Zubar B.V., gevestigd in 's-Gravenhage, is in november 2011 opgericht, en komt voort uit de operatorafdeling van een adult dating-website die reeds sinds begin 2006 operationeel is, zodat wij inmiddels bijna 6 jaar aan ervaring hebben. Omdat wij in eerste instantie zeer nauw betrokken waren bij deze website weten wij als geen ander hoe belangrijk het is voor een opdrachtgever dat de berichtafhandeling op een correcte wijze wordt uitgevoerd. Zubar gaat tegenwoordig verder onder de naam Yops.

Zubar Reviews

    Slecht

    Al een eeuwigheid geleden heb ik voor zubar gewerkt, ben hier toen weggegaan met een reden. De reden is verder niet relevant. Vorige week heb ik besloten om weer eens te kijken hoe het nu bij zubar is. Ik heb een mail gestuurd, en het duurde echt nog ruim 4 dagen voordat ik een reactie kreeg. Het kwam er eigenlijk op neer dat ik niet welkom was, omdat zij teveel zouden twijfelen en mijn berichten waren niet goed genoeg, en dat terwijl mijn berichten door de controles altijd goed waren bevonden zeg maar gewoon perfect. Mij maakt het verder niet uit want ik heb Zubar niet nodig. Maar het leek mij weer leuk om terug te gaan naar het oude stekkie. Nou ik ben blij dat ik niet meer welkom ben, het gevoel was toen toch wel goed om weg te gaan.

    Sylvia ga vooral zo door met jouw botte hartelijkheid.

    Sterke punten
    Op tijd uitbetaling
    Genoeg tik mogelijkheden

    Zwakke punten
    Sylvia en coaches
    Teveel controles
    Komma neukerij

    Raar bedrijf

    Ik denk dat Zubar Sylvia er uit moet donderen en er nieuwe coaches in moet zetten!
    Sylvia maakt de Chat stuk! Coaches kunnen hun gang gaan omdat Sylvia hun de veren in hun reet steken!
    Zubar loopt lang zo goed niet meer als voorheen en dat is overduidelijk te merken!

    Vriendin van mij heeft van de week zich proberen aan te melden maar tot op de dag van vandaag geen reactie terug gekregen van die Sylvia! Ook heeft zij een mail naar Zubar zelf gestuurd met of ze nog operators nodig hadden hier ook niks op terug gekregen! Zubar heeft dringend operators nodig zeggen ze steeds maar op mensen terug reageren die zich aanmelden ho maar!! Trieste gedoe daar! Wil je goed verdienen ga dan voor Cutey Chats werken standaard 15 cent per bericht en 2 cent bonus na 20:"0 uur. Dus niet eerst tikken voor 10 cent als bij Zubar maar al gelijk berichten weg tikken voor 15 Cent! Ook wekelijkse betalingen!!
    Dat motiveert echt! Daar kan Zubar een voorbeeld aannemen!

    Sterke punten
    Wekelijkse betaling.

    Zwakke punten
    Sylvia moet weg! Zij verpest het voor iedereen en ook voor Zubar zelf!

    Irritante Coaches!

    Zeiken over: We, Wij,Jij,jou,Jouw etc!

    Operators die werken voor Zubar zijn geen mensen maar een Getal/Nummer

    Heb je een klacht over Sylvia en spreek jij daar Zubar zelf op aan dan spelen ze dat altijd door aan Sylvia en krijg je ten alle tijden een soort van Dreig mail terug!

    Dus Zubar willen jullie dat jullie oude werknemers/operators terug komen Ontsla Sylvia en zet er nieuwe coaches in! Zoals het nu is kom ik Niet terug en wil ik daar ook geen mail meer over ontvangen!!!!!

    Zubar

    Tja, Zubar, wat moet ik daar eens over zeggen.

    Toen ik er net werkte vond ik het echt fantastisch. Ik had een leuke coach, ik ging goed met mijn berichten op Berichtcentrale, kreeg weinig verbeter punten en ze waren zo tevreden met mijn typen dat ik na zes dagen al een andere chat erbij mocht nemen (X-club heette die volgens mij). Ik was helemaal happy en ook erg gemotiveerd.

    Maar toen begon het ineens. Ik kreeg een andere coach, de reden weet ik niet eens meer... volgens mij was er niet eens een reden! Deze coach was mwah, ze was niet verkeerd, maar ook niet zoals mijn allereerste.

    naja, okee, vooruit dan maar. Ik ging gewoon door hoe ik gewend was, typte berichten met veel tekens en dacht dat ik toch wel de goede richting op ging. Maar ja, na elke week kreeg je een soort rapportje over de week. Ik kreeg screenshots met rode kaders van woorden (me/je/we) wat toch écht niet kon hoor! Het is jij, mij, wij.

