijf
    Lieve en behulpzame coaches
    Goede uitbetaling
    Fijn om voor te werken

    Zwakke punten
    Kan niets bedenken

    Werk er al enige tijd met erg positieve ervaring

    Ik werk hier nu enige tijd en helaas zijn er altijd mensen die negatief reageren op thuiswerk in welke branche dan ook.
    Voor mij is het puur bedoeld als bijbaan en beleef dan ook veel plezier in het werk dat ze aanbieden daarnaast heb ik dan ook de vrijheid van werktijden bepalen.

    Zelf ben ik nooit erg goed geweest in het schrijven van revieuws maar als je leuk thuiswerk zoekt dan is Zubar zeker een aanrader. Tevens word er altijd netjes en snel op vragen gereageerd en krijg je goede ondersteuning als je iets niet snapt.

    Sterke punten
    goede begeleiding
    ruime werktijden
    altijd optijd met betalingen
    gezellig en leuk team

    Zwakke punten
    niet bekend bij mij

    al bijna 2 jaar werk ik hier

    Prima bedrijf. Nooit problemen met betalingen gehad of ander bovengenoemde minpunten. Wanneer je als operator word aangesproken zal dat niet voor niets zijn. Ik vind het dan ook een zeer slap excuus om te zeggen, kijk een naar het taal gebruik van anderen op de chat. Verbeter de wereld en begin bij jezelf!

    Ik heb in totaal al iets van 6 coaches gehad en alle van hen waren toppers!
    En ja, er word gemaild wanneer het druk is maar, een ieder met een beetje compassie voor het bedrijf zal bijspringen en helpen. Help een ander zoals je zelf ook geholpen wilt worden.

    Sterke punten
    Betalingen altijd op tijd
    Goede begeleiding
    Prettig contact met coach ( en ja dat moet ook van jezelf afkomen )

    Zwakke punten
    Ben ik nog niet tegen gekomen. Is jouw werk goed? Dan is er ook geen rede voor kritiek. Doe je jouw werk niet goed, dan ook niet zeuren over het commentaar!

    Zubar is goed

    Ik vind zubar heel goed heb ook voor ze gewerkt hebt nooit problemen met ze gehad hebben ook altijd op tijd betaald.

    Ik ben van zubar weg omdat zei jammer genoeg niet met buitenlanders werken In name Suriname wat ik wel heel erg jammer ving.Want je hebt hele goeie tikker die het werk goed doen. maar jammer geen kansen krijgen die bewijzen dan werken voor iemand in Suriname voor heel weinig

    Sterke punten
    Zeer goed

    Zwakke punten
    niet werken met buitenlanders

    Bende zeikers

    Ik vind het grappig dat jullie hier ZUBAR zitten zwart te maken, terwijl jullie waarschijnlijk zelf de fout zijn.

    Ik werk zelf al een goed jaar bij Zubar. En vind ook dat ze wel wat strenger mogen zijn. Zeker om idioten zoals jullie uit het bestand te weren. Toen ik begon werd mij gezegd dat je betaald wordt naar werken. En oké het is 10 cent. Maar je vergeet dan dat dit kan opgroeien tot 17cent en als het een feestdag is zelfs tot 22cent!!

    Daarnaast, goed de 200 tekens zijn veel, maar als je een BEETJE creatief weet om te springen met je woorden is dat piece of cake. Ook is het zo dat als jij je werk GOED DOET, dat je wordt gevraagd voor een andere chat, waar je veel losser behandelt wordt.

    Maar natuurlijk heb je IDIOTEN zoals de klagers hier, die niet begrijpen dat ZIJ ZELF zijn gaan aankloppen om te mogen werken, en dan nog gaan eisen beter betaald te krijgen. De reactie van Sylvia is helemaal gegrond vind ik. Want jullie kleingeestigen ook denken.

    Sterke punten
    correcte uitbetaling
    goede coaching (als je een beetje beleefd blijft toch)
    correcte opvolging van de verplichtingen (die vooraf meegedeeld zijn)
    leuke werksfeer
    leuke bijverdienste

    Zwakke punten
    De operatoren zoals deze hier aanwezig zijn, die hun best niet kunnen of willen doen om op te groeien en dus de sfeer op de websites verkloten!

    Zubar

    Beste mede-operators,

    Ik deel jullie onvrede totaal niet. In tegenstelling tot jullie heb ik hele goede gesprekken met mijn coach en staat zij open voor feedback, zowel positief en negatief. Ook zijn zij zeer flexibel indien je de target een keer niet haalt. Als je dat maar op tijd aangeeft. Hier heb je zelf natuurlijk ook veel invloed op.

    Dat jullie de controle overdreven vinden ben ik niet met jullie eens. Sterker nog, zij mogen van mij nog veel strenger controleren. De fouten die ik soms lees in de teksten zijn om te janken. Slechte spelling, onvolledige zinnen, logboeken die amper gebruikt worden en zo kan ik nog wel even doorgaan. Zij moeten dit wel goed controleren, anders loopt het de spuigaten uit.

    Verder heb ik ook geen problemen met Skype, dat zet ik aan zodra ik aan het werk ga en als ik klaar ben zet ik Skype weer uit. Overigens communiceer ik hoofdzakelijk via de e-mail.

    Ook begrijp ik die aanval niet zo goed. Indien het ergens anders beter is, of je kunt het zelf beter, dan moet je er gewoon mee stoppen.

    Groeten,
    Jaikel

    Sterke punten
    Coaches,
    Uitbetaling,
    Werkveld,
    Enthousiasme

    Zwakke punten
    Geen

Deze website is niet meer actief

Schrijf een review