    Ook mocht ik niet de zogenoemde opvulling doen. Moest alles op de kleinste vorm houden. Dus geen 'oooooh, hahahah, xxxx', nee het was 'oh, haha, xxx'.

    Okee, sorry hoor!

    Oh en dat stomme van 'reageer op deze e-mail vóór 21:00 uur op die en die dag'. Jeetje, mensen hebben ook nog een leven naast de chat.

    En dat je verplicht was elke week 200 berichten moest halen. De eerste twee weken ging dat wel want ik was vrij, maar toen mijn andere verplichtingen weer begonnen, zat ik soms zondagnacht nog fanatiek te typen om maar op de 200 te komen. Als ik dat niet had, oei oei oei, dan moest dit aan de zogenoemde 'hogerhand' worden verteld. Nou, oei, broei, wat was ik bang. En naast dat werd je profiel gelijk op inactief gesteld, ik vond het allemaal een beetje kleuter gedrag.

    Ook mocht je op zaterdag, maar vooral zondag, je niet afmelden, want dan dacht Zubar dat je dat deed omdat je die kut 200 berichten niet haalde.

    En door al die grammaticale regels en de hoeveelheid tekens die Zubar toch wel verplicht stelde, duurde het soms net te lang om alles te checken waardoor het bericht bij Berichtcentrale verviel en ik die tijd voor niks had getypt.

    Maar het ergste vond ik nog wel dat er een erge persoonlijke situatie voorkwam en ik voor onvoorziene tijd even niet aanwezig kon zijn, en ik netjes had gevraagd of mijn account even op pauze kon worden gezet totdat het weer beter ging. Nou dat werd niet zo makkelijk aangenomen, want daar was die pauze status niet voor hooooor. Het was of ik zou gewoon elke week mijn target halen, of ik werd ontslagen... mijn keuze was daarin makkelijk.

    Na al dit negatieve, vond ik wel dat het bij Zubar prima geregeld was omtrent de betalingen. Elke maand kreeg ik netjes en op tijd het geld op mijn rekening gestort.

    Sterke punten
    Uitbetaling was altijd op tijd
    Soms extra bonus bij feestdagen

    Zwakke punten
    Mierenneuken om grammatica
    Wisselen van coach
    Geen reactie op vraag andere chats
    Verplichte target van 200 berichten
    Dreigen met 'hogerhand'

    Zubar ? NOOIT MEER! kun je beter Zumba gaan spelen

    Heb ook voor zubar gewerkt, even alles op een rijtje:

    Bij Zubar B.V. kun je al zeer snel beginnen als chat-operator, waarbij je (erotische) berichten van onze klanten beantwoord, en alleen werkt wanneer je daar zelf tijd en zin voor hebt!

    er staat "en alleen werkt wanneer je daar zelf tijd en zin voor hebt!"

    Conclusie: het is alles behalve dat. want de coaches komen meteen met

    "je bent VERPLICHT 200 berichten per week moet versturen anders word je op inactief gezet"

    De vraag luid dan, Wanneer heb je dan er tijd voor als je meer dan 40 uur in de week werkt? zit je dan op de zondag uren achter de pc met tegenzin te typen omdat je de 200 berichten MOET halen. Zoveel uren en zo weinig betaald krijgen. Voor elke scheet of je nou een komma vergeet of JE / ME / WE schrijft in plaats JIJ / WIJ heb je de coach meteen in je nek hijgen met "Het regent klachten over jou ABN's" sorry hoor maar vele operatoren schrijven met JE / ME / WE. Jou opdracht is om die klant aan de PRAAT te houden, who cares of je dat nou met WE / JE / ME of WIJ / JIJ doet??? die gasten zijn zo wanhopig daar echt niet op gaan letten hoor. Ik zag het probleem eigenlijk niet maar goed. Dan elke week gezeik op skype met klachten je doet nooit iets goeds.

    toen had ik gezegd, weetje wat jongens doe die rotzooi maar lekker zelf dan als je het zo goed beter weet. Daar was ik snel klaar mee met die coaches. Zovele uren , zovele drama , zovele stress en afgezeikt te worden voor slechts 10 cent per bericht? is het mij niet waard. Hun verdienen bakken geld door ons en wij krijgen maar 10 cent ervan. Zijn zat andere sites die niet zo idiotische controles doen en zelfs beter betalen. wtf 200 berichten per week is bijna onhaalbaar als je meer dan 40 uur per week moet werken. Kreeg ook een mail met of ik terug komen wou en op welke voorwaarde ik alleen terug zou willen komen. Dacht bij me eigen krijg de tering maar. Ik denk dat zubar probeert oude operatoren terug te winnen omdat ze merken dat de huidige operatoren langzaam een voor een vertrekken bij zubar omdat hun echt onbeschoft en respectloos zijn naar de operatoren. En proberen ze op deze manier de oude operatoren terug te winnen omdat ze gewoonweg operatoren te kort komen. Zelf schuld. Ik ga alleen terug als hun coulanter zijn beter verdiensten bieden en zelf de aantallen berichten bepalen mag en geen gezeik krijgt om elke scheet. voor 10 cent ga ik daar niet meer terug.

    Sterke punten
    Betalen op tijd uit

    Zwakke punten
    Teveel eisend
    Gefrustreerde coaches
    Je word afgezeikt bij elke scheet (gepaard met kritiek)
    je bent verplicht 200 berichten per week te doen
    Ze zijn grof onrespectvol en toleranties weder medewerking (collegiaal) kan je vergeten

    Zubar is niet zo leuk om voor te werken

    Ik ging toch even googlen waarom ik als ex werknemer van Zubar ineens een mail krijg van ene filosoof in bedrijf in opdracht van Zubar. Dit is toch heel vaag?
    Toen ik zag dat meerdere mensen hebben gehad, zit ik vol woede. Hoe durven ze mijn mailadres aan anderen door te geven zonder mijn toestemming. Dit kan toch helemaal niet? Wat doen ze dan met onze adresgegevens?

    Mijn advies, NIET reageren op de mail. Dit voelt niet goed.

    Ik ben zelf ook bij zubar weggegaan om hun arrogante coaches die om elke punt of komma commentaar hebben. Bij elk berichtje krijg je weer zo een mail waardoor je echt onzeker wordt. Iedereen vertrekt bij zubar en gaat naar een ander bedrijf.

    Ik werk nu met heel veel plezier voor Operatormatch en heb daar nooit gezeur. Ze laten iedereen in hun waarde.

    Sterke punten
    Betalen op tijd uit.

    Zwakke punten
    arrogante coaches
    zeer strenge controles die vaak nergens op slaan
    geven mailadressen en wie weet meer door aan anderen

    Zubar wil weer contact met ex-operators...

    Het lijkt erop dat Zubar een beetje terug begint te komen van haar strenge beleid en eenzijdige strengheid op andermans functioneren Heb ongeveer een half jaar voor ze gewerkt, ben weggegaan en kreeg deze week onderstaande mail:

    "Beste lezer,

    Mijn naam is , en ik ben als externe consulent ingehuurd door Zubar B.V. om te polsen of voormalige medewerkers interesse hebben om terug te komen.

    Je vertrek kan allerlei redenen hebben gehad: Men was te streng, men was niet streng genoeg, het target kon niet worden gehaald, je werd te snel op pauze gegooid, het boterde niet met je coach, de tarieven stonden je niet aan, de chat waar je op werkte beviel niet, het klikte niet met de supervisor, om maar een aantal mogelijkheden te noemen. Laten we eerlijk zijn: De klachten op internet liegen er niet om.

    Ik zou graag van jou willen horen waarom je bij Zubar weg bent gegaan, en of je eventueel interesse hebt om terug te komen.
    Zo ja, dan zou ik ook graag van je horen onder welke voorwaarden dat zou zijn. Wil je bijvoorbeeld een andere coach dan je had, een soepeler target, meer technische ondersteuning, een andere tariefsstructuur, of werken op een andere chat? Dat zou heel goed mogelijk kunnen zijn!

    Graag hoor ik van je, zodat ik richting Zubar kan communiceren waardoor mensen bij hen stoppen, en om te kijken of wij iets voor elkaar kunnen betekenen zodat jij weer voor hen aan het werk kunt.

    Voor de duidelijkheid: Ik ben weliswaar ingehuurd door Zubar, maar dit is op externe basis. Dit is voor mij een tijdelijke opdracht, en alle informatie die je mij geeft betreffende je ervaringen met bijvoorbeeld coaches of supervisors zal geanonimiseerd door mij aan Zubar worden teruggekoppeld.

    Alvast bedankt voor je antwoord.

    Met vriendelijke groet,

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    * slecht met privacyregels: geeft prive-emailadressen aan derden zonder toestemming
    * durft zelf niet in gesprek met ex-werknemers
    * heeft blijkbaar personeelstekort, dus grote prestatiedruk te verwachten

    Goed voor eventjes... maar dan beginnen de problemen

    Via Zubar gewerkt op Berichtencentrale.
    In het begin verloopt alles goed, goede inwerking, een eerste evaluaties waren positief met een paar punten waaraan moest gewerkt worden, wat heel begrijpbaar is... dan opeens krijg je zonder uitleg een andere coach omdat mijn schrijfstijl niet goed genoeg was en je gaat je dan voelen alsof je terug in het lager onderwijs zit en je op iedere letter, komma of punt dat je plaatst word afgestraft.
    Als je dan de zinnen van de coaches zelf 2 keer moet lezen vooraleer je ze begrijpt en als de reden geeft waarom je op bepaalde dingen zo antwoord dat het zo in het ganse gesprek past, krijg je direct kritiek en gaan ze dreigen met uitsluiting en om je niet te gaan uitbetalen.

    Nu nog steeds aan het werk op berichtencentrale maar via een andere dienst en opeens doe ik alles perfect en ook bij de evaluaties die je nu ook rechtstreeks krijgt van Berichtencentrale niets anders dan positieve reacties.

    Als je hier voor wil beginnen werken, zorg dat je Nederlands op het hoogste niveau is en vooral dat je tegen onterechte kritiek van bepaalde coaches kan.
    De eerste was een supervrouw met opbouwende kritiek maar de andere waren gewoon zo snel mogelijk en zo diep mogelijk de grond in boren.

    Sterke punten
    correcte uitbetaling

    Zwakke punten
    onbekwame coaches tot onbeschoft (niet allemaal)
    Willen zo perfect zijn, dat het op de chat ook niet meer realistisch overkomt.
    Er zijn er die veel beter betalen per bericht

    Zubar en Tybo Holding = ellende

    Ook ik heb 3 maanden gewerkt voor Zubar. Wat anderen ook al schreven Sylvia van Zubar iemand die alleen maar zeurt.

    Je krijgt binnen 2 dagen zeker 10 mails wat je allemaal fout doet, wordt totaal afgebrand op elke komma, elke letter en ik kan je garanderen dat er niet 1 punt in orde is. Je krijgt mails waar je helemaal af wordt gezeken en als je IETS terugzegt krijg je gelijk de coach erbij die ook nog eens begint.

    Ik dacht dit is normaal,maar het begon me steeds meer te irriteren. Dat voor 30 euro per week. Want de chats komen traag, heel traag. Vaak zit je minuten te wachten en komt er niets.

    Via een advertentie ben ik toen erachter gekomen dat er meerdere partijen op Berichtencentrale chatten en ben ik bij Operatormatch terecht gekomen. Relaxte lui, vriendelijk, denken met je mee en de betaling is hetzelfde MAAR ze hebben ook bonussen, voor veeltikkers, ze kiezen iedere keer iemand eruit die zomaar een bonus krijgt van bijvoorbeeld 10 euro en nog veel meer.

    Sinds dien werk ik daar al weer een jaar en met veel plezier.

    Sylvia, Tybo en Zubar, nooit aan beginnen

    Chantal

    Sterke punten
    Veel mails, heel veel mails met alles wat je fout doet

    Zwakke punten
    Geen goede ondersteuning
    Geen extra bonussen

    Wat een fout zeg

    Hier enkele maanden gewerkt. het is dat ik geld nodig had maar ben nog nooit zo benaderd en vernederd.
    Je kan de ene mail na de andere krijgen over je kwaliteit. Ja je moet echt een opleiding bij Schoevers gevolgd hebben. Ja je leest het niet verkeerd. En vergeet niet Cum Laude afgestudeerd te zijn.

    Het is altijd een wedstrijd andere bedrijven afmaken. Mocht je geen melding gemaakt hebben over een ander bedrijf, want ja we werken allemaal op grote sites en niks is van hen zelf, dan kan je daarop afgerekend worden.
    Duh ik zit om zelf geld te verdienen niet om controles uit te voeren.

    Ik begrijp de positieve reacties ook niet.

    Owja let ook goed op dat je betaald krijgt waar je recht op hebt.

    DOE HET NIET!!!

    Zwakke punten
    betalingen
    omgang
    erge coaches
    Grote mond weinig te bieden

    VRESELIJK!

    Nooit en dan ook echt nooit meer ga ik voor zulke mensen aan het werk!
    Wat een vreselijke mensen zijn dat daar, geen graatje respect, en maar zeiken alsof ze de koningin zijn. Nou schat je bent nog viezer dan vies.
    Ik raad mensen dan ook echt af! en eerlijk is eerlijk, wat is nou 30 euro per week en er gaat nog bruto vanaf ? Helemaal niks! Heb eigenwaarde, en zet je zelf niet zo voor schut.

    Zwakke punten
    Alles, zwaar ontevreden en boos!

    Nooit er gaan werken!

    Tijdje bij Zubar gewerkt. Nu moet je perfect Nederlands kunnen en word je echt overal op afgezeken. Nou bij mij was de motivatie om te werken er ook snel af! Dus slordige berichten in hun ogen en ontslagen was er zo blij om! Werk bij een andere chat waar de werksfeer veel beter is en ze niet meteen in je nek gaan zitten hijgen als je een punt of komma vergeet.

    Onmenselijke organisatie!!!

    Ik wou voor Zubar gaan werken, omdat ik nogal hard geld nodig heb en in de schulden sta. Ik dacht, hoe meer chat operators hoe meer geld! Maar eerlijk is eerlijk, hoe veel geld ik ook nodig heb, ik zal nooit met deze onmenselijke figuren willen werken! Ik was volgens de coach niet op de inwerkafspraak verschenen, terwijl ik braaf achter mijn laptop zat met skype aan. Nou, mevrouw wist mooi via de mail te vertellen hoe het wel niet zat en dat ik maar een nieuwe afspraak moest maken. Ik heb toen gemaild dat ik er wel degelijk was, heb haar ook 3 minuten na de afgesproken tijd een bericht gestuurd waar zij was, maar nee. Ik was niet op komen dagen. Kortom, veel gemaild in een half uur tijd, waarbij de coach het nodig vond om mij als een leerling in de klas te behandelen. Ik heb altijd geleerd dat je bij een bedrijf gelijkwaardig bent en dus niet ondergeschikt aan een coach. Haar taak was niet mij op te leiden, maar mij in te werken. Ik heb besloten om niet met hun te werken, ook na alle reviews die ik hier gelezen heb, ben ik blij dat ik hun afgezegd heb. Ik ga wel bij andere operators werken die wel weten dat er een mens aan de andere kant van de verbinding is.

    Beetje heel erg jammer!!!!!

    Ik werk een jaar voor Zubar, 2 leuke coaches gehad, die opbouwende kritiek gaven, waar je wat mee kon. Echter door slechte berichten, en ja daar neem ik de schuld compleet op mij, dat had beter gekund, mijn account op pauze ( al voor de controle!!) en daar was mijn vraag over! En ik wist van niks en kon niet inloggen, degene die dit gedaan had niet te bereiken, en mijn coach wist ook van niks, mail verkeer over en weer die ik hier maar niet zal plaatsen maar daaruit zal blijken dat de communicatie nergens op slaat en ik heb dan ook net per direct mijn account bij Zubar opgezegd, inmiddels compleet gefrustreerd over het mailverkeer. Mocht er iemand toch graag dit mail verkeer willen lezen, een berichtje mag altijd!
    Ik heb dan ook met mijn Eigen inlognaam een review gegeven, want ik ben ervan overtuigd dat dit een stukje communicatie is die niet de hoofdprijs krijgt.

    En iemand die mij kan vertellen waar ik een klacht kan indienen over een supervisor, heel graag, mijn eeuwige dank !!

    Sterke punten
    netjes betalen
    leuke coaches
    opbouwende kritiek van coaches
    vrij inloggen

    Zwakke punten
    soms niet te bereiken
    slechte communicatie in mail met een supervisor wat nergens op slaat.
    nergens te vinden op zubar waar je een klacht kan indienen
    er geen rekening mee houden dat we mensen zijn en geen machines
    verwaandheid van in dit geval de supervisor
    niet te bereiken op het moment dat je iemand nodig bent
    coach niet ingelicht die wist van niks
    en zo kan ik nog wel even doorgaan over dit onvoorstelbare staaltje ' geen communicatie mogelijk met mij want ik ben supervisor'

    Zubargezeik

    Ik werkte al een poosje voor zubar, wat een coaches daar, kommaneukers, die een beetje interessant lopen te doen en als er echt wat is waar je niet uit komt in geen velden of wegen zijn te bekennen en je geen enkele uitleg krijgt.

    De coaches voelen zich als god en scheppen er een groot genoegen in vooral negatief te zijn, terwijl je beter ook eens goede of opbouwende kritiek kan geven op een menselijke manier, dat komt heel anders over dan de manier waarop de coaches van zubar werken, en nee niet allemaal maar de meeste bekende namen absoluut wel. Ik ben al enige tijd werkzaam nu ook voor BC bij een andere werkgever waar ik veel menselijker word behandeld, en je niet voor elke komma of punt een mail krijgt die je MOET beantwoorden, en dan zelf niet openstaan voor kritiek.

    Ik voel mij bij de andere ploeg veel beter op mijn gemak, en ben blij dat ik van het wijzende vingertje van Zubar af ben, en zou dan ok mensen adviseren ergens bij de onder of bovenstaande groepen te solliciteren.

    Gestopte berichten mag Zubar niet meer doen, en daarbij raak je ook total ongemotiveerd door al die mailtjes over bijna niks.

    Opbouwende kritiek, prima, maar dit is gewoon kommaneukerij en gezeur niet meer en niet minder, maar wel vergeten dat wij het geld in het laatje brengen.

    Sterke punten
    Nette betaling elke maandag of dinsdag

    Zwakke punten
    Onmenselijke coaches
    Je moet taalkundige zijn
    Geen kritiek kunnen verdragen maar wel geven
    Eisen dat je op Skype bent en zelf nooit bereikbaar zijn als er echt iets is
    Zich boven iedereen verheven voelen
    Er een hobby van maken je compleet af te kraken in een mail waardoor je enorm ongemotiveerd raakt

    Voorbeeld mails die je krijgt van coach

    Hallo allemaal,

    Ik wilde jullie er even op wijzen dat het tijdens het inloggen op de BC
    verplicht is om op skype te zijn, ook als je alleen je aantallen checkt.
    Wij moeten iedereen kunnen bereiken in geval van nood.
    Als ik een mail zend waarin om een reactie gevraagd wordt, geef die dan
    aub even. Dan kan ik mijn administratie op orde brengen, wat ook in
    jullie voordeel is.
    Check altijd even je mailbox vóór je aan het werk gaat om te zien of
    daar een mail van mij of de supervisor bij staat, zo ja, behandel die
    meteen even zodat je van het laatste nieuws op de hoogte bent.
    Er zijn de laatste tijd aardig wat mensen bijgekomen in mijn groep,
    jullie merken daar op zich niets van. Alleen dat ik wat minder snel zal
    reageren op skype omdat er meer mensen zijn die iets willen vragen.
    Ook al tikt iedereen voor zijn of haar eigen portemonnee, toch doen we
    het met z'n allen.
    Ik als coach zie het totaalplaatje in mijn scherm, alle namen keurig op
    een rijtje, met behaalde resultaten daarachter.
    De mensen die al langere tijd in mijn groep zitten weten inmiddels dat
    ik van een geintje houd, maar ook dat ik serieus ben waar het moet.
    Echter schuilt er ook een klein strebertje in mijn persoontje.
    Zou het niet geweldig zijn als we onze groep (die tenslotte uit jullie
    allemaal bestaat) tot een succesvolle groep zouden maken?
    Dus allemaal de schouders eronder (ook al zie je soms dat je even op
    berichten moet wachten), accepteer het bericht wat je op je scherm hebt
    met een lach. Misschien mag ik het niet zeggen, maar ik doe het toch:
    het is een mail minder die de concurrentie weg kan tikken, hoe gaaf is
    dat :P
    Wees scherp op de logboeken, daarmee houden we de klant langer vast.
    Immers de grootste zeikerd zal verrast zijn als je je details voor de
    geest kunt halen die hij ooit verteld heeft (weet hij veel dat we alles
    opschrijven ;) ).
    Ook mooie uitgebreide berichten dragen daar aan bij evenals interesse
    naar de klant toe. Humor waar het kan en medeleven waar het gepast is.
    Nu wil ik niet zeggen dat jullie zonder coach nergens zijn, maar ik doe wel mijn best jullie zo goed mogelijk te begeleiden in de soms lastige
    gesprekken die er zijn. Of met andere dingen die voor kunnen komen.
    Echter, zonder de inzet van "mijn" groep, kan ik als coach wel inpakken.
    Dan kan ik kletsen tot ik een ons weeg (geloof mij, dan ben ik even
    bezig..) maar de resultaten zullen er niet zijn.
    In de avonden is er al een duidelijk verschil merkbaar qua drukte. Laten
    we ons inzetten om dat door te trekken naar de rest van de dag.
    Laten we met z'n allen deze groep tot een topgroep maken. Hoe gaaf is
    het om daar onderdeel van te zijn?
    Ik zeg: we gaan ervoor!
    Zet 'm op allemaal ;-)

    Groetjes, Astrid
    Coach Zubar B.V

    Sterke punten
    Geen enkele te noemen

    Zwakke punten
    Het zijn enorme strepen lopers echt ziekelijk.
    En zubar is niet eens de beste draaiende momenteel aangezien zij ook de gestopte niet meer mogen doen op BC.

    Slecht bedrijf

    Zubar is echt een slecht bedrijf, want ze betalen zeer slecht.
    Het bedrag mag best meer zijn, of een vast bedrag.
    Voorlopig zijn de coaches binnen Zubar die het beste verdienen.

    En die controle mails zijn irritant je moet je zelf verbeteren?
    Pardon hoor maar waarom? Je zet je eigen fulltime in mensen maar je pensioen kan je hier niet mee behalen hoor.
    Dus schei uit over echt werken en verdienen want dit is geen werk te noemen.

    Sterke punten
    Geen enkele

    Zwakke punten
    Slavendrijvers zijn het!

    Docenten Nederlands gezocht

    Heb een jaar bij Zubar gewerkt en zit nu bij een andere partij waar de werksfeer vele malen beter is.

    Men zoekt klaarblijkelijk docenten Nederlands, coaches aldaar maken een drama van een komma die ontbreekt of een punt die vergeten wordt.

    Wat ik me dus bij hen afvraag, zoek je leuke operators die veel en leuke berichten verwerken of zoek je docenten Nederlands?

    Sterke punten
    Wekelijkse uitbetaling (zoals bijna alle partijen actief op de Berichtencentrale)

    Zwakke punten
    Mierenneukers als het gaat om eisen met betrekking tot leestekens.

    Werken voor Zubar slecht voor je CV

    Ik wil de operators die werken voor Zubar waarschuwen dat het niet goed staat op je CV, als je later voor een eerlijk en echt bedrijf gaat werken.
    Zubar is een bedrijf die medeplichtig is aan het oplichten van mannen die een vrouw zoeken in samenwerkring met erotische datingsites met fictieve profielen
    In feite werk je voor een criminele organisatie en ben je medeplichtig.
    De mannen denken dat ze met een echte vrouw aan het chatten zijn en betalen met credits.
    Jouw taak bij Zubar is om deze mannen zoveel mogelijk aan het lijntje te houden door smoesjes te verzinnen waarom je niet kan komen, en er voor te zorgen dat hij credits blijft kopen. Je bent dus strafbaar.

    Ik weet dat in de algemene voorwaarden staat dat de site fictieve profielen bevat waarmee geen fysieke afspraken mogelijk zijn, maar dat lezen de meeste niet. Het staat niet op de hoofdpagina vermeld, en zo worden de mannen misleid.

    Mijn advies is als je voor een eerlijk bedrijf gaat werken om niet in je CV te melden dat je voor Zubar hebt gewerkt.
    De kans is vrijwel voor 100% zeker dat je wordt afgewezen en ook dat je nooit meer aan een echte baan kan komen.
    Stop er zo snel mogelijk mee en zoek eerlijk en echt werk.

    Sterke punten
    Ze betalen uit als je mannen voor minimaal 50 euro hebt opgelicht.

    Zwakke punten
    Werken voor Zubar staat niet goed op je CV en kun je beter weglaten.

    verschrikkelijk bedrijf

    Ik heb zelf ook enkele maanden voor dit bedrijf gewerkt. In het begin heel erg vriendelijk maar zodra je bent begonnen, nou kruip maar in de schuilkelders.
    Iedere week een mail dat je beter daar een komma had moeten zetten en daar had moeten beginnen met een hoofdletter. Waarom stel je geen vraag in een sex-gesprek. Doe jij dat ook met je partner als bezig bent zal ik nu dit gaan doen. Kom op zeg!!! Heb je niks beters te doen. We zijn geen sollicitatiebrieven aan het schrijven maar gewoon verliefde mensen naar elkaar toe toch. Dan let je niet op waar een komma moet staan maar stuur je gewoon. In plaats van te letten op grove fouten zoals dingen vragen die al gevraagd waren nee deze onzin komen ze je mee lastigvallen.

    Wel leuk dat na negatieve reacties er operators naar voren worden geschoven, voor een leuke vergoeding natuurlijk, om super positief te zijn. Nou mensen trap echt niet in dit bedrijf als je eenmaal bent begonnen wordt je met de grond gelijk gemaakt.

    Zit nu al een hele tijd bij een bedrijf en daar gaat het heel gemoedelijk, ook controles maar er wordt gewoon mee om gegaan, we zijn allemaal mensen en geen robots. Betaling ook super daar kan je tenminste wel de hoogste staffel halen want 2000 berichten in een week is niet haalbaar tenzij je om 07 uur begint en door gaat tot 24 uur .

    En dan de betaling pas vanaf 50 euro uitbetalen, ze moeten zich schamen. Ieder bericht hoor je gewoon betaald te krijgen. Het is toch minimaal 200 berichten per week nou dan moet je die 20 euro ook per direct uitbetalen.

    Gelukkig zijn er betere bedrijven dan Zubar waar je wel als mens behandeld wordt en waar je lol houdt in het werk en waar de betaling gelijk is.

    Sterke punten
    kan ze niet bedenken

    Zwakke punten
    de coaches mogen een cursus omgangsvorm krijgen en voor een extra module menselijkheid.

    Ga niet werken voor dit bedrijf, lees waarom

    Iedereen wil wat bijverdienen en natuurlijk ook betaald krijgen naar wat je verstuurd, een bericht van 75 tekens is een normaal bericht waarvoor je 10 cent betaald krijgt. Echter wil zubar dat je 200 of meer tekens gebruikt voor die 10 cent, wat gewoon veelste weinig is. Bij het versturen van sms krijg je bij 1 verstuurd bericht 10 cent en bij een dubbel bericht 140 a 200 tekens ook nog eens 10 cent. Waarom dan 200 tekens of meer weg tikken voor die lullige tien cent toch?

    Nou wij zijn met een hele grote groep moderators die werken voor zubar een mail adres gaan aanmaken om zo sylvia supervisor by zubar hiermee te confronteren en met nog meer klachten. Want de coaches reageren niet op de mails die wij dus naar hun sturen. Grapoige is het verbaasd ze dan ook waarom wij als operator niet reageren op hun mails. Tja waarom zouden we ook... Als hun dat niet doen. Echter natuurlijk werd er niet gereageerd op wat er in de mail stond maar kregen we dit terug van Sylvia. Deze mail wil ik even delen met jullie!!! Dus zoek mensen zoek een bedrijf waar je wel goed betaald krijgt voor die 200 tekens, ( en ja die bedrijven zijn er) lees de reactie van supervisor Sylvia.

    Goedemiddag grote groep onbekende operators.

    Mensen die niet gewoon zelf kunnen of durven te mailen worden niet erg serieus genomen.

    Als jullie dus over willen stappen, ga jullie gang.

    Vergeet echter niet per operator even zelf te mailen dat je stopt, dit is een stuk heldhaftiger dan mailtjes negeren en simpelweg weg blijven.

    Overigens is er nog nooit iemand geblokkeerd als diegene naar mij mailde met een klacht.
    Mensen die dit wel beweren mogen die discussie met mij aan gaan.
    Wat wel gebeurt: operators die op pauze gaan omdat zij niets gemeld hebben, en de 200 niet behaald hebben, en dan achteraf gaan klagen.

    Het is jammer dat jij jezelf als koploper laat gebruiken, aangezien jij de daadwerkelijke aantallen en redenen niet kent, en wij deze ook nooit per operator zullen bespreken. Aangezien wij privacy hanteren, in tegenstelling tot veel operators.

    Mvg
    Sylvia

    Sterke punten
    Niks

    Zwakke punten
    Zie bericht

    Zeik bedrijf

    Ik raad het niet aan om voor dit bedrijf te werken.
    Elke week krijg je mail, elke week heb je controle.
    En dan moet je antwoord geven waarom doe je dit of dat.
    De masters coaches zijn echt verschrikkelijk daar!
    Betalen wel op tijd uit en er is redelijk wat tik werk.

    Sterke punten
    Uitbetaling is altijd op tijd

    Zwakke punten
    Vreselijke controle mails

    Dubbele kanten. Zeikende masters

    Ik ben nu een paar weken voor hun aan het werk en moet zeggen de uitbetalingen etc is goed. Veel werk ook. Alleen zeikende masters!! Waardoor het minder leuk is om nig te tikken. Voorbeeld het contact via skype continue. Skype is zo onbetroywbaar en werkt vaak tot haast niet goed. Je kan dus niet tikken als je skype het niet doet. Nou prima hoor.Maar val me voortaan ook niet meer lastig als he verlegen zit om tikkers midden in de nacht. Gewoon kut dat ze met skype werken! Niet te doen gewoon!

    Sterke punten
    Sylvia is top! De rest gewoon zeik wijven. Vragen niet hoe het kont dat je niet op skype zit? Nee gewoon gelijk zo'n klote mail in je box. Gelijk afgemeld en me bed op gezocht. Masters mogen ze wel andere voor zoeken. Deze maken het werken gewoon on uitstaanbaar!

    Zwakke punten
    Zie boven!!! Ze moeten de oude masters ontslaan en nieuwe aannemen!

Deze website is niet meer actief

Schrijf een review